Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliittikumppani -deittipalvelu! Kenelläkään kokemuksia?

Vierailija
30.12.2012 |

Onko millaista porukkaa, entä onko paljon ilmoituksia?

Itse olen vielä opiskelija, mutta tähtäin on korkealla! Olisi kiva päästä deittiympäristöön, jossa on suuremmalla todennäköisyydellä samanhenkinstä porukkaa.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis ku saatana...

Vierailija
82/122 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni löysi kumppaninsa elittikumppaneista, minun silmissäni on koulutettu, hyvin toimeentuleva ja sivistynyt, eli kumppanina aika eliittiä.

Minä löysin kumppanini Matchista. Varsin tasokkaana pidän omaa miestäni, pidän itseäni todella onnekkaana naisena.

Molempia sivustoja siis voi suositella. En tiedä mitä niillä saa ilmaiseksi, koska olin liikkeellä tosimielellä, aikuisena naisena, ja olin valmis maksamaankin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi suositella kenellekään - silkkaa k.....sta koko systeemi.  Olen ollut muutaman pv:n jäsenenä, onneksi vai kuukauden. Itse ei voi hakea mitään, vaan pitää tyytyä 89 e/kk siihen, että järjestelmä poimii sinulle muutaman ehdokkaan nähtäväksi?! Kaiken lisäksi muiltakin alueilta, kun itse hakee!  Et pysty selaamaan itse haluaamaasi kohde-, ikäryhmää, vaan odotat mitä sinulle tarjotaan.  Itse en ole löytänyt ketään sellaista valmiista ehdotuksista, joka kiinnostaisi edes kuvansa perusteella pätkän vertaa.  Suomi24 treffit on miljardi kertaa parempi ja murto-osalla tästä hinnasta!  Tämä on syvältä, ja ainoa onni on se, että en onneksi ottanut kuin kk:n jäsenyyden, vaikka sekin raha menee kankkulan kaivoon...

Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy laittaa yhteenvetoa omasta kokemuksesta: Nyt on kolme kuukautta EK:ta takana. Ja poistun palvelusta. En ollut muissa palveluissa.

Muutamat treffit ollut tänä aikana, ei ihan sitä sopivaa. Kivoja ihmisiä.

Monille naisille tekisi mieli neuvoa niissä profiilikuvissa....rehellisiä kuvia saa olla mutta ei huonoja kannata laittaa. Eikä kauhean vanhoja, ilman että sanoo että on vanha kuva. Vain pari oikein hyvin kirjoitettua profiilia sain lukea. Laittakaa toki naiset mitä haluatte, ettekö mitä olette. Paljon kiinnostavampaa kuin itsearvio. Yleensä profiilit aika löyhästi kirjoitettuja.

Ja se "eliitti" taitaa tarkoittaa niin eri asioita eri ihmisille:

- olen eliittikumppani: rahaa on, kroppa on kunnossa, tule tänne

- haen eliittikumppania: sulla on rahaa, niin ja hyvännäköinen, sit onnistuu

Kumpikaan ei kiinnosta.

Paras oli se tosigolffaajaa hakenut nainen joka poisti minut kun kerroin tasoitukseni. Fair is fair.

Mutta nyt kun päätin jo lopettaa touhun ja vetää henkeä.... tulikin  vielä yksi treffiehdotus. Kivat treffit, jo useammat.  Sovitaan tosi hyvin toisillemme, kaikki synkkaa, pulssi hakkaa.

Tämä kesä menee nyt hyvin :-)

Vierailija
85/122 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettuna voin kertoa, siis olen nainen... Että en saanut yhtään vastausta näiltä eliittimiehiltä. En ole missi, mutta ihan Ok näköinen, en ruma, hoikka nainen. Tuli olo, että en tiedä mitä etsivät. Löysin elämäni miehen suomi24 sivustolta. Koulutus ei ole kaikki kaikessa, mutta sattui olemaan opettaja ja kaiken kaikkiaan kiva. Turhaan maksoin eliittisivustoille.

Vierailija
86/122 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 parempaa deittisivua ei ole. Tarjonta suurin mitä löytyy, eikö viesteistä tartte maksaa tai niin kun e-kontaktissa pitää maksaa jos haluaa lukea viestin.

Vierailija
87/122 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S24 parempaa deittisivua ei ole. Tarjonta suurin mitä löytyy, eikö viesteistä tartte maksaa tai niin kun e-kontaktissa pitää maksaa jos haluaa lukea viestin.

Kun itse etsin kumppania katselin useampia saitteja vaikka yhdessä olin vain aktiivisesti mukana. Noilla muilla kartoitin hieman  millaista tuo sakki näissä nettisysteemeissä oikein on, mutta eliittikumppaneissa olin vakavissaan. E-kumppaneissa tuo persoonallisuusprofiili oli musta hyvä. Sai karsittua heti ne hirveän kokeilunhaluiset, rutiineihin kyllästyjät. Ei muuten elämyshakuisuudessa mitään mutta sellaiset ei varmaan kovin kauan suhteessakaan pysy ennen kuin kyllästyvät, ei ainakaan minun kaltaisen vierellä. Matchissä tuli ihmeellisiä pyyntöjä miehiltä jotka eivät varmasti olleet profiiliani lukeneet (en juo alkoholia enkä jaksa biletystä vierestä seurata), jokainen kaksi tissiä omaava olisi heille vissiin kelvannut. E-kumppaneissa suurin osa miesten kontakteista oli ihan asiallisia, vielä sellaisilta jotka profiilinsa puolesta tuntuivat OK:lta. Olin e-kumppaneissa aktiivinen vain kaksi viikkoa, laitoin itse viestiä vain kahdelle, ja sitten siihen toiseen ihastuin... Nyt ollaan oltu jo kolme vuotta yksissä. Kun vertasi miehen profiilia minun omaan ja katsoi mitä olimme kirjoittaneet, olimme jo niiden perusteella match. Kun vielä kemiat sopi hyvin yhteen niin hienosti meni. Tuli tuossa lyhyessä ajassa olo, että S24:llä ihmiset hakevat seuraa, noissa maksullisissa jo maksu valikoi mukaan ihmisiä jotka hakevat enemmän kuin mitä voisivat kapakasta kotiin yöksi viedä. Monet tuntemani keski-ikäiset naiset ovat e-kumppanista parisuhdetta hakeneet, kaikki ollaan koulutettuja, eronneita, lapset aikuisiksi kasvattaneita. Osa on löytänyt ihan pysyvän parisuhteen, osa mukavaa seuraa teatteriin, illallisille tai lenkille. On aika toimiva juttu kun on itse rehellinen eikä epätoivoinen.

Vierailija
88/122 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kuusikymppisen pariskunnan, joka hiljattain löysi toisensa Eliittikumppaneiden kautta. Ovat olleet onnellisena yhdessä yli puoli vuotta.

He ovat ihania ihmisiä kumpikin mutta en heistä luonnehtisi eliittikumppaniksi kuin naista. Hänellä on hyvä koulutus ja hän on menestynyt urallaan erinomaisesti. Menestyneen yrityksensä ansiosta hän taitaa olla myös varakas - tai ainakin hänellä on varaa pukeutua tyylikkäästi ja pitää hiuksensa, kasvonsa, kätensä ja hampaansa hoidettuna.

Miehellä on hyvä koulutus ja hyvä työ ja saattaisin lukea hänetkin eliittikumppaniksi, jos hän vähääkään huolehtisi ulkonäöstään... Mutta huonosti leikattu, luonnonkihara bedhead, epämääräisenä rehottava parta ja metsuri-look eivät haittaa eliittikumppania etsinyttä naista, joten miksipä ne haittaisivat meitä muitakaan.

Naisella ei ollut aikaa eikä kiinnostusta notkua baareissa etsimässä miestä, joten hän uusille ideoille avoimena päätti kokeilla parin kuukauden ajan Eliittikumppaneita. Hän oli saanut muutamia kontaktointeja, käynyt pari kertaa treffeillä ja oli jo luopumassa koko deittipalvelusta. Viimeinen yritys osoittautui kuitenkin oikeaksi. Kumpikin tunnisti toisessa sielunkumppaninsa.

Vierailija
89/122 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jossakin kommentissa (toimittajan) just "haukuttiin" sitä, että ei siellä ainakaan kulttuuritajuisia ihmisiä haeta.

Mulle kynnys onkin siinä. Jos ei ole sivistynyt niin ei kiinnosta.

Näin on, pelkkä varakkuus tai tutkinto ei riitä, pitää olla sitä sivistystä.  Kaikki korkeakoulutetutkaan eivät ole sivistyneitä, on tullut huomattua.

Vierailija
90/122 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eliittikumppani" kuulostaa mestalta josta tilataan omalle ravihevoselle siitosori :P

M

Vierailija
91/122 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta (noloa kyllä) ja löysin tuolta miehen, jonka kanssa olen ollut jo 1,5 vuotta yhdessä. Menemme kesällä naimisiin (juhlapaikka varattu) ja suunnittelemme perheenlisäystä. Olemme molemmat akateemisia ja vaativissa asiantuntija-ammateissa. Paljon tuolla oli muistaakseni ihan tavallisia kouluttamattomia pulliaisia tai muuten ihan ihme urpoja. Monet miehet ehdottelivat heti tapaamista pelkän kuvan perusteella. Oman mieheni kanssa viestittelimme pari viikkoa ennen kukn suostuin tapamaan. Kannatti, koska sen jälkeen olemme pitäneet yhtä ja olleet todella onnellisia. 

Paljon kertoo sinusta tuo boldaamani rinnastus. 

Vierailija
92/122 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kuusikymppisen pariskunnan, joka hiljattain löysi toisensa Eliittikumppaneiden kautta. Ovat olleet onnellisena yhdessä yli puoli vuotta.

He ovat ihania ihmisiä kumpikin mutta en heistä luonnehtisi eliittikumppaniksi kuin naista. Hänellä on hyvä koulutus ja hän on menestynyt urallaan erinomaisesti. Menestyneen yrityksensä ansiosta hän taitaa olla myös varakas - tai ainakin hänellä on varaa pukeutua tyylikkäästi ja pitää hiuksensa, kasvonsa, kätensä ja hampaansa hoidettuna.

Miehellä on hyvä koulutus ja hyvä työ ja saattaisin lukea hänetkin eliittikumppaniksi, jos hän vähääkään huolehtisi ulkonäöstään... Mutta huonosti leikattu, luonnonkihara bedhead, epämääräisenä rehottava parta ja metsuri-look eivät haittaa eliittikumppania etsinyttä naista, joten miksipä ne haittaisivat meitä muitakaan.

Naisella ei ollut aikaa eikä kiinnostusta notkua baareissa etsimässä miestä, joten hän uusille ideoille avoimena päätti kokeilla parin kuukauden ajan Eliittikumppaneita. Hän oli saanut muutamia kontaktointeja, käynyt pari kertaa treffeillä ja oli jo luopumassa koko deittipalvelusta. Viimeinen yritys osoittautui kuitenkin oikeaksi. Kumpikin tunnisti toisessa sielunkumppaninsa.

Ei kai palvelussa oikeasti ole tarkoitus etsiä mitään eliittiä ulkonäön perusteella, eikä varallisuudenkaan? Eikö noihin ole mahdollisuus jossain Tindereissä? Kyllä eliitissä on ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä, ehkä vähemmän alempien palkkaluokkien ihmisiä mutta muuten kirjo yhteiskuntaa. Ja todennäköisesti kuvaamallesi kuusikymppiselle naiselle miehen ulkonäkö ei totisesti ole se ensimmäinen kriteeri. Mitä vanhemmaksi ihmiset tulevat sitä enemmän arvostaa luonnetta ja luonteiden yhteensopivuutta. Jos itse on saavuttanut elämässään sen verran ettei tarvitse pönkittää egoa millään, mieluiten hankkii vierelleen samanlaisen, itsevarman ja omissa nahoissaan viihtyvän kumppanin jonka ei tarvitse miettiä turhan paljon mitä ympäristö ajattelee hänen ulkonäöstään. Esimerkiksi minä olin eliitissä ilman kuvaa tunnistumisen pelossa (vaikka ihan nättinä pidetäänkin), lähetin kuvan vain muutamalle joka piti profiilistani enkä itsekään juurikaan niitä kuvia katsellut vaan luonteenkuvauksia ja itsensä esittelytekstejä. t. se eliitistä kahdessa viikossa parinsa löytänyt.

Vierailija
93/122 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä YouTubesta metronomi- ja musiikkivideoita katsellessani olen jatkuvasti törmännyt Eliittikumppanin mainoksiin. Ja kyllä, totta on, että mainoksia on kyseisestä palvelusta näkynyt hyvin paljon - valitettavasti.

Muutama sana kyseisestä touhusta:

1) Touhu maksaa vähintään noin 20 € kuukaudessa (en muista tarkkaan). Tämän tiedän, koska tein hattuuntuneena suurella vaivalla puolen tunnin ajan palveluun pilailuprofiilia nimellä Raili, s. 1918, juutalainen, ei koskaan ollut aviossa, yli 3 lasta, hyvin hallitseva, hyvin vähäjärkinen, tykkää pomotella, kumppanin uskonnon pitää olla buddhalaisuus, harrastan tekohampaita jne... :D syynä se, etten päässyt mainoksista YouTubessa eroon vaikka muutin moneen kertaa mainosasetukseni - todennäköisesti pelkkä ikäryhmäni (olen 21, enkä muuten kyllä taatusti nainen :D) ja se että hattuuntuneena lopulta googletin "eliittikumppani" pilailutarkoituksessa riittivät siihen että tuli sama mainos uudestaan ja uudestaan, vaikka valitinkin mainoksesta vähintään 10 kertaa (epäolennainen, sopimaton, toistuva, peittää sivun (vaikkei oikeasti peittänyt)).

2) Ajatelkaa nyt jum****** omilla aivoillanne; ketkähän palveluun todennäköisesti rekisteröityvät ensin???

a) epätoivoiset

b) varakkaat

c) narsistit

d) ehkä muutama tavis, joilla hinku päästä rahoistaan eroon

Suoraan sanoen; jos jonnekin haluaa rekisteröityä, niin eiköhän kyseinen mesta ole se vihon viimeinen. Toisaalta nopeudesta ei voi valittaa - pilailuprofiilini poistettiin alle 24 h sen jälkeen kun sen tein. Ainakin joku valvoo sitä, keitä siellä kulkee c:

3) Jos jotain haluatte elämässänne saada aikaan, niin jättäkää kumppanin haku väliin. Miksi? Vie aikaa, ja jos Oikeita ystäviä on, niin ystävät riittävät. Hankkikaa koira (vitsi).

Tiedättekö muuten, mikä on paras ilmastoteko, minkä ihminen voi tehdä? Jättää lapset tekemättä. Siinä kompensoituu sellaiset 20 matkaa Karibialle. Saatatte lisäksi omalta osaltanne pelastaa henkiä, kun 2050 kaikki ihmiset EIVÄT huku jätteisiinsä ja savusumuun vain siitä syystä, ettei ihmisten himoja ole tarpeeksi lainsäädännöllä rajoitettu.

4) Teillä on toimivat kädet (kun kerran tälle palstalle osaatte kirjoittaa) ja edes jonkin näköinen koulutus (kun osaatte lukea ja kirjoittaa) - eikö käsi ja mielikuvitus riitä, ettei tarvitse hakea jotain Pretty Woman -romanssia? Vai mitä muita niitä leffoja onkaan.... järki käteen, tehkää jotain muuta kuin haaskatko aikaanne sivustojen lomakkeiden täyttämiseen.

Vierailija
94/122 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Sivistyneet ihmiset niitä, jotka kirjoittavat Vauva-foorumille? Vaiko sellaisia, jotka tuntevat Mika Waltarin tuotannon oikein- ja väärinpäin? Vaiko niitä, jotka tietävät missä sijaitsee Salo? Niitä, jotka ovat kuunnelleet klassista musiikkia 10 vuotta? Niitä, joilla on yliopistotutkinto?

VAI Olisivatko sivistyneet peräti niitä, jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan, välittävät p****t kirjaviisaudesta sinällään (ai niin, eivätkä kiroile, anteeksi sivistymättömyyteni) eivätkä välitä siitä, kirjoittaako joku Vauva-foorumille tai tuntee Waltarin teokset tai osaa luetella Suomen presidentit, ja jotka eivät arvostele ihmistä "sivistyksen" perusteella?

Kannattaa 1) Ensin määritellä sivistys

2) Sitä kautta perustella, miksi sitä pitää olla, ja kenellä, ja kenen muun kuin mahdollisesti oman itsen takia

3) Pitää omana tietonaan, ettei naiviuudessaan tule paljastaneeksi pitävänsä itseään sivistyneenä c: kannattaa varmaan kokeilla sitä Eliittikumppania, arvon arvokas ihminen!

Vierailija
95/122 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli roskapostiin yllättäen eräänä päivänä "Eliittikumppaneilta " viesti, jossa väitettiin että "yhdeksän

henkilöä on katsellut kuviani facebookissa, ja haluaisi tutustua minuun. Minun olisi siis syytä pikkimiten

liittyä Eliittikumppanin jäseneksi........"

Kummallista, sillä en ole facebookissa, eikä minun kuviani ole netissä.

Vierailija
96/122 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta kovin fiksulta putiikilta, kun pitää lähettää ihmisille roskapostia ihan ilman lupaa jonkun ihmesaitin kautta. Onkohan firmalla puhtaat jauhot pussissa? Vai ovatko he NIIN epätoivoisia, kun ei televisiomainokset enää riitä, vaan pitää kiusata ihmisiä turhalla roskalla?

Vierailija
97/122 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama äijä etsii eliittikumppania! Jopa mainoksessa!!

Vierailija
98/122 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tää komentti oli tosi hyvä, ihminen jos hakee seuraa nii ei se raha, tavara tai mitä yleensä omistaa oo tärkee. Kyllä se kahdenkeskinen viihtyminen ja sen tuoma hyvä olo kantaa pitemmälle kun mersu.

Vierailija
99/122 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppani on vähän sellainen deittipalvelu, että toisille se sopii ja toisille taas ei. Tämän vuoksi on vaikea suoraan sanoa, kannattaako liittyä vai ei. Eliittikumppani on ainakin suunnattu nimenomaan ainoastaan seuranhakuun tositarkoituksella, joten se ainakin tulisi olla lähtökohtana, jos palveluun liittyy. Sivustolla myös tarjotaan valmiiksi kumppaniehdokkaita. Tämäkin on vähän sellainen ominaisuus, että toiset tykkäävät kovasti mutta toiset eivät niinkään. Jos on enemmän kiinnostusta niin tässä arvostelussa on hyvin kattavasti tietoa: Eliittikumppani - Kannattaako liittyä?

Vierailija
100/122 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin Eliittikumppanista pelkkää huonoa sanottavaa. Lähetin hymyjä

yli kymmenelle miehelle vaan vastausta ei tullut. Yhden kanssa sitten kävin kahvilla ja se kiinteistövälittäjänä halusi nähdä myös asuntoni, mutta sitten alkoikin tulla jo tekosyitä miksi ei voidakaan olla yhdessä, vaikka hän ensin kovasti lupaili mökille menoa ym.

Minulla on vakituinen työpaikka ja siisti oma asunto. Minulla on kyllä myös 13 - vuotias tytär - sekö sitten miehiä pelottaa. Tyttäreni on erittäin kiltti lapsi.

Ei tällaisita suhdejutuista tule mitään ennenkuin miehet laskee vaatimustasoa naisten suhteen ja rajusti. Tapasin juuri viikonloppuna miehen jota muutama vuosi sitten pyytelin muutaman kerran ulos vaan aina hänellä joku syy oli ettei päässyt. Nyttenkin hän oli yksin liikkeellä ja jutteli kovasti erään, yllätys yllätys, valkotukkaisen naisen kanssa.

Näin! Ollaan siinä sitten positiivisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän