Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen, joka ei pysty pitämään salaisuuksia. Ei edes vaitiolovelvollisuuden piirissä olevia, töihinsä liittyviä

Vierailija
03.10.2007 |

Toki katsoo vähän, kenelle töistään juttelee, ja ei ole vielä joutunut kiriin jutuistaan, mutta ammatinvalinta kyllä vähän ihmetyttää, kun vaitiolovelvollisuus on ihan olennainen osa tuota työtä. Hänen " ansiostaan" tiedän monista tutuistamme sellaisia asioita, joita minun ei pitäisi tietää (nämä eivät niitä työasioita), sekä liudan tosi rankkoja juttuja tuntemattomista ihmisistä, joihin toki voin jossain käänteessä vielä tutustua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut moneltakin lääkäriltä aikamoisia salaisuuksia toisten elämästä. Aika kamalaa, että noin kielivät.

Vierailija
2/5 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini ja miehen sisko esim. juuri tällaisia. Koko taloyhtiö missä asuvat, tiesi meidän asiat. Samoin entiset naapurit jne. Pakottava avautumisen tarve lähes joka toiselle vastaantulevalle:(

Monet riidat siitä tulikin kun niitä juttuja sitten kuului niiden kertomina vaikka mistä suunnista. Ja he vain totesivat että mitäs tosta, eihän nuo nyt mitään salaisuuksia ole.

Ei ehkä kaikki olekaan salaista, mutta Pitääkö Kaikki Minkä Tietää sukulaisistaan, laulaa välittömästi kaikille puolituttavillekin? En ymmärrä.

Nykyään välit poikki. Tuo on vain yksi syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin opiskeluaikana kandeilla tuntuu joskus olevan hukassa koko vaitiolovelvollisuus. Potilastapauksia käydään läpi ruuhkabussissa.

Vierailija
4/5 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruakat siis ovat oikeasti tosi surkealla itsetunnolla varustettuja ihmisiä.

En ikinä kerro omia asioitani ihmiselle, joka kertoilee avoimesti muiden asioita - hän kuitenkin tarjoilee minun kertomani heti eteenpäin.

Vierailija
5/5 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua ei oikeasti kiinnosta muiden asiat, varsinkaan negatiiviset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän