Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***KESÄNUPPUJEN ke-to***

03.10.2007 |

Uusi pino

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis piti vielä sanomani että ottipa tuuli tänään rintoihin kipeästi :o ihan kun imetysaikana :| Valtavat ja kipeätkin ne ovat (koko suurentunut jo yhdellä numerolla)

Pahoinvointi se jyllää edelleen :( selkää jomottaa ja alavatsaa nipistelee siinäpä ne mun " mielikuvitusoireet" taitaa ollakin ;)

Vierailija
22/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinot kasvaa hurjaa vauhtia. Kiva!

Eliador: Täällä toinen pessimisti ilmottautuu. Pidän peukkuja, että pääset perjantaina testaamaan iloisin tuloksin.

Mangustille vielä viralliset onnittelut!

Hui miten paljon piinailijoita! Irene76 ja Poltsi ++++++onnea!

ON: Eliador kyseli olenko testannut ja liitynkin vastauksellani Anniquen ja Lastwishin " Haamujen haamu" - kerhoon =).

Testasin eilen Mammaksin herkällä testillä. Oli dpo 9, mutta luulisin että siinä pitäsi näkyä jotain, jos on näkyäkseen, kun tädin oletettu saapumispäivä oli tänään.

Sain ihan samantapaisen viivan, kun Lastwishin dpo10:n viiva. Eli onko tuo sitten viivanpaikka?

En usko plussaan, mutta jänniä nuo viivanpaikat silti. Tää on toinen kerta, kun sellaisen saan. Muuten on tullut ihan puhtaita negoja.

En siis usko plussaavani. Oireita on, mutta kun tutkin aikaisempien kiertojen oireita, löydän samoja juttuja =(. Ainoa erilainen juttu on, että valkkista on lorotellut oviksesta asti aikas runsaasti. Ja päänsärkyä oli kolmena päivänä. Ei yleensä särje päätä. Eikä ollut mitään Anniquen migreeniä, pientä jomotusta vaan. Onhan se kiva vieläkin löytää uusia oireita.

Eksyin tänään tutkimaan Ava-klinikan ja Väestöliiton sivuja. Ihan epätodellista, mutta alkaa tuntua ettei tästä omin voimin onnistuta =(.

Vali, vali... Mieskin tuntuu jo pelkäävän tätipäiviä, rauhoitteli etukäteen.

Paljon, paljon plussatuulia puhaltelen teille kaikille!

AnniHelen@ kp25/22-? dpo10 yk8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottelemani isotäti tuli sit tänään. Toisaalta, nyt on kierto olemassa ja se on 38 päivää. Siirryn siis sujuvasti heinäkuun pinkkaan, mutta varmasti käyn täällä kesäkuun puolella seuraamassa teidän piinaisten kuulumisia. Peukut ja varpaat sojottaa pystyssä teidän onnea toivoen!!!

bd

Fertiensis kp 1/38 yk2 eikä edes harmita! :)

Vierailija
24/47 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ekaksi jännäilijöille testien kanssa! :D Haamuhan on plussa :) Tytöstä sain mäkin plussan eka negan ja sit haamun kautta aikoinaan.

Ja :( tädin vastaanottaneille. Menköön hän, pirulainen, nopeasti pois!

Kiinnittymisestä ja lämmöistä... Mä olen lukenut sellaisesta, kuin " implantation dip" , eli kiinnittymisen johdosta tapahtuva lämmön lasku. En sitten tiedä, että voiko se myös lämmönnousua aiheuttaa?

).( Näyttäis siltä, että nyt on ovis ohi, tapahtui luultavasti eilen. Ja heti alkoi oireiden kyttäys: tänään oli hetken verenmaku suussa. Olo on sellainen, kuin olisin tulossa kipeäksi, kurkku vähän arka ja hieman on viluttanut, varsinkin jalat on ihan jäässä. Kerran vessassa pyyhittäessä tuli vaaleanruskeahkoa valkkaria. Pöksyihin taas on tullut valkkaria kanssa. Eli eipä mitään sen suurempaa :) Tyttö on ollut nuhassa, joten ei mikään ihme, jos tulen minäkin kipeäksi. Ja en muista valkkareistani, että onko sitä pikkareihin paljoa tullut ennen, ei ainakaan sinä aikana, kun synnytyksen jälkeen menkat ei ollut vielä palannut.

Tänään varmistellaan... :)

Lisää plussia hinkuaa...

Seiskaseiska kp22/25-37 (viimeksi 30, toiv nyt pidempi!) yk2

http://www.fertilityfriend.com/home/1c7b70

Vierailija
25/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia ottaa ja pomppaa pinossa askeleen eteenpäin, eli kp 2/34 tosiasia. AARRGGHH!!! Kyllä niin suututtaa, eikä ahdistusta vähennä se, että aloitin tällä viikolla työt, ja EVVK. Mammikselle tahtoo takas A.S.A.P.

Oikein paljon onnea plussien metsästykseen teille muille!

-Olivia kp 2/34 ja yk3

Vierailija
26/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhanan perhana! Omaan kroppaan ei voi luottaa pätkän vertaa. Se kehittää raskausoireita ilmeisesti tyhjästä. Täti tuli tänä aamuna erittäin äkäisenä. Mä olin jo niin varma, että olis onnistunut, kun oli niin erilainen olo kuin missään aikaisemmassa kierrossa. :( Miten tästä selviää hengissä?

-Annique, kp 1/27-29, yk8-

Vierailija
27/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan edelleen, kera menkkakipujen mutta ei verta laisinkaan??

Alavatsaa nipistelee ja välillä vihlaisee oikealle puolelle kohtua :|

Heikotus jatkuu ja hetkittäin voin jopa pahoin (raskautumisesta en mene enää takuuseen) Rinnat ovat valtavat ja työpaidat pursuilee x)

Pahoittelut tädin jyräämille, odottelen omaani saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä. Aamulämpö oli ylöspäin menossa? Ei paljon mutta pykälän kuitenkin?? Pieni toivonjyvänen kysyy päässä: kiinnittymisdippi?? Nääh ei saa antaa turhia toiveita, negan testanneena jään odottelemaan tätiä :(

Lastwish kp 22/22 dpo12 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
28/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun pääsin sanomasta niin se täti kerpeles tuli tänne :((((( Näin jatkuu matka heinäkuisiin.

Oikein paljon plussatuulia vielä kaikille kesäkuisille +++

Lastwish kp1/22 yk10

Vierailija
29/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monelle oli täti tullut käymään. Voi hitto! Olen pahoillani. Ei nosta toisten uutiset omaakaan fiilistä. Olin ihan varma, että lastwishille plussa vielä tulee.

Tätiä ei näy. Rintoja särkee ja kuumottaa. Illalla nukkumaan mennessä tuli huono-olo. Mutta taitaa olla kuvitelmaa. Jos ei plussaa ala kuulumaan alan huolestumaan, että missä pirskatissa se täti luuraa. En kyllä haluaisi mitään super pitkää kiertoa. *Huokaa* kyllä tämä on rankkaa.

Eliador kp32/mitä lie!!

Vierailija
30/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! Kyllä se vaan pahalta tuntuu kun putoaa korkealta ja kovaa. No sitten mennään heinäkuisiin jännäämään. Josko sitten vaikka me molemmat saatais heinäkuun nyytti. :) Ovistesteistä en enää luovu. Osaa olla parhaaseen aikaan varmasti liikkeellä. Mies niitä ensin vastusteli, mutta kyllä sekin oli sitä mieltä että oli ihan hyödyllinen hankinta, ettei aloitettu tehokkainta yrittämistä liian aikaisin ja vastaavasti lopetettukin liian aikaisin.

Vierailija
31/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman teidän tukeanne en varmaan jaksaisikaan kuukaudesta toiseen :)

jännää että on niin lyhyt kierto, onko tuo 12päivän luteaalivaihe liian lyhyt teidän mielestänne? No jokatapauksessa pääsen noin kuuden päivän päästä jo ovista tikuttelemaan :DD

Lastwish kp1/22

Vierailija
32/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 12 päivän luteaalivaihe pitäisi olla ihan normaali? Sen 12 pv se mullakin kestää. 10 tai alle ei saisi olla, vai miten se meni...? Sulla on kyllä ovikseen kadehdittavan lyhyt aika, mulla varmaan 14-15 päivää vielä... Tää alku on aina niin masentavaa. :( Vaikea arvata kuka kittaa huomenna suruunsa punkkua...

Vierailija
33/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla käsi enterillä turhan aikasin..oon tämmöne häslä..no täällä ei kovin mukavia uutisia oo saatu, moni tippunut nyt sit taas pinosta seuraavaan..VOIMAHALIT kaikille tippuneille..toivotaan et niitä plussiakin saataisiin++ =) ON: nyt siis menossa kp29 / 28-41 viimeks kierto ton pisemmän mukaan mut eilen testasin negan kun tämmönen hätähousu olen joten ainaki sain varmuuden että kierto taas pitkä koska tätiä ei vielä näy..vielä toivoa siis jäljellä..nyt täytyy vaan jaksaa pari vkoa seuraavaan testaamiseen jos enää tarvetta..voi voi.. mutta pidetään toiveet korkealla ja puhalletaan plussatuulia!! T: MiSa81 kp 29/41 yk2

Vierailija
34/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahalit Lastwishille, harmittaa kyllä sun puolesta...

Ja luulen, että kohta seuraan perässä heinäkuisiin, vatsassa juilii sen verran vaikka mitään punaista ei olekkaan näkynyt...

Ylpeä olen siitä että EN testannut tänään (ainakaan vielä) ehkä huomenna sitten jos ei mitään uutta tapahdu. Toivottavasti tää asia ratkeaa tavalla tai toisella että pääsis tästä jännityksestä, mun hermot ei kestä kauaa :P

Mukavaa päivää kaikille !

Irene

Vierailija
35/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella isot pahoittelut tädin kohtaamille!Voimia teille jatkaa yrityksessä eteenpäin!Kyllä se plussa sieltä vielä tulee meille kaikille:)

Omaa napaa:Itsellä ovis luultavasti ohi....kyllä on ärsyttävää kun on näin pitkä kierto ja kun se nyt piteni viikolla sen viimekuisen kemiallisen raskauden takia muuten pääsisi jo ensi viikolla testaamaan. Eli tädin pitäsi saapua 15.päivä tätä kuuta mutta toivottavasti EI!En kuitenkaan uskalla testata ennenkuin täti ainakin 6 päivää myöhässä en halua sitä samaa pettymystä mikä tapahtui siis viimekierrosta.Kun luuli jo olenvansa raskaana(haalea plussa) ja sitten täti tulikin 6 päivää myöhässä. No ei auta muu kuin odotella ja toivoa parasta....Plussatuulia täältä puhaltelen teille kaikille++++++++++++

Terv:Sweety kp25732-35 yk2

Vierailija
36/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annique! :( :( :( Olin ihan varma, että oot raskaana. Voi vaan toivoa, että sitte ens kuussa saat sen kokea, kun testi näyttää plussaa. Mieluiten ilman migreeniä! Ja täti oli jyrännyt monen muunkin. Pahoittelut teille kaikille, ja onnea heinäkuisiin. *HALI* Lastwish, määkin olisin käsittäny, että vasta alle 10 pvän luteaaliaika olis liian lyhyt. Ja niin monesti ku oot jo tullu raskaaks, niin kyllähän sen 12 pvän täytyy riittää. Vai muistatko vielä, onko se aina olllu 12 pvää?

Mangusti Onnea +:sta! Onnea matkaan kesäkuuta kohden :o)

ON: Ei taaskaan mitään kerrottavaa. Ei oireita suuntaan eikä toiseen. Paitsi että rinnat on sikakipeet, mikä viittais tädin tuloon, vaikka voihan se kait kertoa muustakin.

- bee kp 26/30 -

Vierailija
37/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO NIIN.....Lastwish ja kaiän on niin kaikkki muutkin tädin yllättämät...pakatkaa laukut ja matkaamme yhdessä heinäkuisiin kuumeilijoihin :).......mä kerron jotain positiivista teille, teillä sentään yritetään sitä vauvaa, mutta meillä isäntä sanoi, että häntä ei sänkytouhut todellakaan kiinnosta kun häntä aina väsyttää (ymmärrän, rakentaminen on raskasta päivätyön ohessa) eli meillä ollaan kohta pari kuukautta oltu yrittämättä....tämä jos joku ottaa todella koville ainakin mulle, kun niin paljon haluisin jo tuntevan pienen nyytin kasvavan sisälläni. Tähän on totuttava sitten....katsotaan milloin miehellä halut palautuu. Mun täytyy varmaan laittaa nollaksi toi yrittäminen. Enkä ole tikutteluista huolimatta bongannut ovista, laskurin mukaan sen olis pitänyt olla tänään,mutta negaa näytti.

Unelma08 kp 23/44

Vierailija
38/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Unelma! Tuo on kyllä kauheeta, jos mies ei oo mukana yrittämässä, kun itsellä on vauvankaipuu niin kova. Toivottavasti se siitä palautuis nopeasti. Luulis että se peitonheiluttelu kuitenkin olis tasapainottava mukavuustekijä kaiken stressin vastapainoksi. Mistä lähtien se on miehelle ollut vastenmielistä. Mene ja tiedä noista miehistä. Eikö se sun mies vois vähän hidastaa sitä rakennuksella urakointia ja levätäkin vähän välillä. Ei se sieltä mihinkään katoa. Sehän sairastuukin, jos oikein kovasti valvoo ja tekee töitä.

Bee: kyllä minäkin niin kovasti kuvittelin olevani raskaana, mutta enpäs ollutkaan. Ei olo silti ole ihan niin paha kuin etukäteen kuvittelin. Nyt olen vaan onnellinen että olen hengissä eilisen jälkeen. Oli se vaan niin kuluttava kokemus. Nyt on vatsalihakset hellänä oksentamisesta. Sattuu kun vähänkin yskähtää. Ehkä se masennusfiilis iskee pahana kun pääsee kotiin. Ajattelin ennakoida vähän ja käydä lohtu-shoppailemassa ensin kaupungilla... Toivottavasti sun ei tarvi enää mua seurata heinäkuisiin, vaan pääsisit odottajien puolelle. :)

Oikein paljon plussatuulia kaikille jäljelläoleville piinailijoille! Ja pahoittelut kaltaisilleni tädin yllättämille!

Vierailija
39/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tällä tädillä olla liikaa aikaa kun vaan koneella istuu. Tyttö kipeä ja nukkuu...

Kapa: Meillä myös kuumetta ja ollaan lähdössä reissuun, tosin vasta 2 viikon päästä. Tytöllä oli viime viikollakin pari kuume päivää. Täytyy katsella ensi viikolla tartteeko käydä lääkärissä, meinaan niin kuin varmuudeksi kun on matkalle lähtö edessä.

Unelma: todella kurjalta kuulostaa toi sun tilanteesi. Meillä tilanne oli se, että kuumeilin todella kauan ennen kuin sain mieheltä suostumuksen jättää pillerit pois. Joten voin kyllä ainakin hiukan sympatiseerata sua. Ehdotan että varaatte hotellin yhdeksi yöksi ja lähdette pois arjen kuvioista. Meillä se ainakin piristää kammari touhuja kummasti. Ja jos sä et ehkäisyä käytä, niin teoriassa 1-2 kertaa kuukaudessakin voi riittää!

Irene: Täällä kanssa hajoillaan pian...tosin tajusin äsken että esikoisen selvän plussan tein kiltisti viikko, siitä kun tädin olis pitänyt tulla. Viikko oletetuista menkoista olisi nyt siis maanantai, mikäli kierto olis sen 28 päivää. Kauhistuttaa vaan ajatus, että jos plussaa eikä tätiä kuulu ensi viikollakaan. Ehkä ei parane murehtia sellaista etukäteen :)

Eliador

Vierailija
40/47 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis, että ensin mies suostui kovan suostuttelun jälkeen ja nyt taas on eri mieltä. Tai ei olekaan niin varma. No, eipä meillä puuhailujakaan ole kun pari kertaa kuussa.

ON: alavatsaa on tänään jomottanut omituisesti. En kyllä yhtään tiedä enteileekö menkkoja vai plussaa, joten odotellaan. Nyt kp 24/28. Luulen kyllä , että joudun menemään heinäkuisiin.

Plussatuulia kaikille! =)