Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***KESÄNUPPUJEN ke-to***

03.10.2007 |

Uusi pino

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs piinailijat? Annique, AnniHelen@, koska testailette?

mangusti: Toivotaan että plussa vahvistuisi. Sä sait sentään haamun, meikä selvän negan. Sulla on siis paljonkin toivoa matkassa. Eikös sitä sanota, että haamukin tarkoittaa sitä että on raskaana.

Irene: Veit sanat suustani. Todella ärsyttävää, kun ei menkat kuulu vaikka nega tuli. Onko sulla raskausoireita?

Fertiensis: Kiitos tsemppauksesta. Sitä tarvitaan, vaikka olenkin pessimistisellä mielellä että plussaa enää tulisi. Meinaan, kun ei ole mitään samoja oireita kuin esikoisesta ennen plussaamista. Nyt vaan ärsyttää, että missä ne menkat on...Mulla on ollut välillä maha aika kipeä ja olen ollut varma että vessareissun yhteydessä menkat alkaa. Mutta ei ole tätiä näkynyt. Kipu ei siis ole ollut mitään viiltävää/nippailua. Eilen ja tänään rinnat tuntuu jotenkin erilaisilta, ihan kuin olis " turpeat" tai turvonneet. Rintoihinkaan ei liity mitään kipuilua, ehkä vähän jotain paineen tunnetta ja välillä pientä " särkyä" . Hiukan samanlaista tunnetta, kuin imettäessä mutta paljon miedompana. Ja nämä kaikkihan voi olla ja todennäköisesti onkin menkkaoireita.

Mikäli tätiä ei kuulu on pakko testata perjantaina uudestaan, koska mulla on se lääkäri.

Eliador kp31 (mun piti poistua taka-alalle tätiä odottelemaan ja löydän itseni silti täältä)

Vierailija
2/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo lämmöt tuli romahtamalla alas tänään ja aamutestiin tuli vain samanmoinen haamu kun muihinkin. Luulenpa että täti kurvaa meille tänään tai huomenna :(

lastwish kp21/22 dpo11 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Kamala pahoinvointi alkoi :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ja oikeastaan koko päivän jo särki päätä aika ikävästi, mutta en ottanut lääkettä vaan menin nukkumaan ja toivoin että päänsärky menee ohi. Neljän jälkeen yöllä heräsin aivan järkyttävään migreeniin. Otin jonkin aikaa kärsittyäni pari Panadol Zappia ja yritin saada uudelleen unen päästä kiinni. Mittasin tuolloin lämmötkin, kun se särkylääke kuitenkin olisi ne alentanut ja näytti vain 36,0. En tiedä mitä normaalisti näyttää aamuyöstä kun normaali mittausajankohta on kuitenkin kolme tuntia myöhemmin. Ei mennyt kauaa kun alkoi oksentelu. Sieltä ne lääkkeet tuli ulos, eikä ehtineet vaikuttaa. Sitten laitoin Panadol peräpuikon kun tiesin ettei tuo oksentelu tule tuosta loppumaan kun kerran alkoi. Yritin juoda vettä ja aina tuli hetken päästä ylös. Pää tuntui aivan hirvittävältä kun koko ajan oli yökkimässä vessassa. Ja hetken päästä alkoi tulla toisestakin päästä. Eli migreeni, johon ei pysty ottamaan lääkettä kun kaikki lääkkeet tulee vaan ulos. Tuollaisen varalta pitäisi olla joku piikki, jonka voisi laittaa. Tuo oli melkoisen inhottava tilanne, kun oli pakko vaan kärsiä kivuista. Mies sanoi että mun on ihan pakko olla raskaana, ettei tuo vaikuta yhtään normaalilta. Tein testin ja negaa näytti. :(

Nyt alkaa olla jo ihan ihmismäinen olo. Töihin en uskaltanut edes yrittää lähteä, kun ei mikään pysynyt sisällä ja oli tosi heikko olo. Unetkin jäi aika vähiin, joten väsy on kova. Olo on kuin jyrän alle jääneellä. Klo 8 maissa mittasin vielä lämmöt ja näytti 36,9. Eli tämän päivän lämmöt on mysteeri. Viime kierrossa luteaalivaihe kesti 12 päivää, joten sen mukaan huomenna pitäisi tädin tulla. Elättelen kyllä edelleen toiveita plussasta, koska niin monella on testi näyttänyt plussaa vasta kun menkat on myöhässä. Testi oli Rfsun:n raskaustesti.

Äidilleni soitin ja valitin kaameaa oloani ja hän sanoi että hänellä oli samanlaisia migreenejä kun odotti veljeäni. Hän ei kyllä tiedä että olemme yrittämässä. Toivottavasti tuo on hyvä merkki. :) Äidillä kylläkin migreenit tyssäsivät ensimmäiseen raskauteen, joten toivottavasti tuokin on " perinnöllistä" .

-Annique, kp 28/27-29, dpo 12, yk 7-

Vierailija
4/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oireet on jo pitkään ollu lupaavan kuulosia, toivottavasti vaan eivät nyt sitte lupaile kauheeta migreenikautta koko raskauden ajaks! Mutta etköhän sinä oo raskaana, parin päivän päästä ku teet testin uusiks, niin sinne pärähtää kaks viivaa :D

- bee kp 25/30 -

Vierailija
5/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun mennään niin samoissa, mullakin lämmöt tuli hurjasti alas tänään :F Tosiaan tänään aamulla alkoi pahoinvointi joka on edelleen päällä, mua etoo ihan älyttömästi. Päätä jyskyttää ja kyllä mulla on menkkaoireitakin (selkää jomottaa ja kohtuun pistelee)

Kovasti tsemppiä nyt kaikille piinailijoille

Mun tekis mieli jo heittää kirves kaivoon:E

Lastwish

Vierailija
6/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se sittenkin ollut haamu!? Yöllä katsoin sitä yöpöydän lampun alla hämärässä. Sanoin miehelle että nega on eikä muuksi muutu ja sammutin valot. Nyt kun katson sitä päivänvalossa niin kyllä siitä mun mielestä jotain haaleaa viivaa erottaa! Mulla oli yöpöydän laatikossa vielä edellisen kierron testi ja siinä ei ollut yhtään mitään havaittavissa. Tosin en nyt voi mennä vannomaan etteikö siinä mitään olis ollut silloin aikoinaan, mutta nyt se ainakin on valkoistakin valkoisempi. Siinä tämän aamuisessa voi kyllä toisenkin viivan juuri ja juuri erottaa! Muistelisin sitä testiä silloin aikoinaan katsoneeni ihan kaikissa mahdollisissa valoissa ja tuijottanut pitkään, että onko siinä mitään, edes sitä kuuluisaa viivanpaikkaa, mutta ei ollut yhtikäs mitään. Joten kyllä tämä testi nyt ihan erilaiselta vaikutti. Ja ihan samanlainen RFSU:n testi oli silloinkin kyseessä. En vaan todellakaan voinut mennä mihinkään kovin kirkkaisiin valoihin testiä yöllä analysoimaan, kun kaikki valo häikäisi silmiä kipeästi ja päässä jyskytti kaiken sen oksentamisen ja oksentamisen yrittämisen jälkeen.

Mietinkin siinä yöllä yökkiessäni lavuaariin, että onpa siinäkin sitten raskaustesti, jos se nyt näyttää plussaa. :) Hädin tuskin kerkesin purkkiin pissata kun piti taas välillä yrittää oksentaa lavuaariin... Monta kertaa laitoin purkin alle ja meinasin alkaa pissata ja piti laittaa purkki äkkiä pois ja kyökkiä välillä. Oon kuitenkin sata kertaa mielessäni kelannut sen hetken mielessäni, kun se testi näyttää vihdoin kaiken odottamisen jälkeen plussaa, niin tuo yöllinen episodi ei kyllä vastannut yhtään mun ruusuisia kuvitelmia siitä onnellisesta hetkestä...

-Annique, kp 28-27-29, dpo 12, yk7-

Vierailija
7/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten risoo noi viivanpaikat/haamuviivat??!!

Tulispa meillekin jo se kunnollinen viiva testiin ;)

Vierailija
8/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se plussa vaan vaihvistui!! Eli tein acon 10 kasettitestin ja melko heti piirtyi siihen viiva ja sen erottaa mistä tahansa kulmasta katsottuna ;)) Ei yhtä kirkuva kuin kontrolliviiva, mut selvä kuiteski. Olo on kyllä niin onnellinen, mutta samalla tuntuu ihan uskomattomalta!

[color=blue]Eliador:[/color] Kiitos tsemppauksesta! Ja pahoittelut negasta :( Eipä niitä sanoja aina löydy, jotka auttais, tiedän varsin hyvin pettymyksesi tunteen, kun esikoista saatiin odottaa 1,5 vuotta! Jaksamisia!

[color=red]Annique:[/color] Testaapas parin päivän päästä uudestaan!! Lupaavalta kuulostaa, varsinkin jos tulet äitiisi ;)

Ja vielä niitä oireita (.), ittee ainakin ne kiinnostaa :)

-rinnat ollu oviksesta asti hiukan hellät, viimeaikoina enemmän (silloin, kun niitä hölskyttelee *reps* (esikoisesta rinnat oli aivan älyttömän kipeet)

-nippailuja mahassa aina yhdestä ja samasta kohtaa

-välillä (harvoin) vihlaisun tunteita mahassa

-lämpöjä en oo seuraillu, mutta jos oon mitaannu ni ollu selvästi koholla 35.9->36.8 ja joka päivä ollu semmoinen kestovilutus päällä ja tuntee kehossa, että lämpö on koholla. Noin viikko oviksesta mulla nousi yöllä lämpö ->37.8 ja sitä kesti yhen päivän

-mangu-

Vierailija
9/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastwish: älä muuta sano! Miksi pirussa pitää olla viivanpaikka testissä! Saisi olla sitten kunnon viiva eikä mitään analysointia että onko vai eikö oo... :)

_mangusti_: onnittelut plussasta!! Toivottavasti mullakin tuo vahvistuis tuosta. :) Oon kyllä tosi epäluuloinen, kun niitä oireita tosiaan löytyy joka kuukausi, että kroppa kehittää niitä ihan itsestäänkin. Mullakin on ollut oireita vaikka kuinka paljon: huonoa oloa on ollut silloin tällöin, hajuaisti on herkistynyt, rinnat ovat olleet arat (alkoi pari päivää oviksen jälkeen), parina päivänä oli repäisykipuja. Eilen oli painon tunnetta alavatsassa koko päivän. Suunnilleen 6 päivää oviksen jälkeen mulla oli lämpöä 37,3 ja vilutti tosi kovaa. Muutenkin on viluttanut ja oon iltaisin ollut sohvalla peittoon kääriytyneenä. Väsy on ollut kova. Viikon verran mulla on ollut tosi kovia menkkamaisia kouristuksia ajoittain, yleensä täti ilmoittaa tulostaan kolme vuorokautta ennen saapumistaan, hetken aikaa alavatsaa krampaten.

Migreeni muuten on tulossa taas takasin. Kun olo helpotti niin tulin vähän tähän koneelle. Eli ihan hyvä etten mennyt töihin... Vähän oli syyllinen olo tuossa kymmenen jälkeen kun oli jo ihan ok olo, että pitäiskö kuitenkin lähteä sinne vielä iltapäiväksi.

-Annique, kp 28/27-29, dpo 12, yk7-

Vierailija
10/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans eskoista odottaessa kovat menkkakivut ennen kuukautisia, lääkäri silloin sanoi, että kuuluu alkuraskauteen. Nyt mulla oli tuossa toissapäivänä menkkamaista jomotusta ja alaselkä kipee ja aattelin, että tässäkö tämä nyt oli, mutta tänne asti päästiin!! *valaa uskoa ja toivoa*

Eikös se oo niin, että kiinnittyminen aiheuttaa lämmössä se toisen nousun, mutta laskee sit sille oviksen jälkeiselle tasolle. Tai jotenki noin. Tuli vain mieleen ku sullaki oli noin viikko oviksesta lämpö korkeella.

Minähän hätähousuna testasin jo viime lauantaina ekan kerrana ja viimeksi tiistaina ja ne kaikki oli semmosia hailakkoja, tosi haaleita viivoja, kunnes sitten tänään tuli se kunnon viiva!! Eiköhän se sinullakin vahvistu ;)

Käyn täällä tarkkailemassa miten käy ja nähdään odotuspuolella ;))

-mangu-

Vierailija
11/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedäthän meidät kaikki mukaasi odotuspuolelle (ojentaa köyttä) ?!?

Tuli mieleeni, että voiko raskaustestin tulokseen vaikuttaa se milloin sen tekee ja kuinka kauan on edellisestä vessareissusta? Tein eilen testin keskellä päivää ja rakon tyhjentämisestä oli kulunut 1½ tuntia. Apteekin täti kyllä sanoi, että testin voi tehdä milloin vain.

Eliador, kp31

Vierailija
12/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla ollut kaikenlaisia oireita nyt vähän vähemmän kuin paripäivää sitten, lähinna kuvotusta, väsymystä ja repäisykipuja sekä vähän rinnat arat...

mutta aikast epätoivoinen olen raskauden suhteen...

Irene

Vierailija
13/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo :) Kaikki vaan köyteen kiinni!!! *HIIIIIIIOP*

Eliadorille sen verran, että kyllähän se varmin tulos tulee aamupissasta varsinkin, jos on ihan alkumetreillä niin päiväpissassa ei välttämättä oo niin paljon vielä hcg hormooneja. Ite oon tehny aina testit aamupissasta.

-mangu-

Vierailija
14/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vaikka ohjeissa kerrotaan, että testin voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa, aamuvirtsassa hormonipitoisuus on tiiviimpää, ja aamulla tehty testi antaa luotettavimman tuloksen. Varsinkin silloin, kun kuukautiset eivät vielä ole varsinaisesti myöhässä, tällä saattaa olla merkitystä."

On vaan todella outo olo rinnoissa. Tuntuu kuin ne olis kasvaneet ja nyt niitä jotenkin särkee...en oikein osaa selittää. Tuolla ko. mainitsemallani sivustolla sanotaan, että testin näyttäessä negaa tee uusi testi aikaisintaan viikon päästä negasta. Apua, että vielä viikko odottaa. Ei kiitos! Jos ei täti kurvaa paikalle testaan huomenna aamulla tai perjantai aamulla. Miten hoppuhousu olen.

palstaterrori, Eliador

Vierailija
15/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään kotipäivää. Esikoisella nousi eilen kuume yli 38 asteeseen. Kävin hakemassa neidin tarhasta ja kuskasin suoraan lääkäriin. Viime viikollahan oli sama juttu, eli ti-keyönä huusi, että korviin sattuu, ja samalla nousi kuumekin. Viime viikon keskiviikkona löytyi korvasta märkivä korvatulehdus ja saatiin antibioottikuuri. Muutaman päivän oli kuumeton, mutta eilen taas nousi kuume. Sama korvatulehdus siellä vielä näkyi ja vaihdettiin antibioottikuuria. Kuume on huidellut korkeimmillaan 39,2 asteessa. Käy niin sääliksi pientä 3,5v tyttöä, kun on niin pipi ja voimaton.

Sunnuntaina pitäisi lähteä viikoksi Rodokselle ja tässä viimeiseen asti jännätään, päästäänkö matkaan. Lääkärin mielestä mitään estettä matkaan ei ole, mutta jos tuo kuume ei laske, niin onko mitään järkeä lähteä kuumeisen ipanan kanssa reissuun?! Onneksi tässä on vielä muutama päivä jäljellä, joten peukut pystyyn, että kuume tajuaisi vaihtaa osoitetta.

Raskaustestin kävin tänään ostamassa reissua varten. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon torstaina, joten voin sitten jo reissussa testata, jos ei tätiä kuulu.. Toivotaan, että lämpimät auringonsäteet toisivat plussaa meillekin. Onnittelut kaikille plussanneille. Niitähän alkaa kovasti nyt tulemaan.

t. Kapa kp 20/28-35 (29) yk6

Vierailija
16/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa viikkoa seuraavaan testiin....

pitkin päivää pahaolo on vaan lisääntytnyt ja tää väsymys, muuta oireita ei kyllä ole. (tai no on mutta luulen että ovat aika kuviteltuja :P )

Ja menkat siis jo kolmepäivää myöhässä, vois sitten alkaa ihan oikeasti jos ovat alkaakseen :S

Irene masentuneena listaterroristina

Vierailija
17/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täysin samat fiilikset ja ajatukset. Ihanaa kun on joku täysin samassa tilanteessa. Ja meillä samat kp:t.

Voimia sulle, kyllä tämä on raskaan piinaavaa. Alkais sit menkat, jos ovat alkaakseen.. Ja kun esikoinen on kipeänä ehtii täällä käväisemään vähän väliä :) Milloinkas sä sen negan testasit?

Eliador kp31

ps. Täytyy yrittää sinnitellä perjantai aamuun. On meinaan testi jo kaapissa...Sitkeä päätös että huomenna EN testaa!!!

Vierailija
18/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin odotta vielä yks testi mutta en aio testata ennen perjantaita..tänään viimeksi tuli testailtua :S

onnea sulle Ele perjantaihin ja yritetään kestää ;))

I

Vierailija
19/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kesäkuisissa plussia :) Tämä on ollut selvästi hedelmällinen ryhmä ;)

Omaa napaa: kp on 34, yleensä kierto on noin 33-42, joten jännää aikaa eletään. Pre-tätioireita löytyy jälleen, rinnat ovat kipeät, alamaha kramppaa ja mieli on välillä matalalla. Viime kierrossa olin ihan varma, että olen raskaana, mutta enpäs ollutkaan. Tässä kierrossa taas olen ihan varma, että en ole raskaana, mutta jospa olisin ;)

Testi odottaa kiltisti kylppärissä, testaan vasta viikonloppuna, koska uskoisin, että ovis tapahtui vasta 1,5 viikkoa sitten. Saas nyt nähdä...

Vierailija
20/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaterroristi täällä taas hei!

Vaihdoin testimerkkiä ja sain taas semmosen samanlaisen haamun kun eilenkin >:| Okei nyt viimeinen testi saa odottaa kaapissa sunnuntaihin. Jos en sitä ennen ole saanut tätiä kylään niin testaan su aamuna ;)