***KESÄNUPPUJEN ke-to***
Kommentit (47)
Vastaan tuohon alle liittämääni viestiin... vähän näin myöhässä.. Mutta siis 1.10 kirjoittelin että ovista odotellessa.. no sitten 2.10 tuli ovis (siis testi positiivinen) kp17. ja 3.10 eli kp 18 tuli aivan käsittämättömän kipeet ovis kivut! Ei koskaan ennen ole tuommosta ollut. No oli kipeempää kun menkkakivut. ja särkylääkettä en uskaltanut ottaa pelkäsin että se heikentää mahdollisuuksia raskauteen. Ja nyt tänään ei ole mitään kipuja. että kai nuo oli vaan joitain kamalia ovis kipuja tms. ku ei muuta keksi. Ja sitten kivuista huolimatta piti peittoja heiluttaa vaikka ei kiinnostanutkaan... on se raskasta tämä yrittäminen!
Mariatar kp 19/28-35 yk4
Sweety20 - 01.10. 14:06 (14/46)
Heissulivei!
No en ole taas vähään aikaan kirjotellut joten pistettäs nyt omaa napaa heti kehiin:Eli kp 22 menossa,ovis laskurillahan sain hed.päivät 27.9-2.10 ja tänään aivan törkeä vatsan vihlominen ja pelkkää istuminen on epämukavaa.Siis todella pahat ovis kivut nyt kyllä.Muissa edellisissä kolmessa kierrossa jotka siis luomukiertoja pillereitten jälkeen niin on myös ollut tosi vahvat ovis kivut mutta nämä on kyllä jo tosi pahat!Siis aivan kauhea särky!Tietääkö muuten kukaan että vaikuttaako nämä kivut jotenkin hedelmällisyyteen?Itse kun söin pillereitä ennen esikoista eikä luomu menkkoja kerennyt tulla ennen tärppiä joten ei ole aikaisempia kokemuksia ovis kivuista.No täti saapuu tasan kahden viikon päästä(ainakin jokaisessa kierrossa kivuista tasan 2viikkoa) jos saapuu toivottavast ei.Elikkä tulee semmoinen 35 päivän kierto nyt sitten.Olisin kiitollinen jos joku osasis valasta asiaa....No ollaan miehen kanssa ainakin peittoa heiluteltu ahkeraan tai ainakin luulisi simppoja olevan valmiina oottamassa munasolua mutta kyllä pitää vielä tänään ja huomenna varmistella:)
No en vielä kerennyt kokonaan lukemaan tota edellistä pinoa mutta onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin riivaamille tärppi onnea heinäkuisiin!Minulla tyttö syntynyt heinäkuussa joten olis kiva saada nyt kesäkuun vauva sitten! No ei muuta kuin plussatuulia kaikille.....Ja palailen kertomaan taas kuulumisia!
Terv:Sweety kp22/32-35 ja yk2
Tässä kun tädin tulo lähestyy (toivottavasti ei kuitenkaan), noita raskausoireita alkaa kehitellä ihan hulluna... Mutta kysymys: onko valkovuodolla mitään virkaa raskauden suhteen? Ennen tätiä sitä kai tulee, mutta entä jos onkin raskaana?
Tilanne on edelleen sama, kp 35, ei tätiä, rinnat kipeät, mahaa kramppaa. Täytyy jaksaa odottaa testaamista lauantaihin, kun silloin täytyisi tietää, viitsiikö juoda viiniä ravintolassa. Olo ei tosiaan ole yhtään raskautunut, mutta mistäs sitä tietäisi.... :)
Pahoittelut kaikille tädin yllättämille, mutta olen ihan varma, että kaikki me joskus koemme sen ihanan plussan :)
Kiitos Anniguelle ja muille piristäjille.....yritän nyt selvittää ovisajankohdan ja seuraavan voikin hieman sitten jo ehkä ennustaa, joten sitten koitan saada miehen lähtemään jonnekkin pois kotoota...jos sitten tärppää ja saisi ihan parisuhteenkin piristyksenkin kannalta noi peitot hieman heilumaan...Ehkä kun nämä pahimmat ja kiireisimmät raksajutut on tehty niin kaipa se sitten voisi hieman hellittää.....toinen asia on, että mies tarvitsee hieman sulatteluaikaa tähän kolmanteen lapseen...meillä oli toisen lapsen kanssa aika rankkaa ja se vissiin on jäänyt miehen mieleen, vaikka minä sellaiset olenkin melkein jo unohtanut ja eihän kahta ihan samanlaista lasta yleensäkään tule....meidän kaksi lasta on kuin päivä ja yö :)
Kai se tästä iloksi muuttuu.....mun tilannetta kuvastaa se mainos, kun tuli joskus kolmoselta, kun se harakkaa tepastelee hiekkalaatikon reunaa ja toteaa siinä sitten, että meitsi jää kaikesta lemmestä paitsi.....toi on just mun tilanne...toivottavasti tilanne korjaantuu pian, sillä kaipuu vauvasta on todella kova ja tää chattailu ei auta tohon kuumeeseen, mutta olen jäänyt tähän nalkkiin pahemman kerran.
Unelma08 kp 23/44
tädistä Lastwish, Annique ja Olivia. Raskasta pettyä aina uudelleen=(. Jaksamisia!
Unelma! Olen joutunut odottamaan miehen innostusta toiseen lapseen kauan. Mutta kannatti. On nyt ihan mukana. Toivottavasti pääsette pian yhteisymmärrykseen.
ON: Ei tätiä. Vielä. Olin näkevinäni veritipan pyyhkiessä. Yleensä menkkakivut jomottelee sivuilla, nyt ihan keskellä. Tulis ny jo kun näköjään on tullakseen =(.
AnniHelen@ kp26/22-? dpo11 yk8
Sori nyt tulee vaan omaa napaa: eilen illalla jomotteli menkkamisesti ja nyt on rinnat turvoksissa ja arat. Tätä ei ole varmaan vuoteen ollut. Ja on sellainen olo että menkat alkaa. Nyt kp 24/28.
Täytyy mennä katsomaan mitä junnut riehuu.
Hyvää viikonloppua!!
kun kävin äsken kaupassa, niin tuntui että rinnat räjähtää. Ova ttosi turvoksissa ja melkeinpä niihin sattuu. Huh,huh! Tällaista ei olekaan ollut pitkään aikaan.
Viikonloppuja!! =)
p.s. Ostin sitten tänään r-testin valmiiksi.
Eliador: Mä testasin molemmista edellisistä raskauksista plussan samanapäivänä kun kuukautisten piti alkaa...
Ja toinen niistä oli poika (meni kesken rv 20 :S ) ja toinen nyt jo 2 v tyttö
eli sukupuolellakaan ei ollut merkitystä...
Tässä ei oo kuin kaksi vaihtoehtoa nyt, ovistestit (digitaalinen) antoi väärän plussatuloksen ja ovis olikin myöhemmin taikka teroluteista huolimatta mun kierto heittää häränpyllyä :S
Voimia kaikille :)
I