Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ENSIKOT keskiviikkona 24.5.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin pinon, mutten kyllä osannu tota otsikkoa noin hienosti koristella kuin te muut olette tehneet, anteeksi.

Jännitys tiivistyy. Täti ei tullut yöllä, kuten viime kierrossa, eikä juuri oireitakaan siihen suuntaan ole. Tai välillä kuvittelen jotain menkkakipujen häivähdyksiä, mutta ei mitään selkeitä. Ja se pari päivää tätiä edeltänyt tuhrukin puuttuu. Koopee on siis 31/30. Harmittaa vähän, kun olen antanut toiveiden nousta sen negan jälkeen takaisin. Tulen pettymään kyllä jos täti tulee :(

Tänään mulla on neljäs työhaastattelu tälle keväälle. Nyt ois kyseessä semmonen paikka, johon todella haluaisin. Pitää toivoa et onnistais. Käyn sen haastattelun jälkeen ostaan testin ja teen sen joko huomenna tai perjantaiaamuna. Suositteletteko oottamaan perjantaihin vai joko huomenna uskaltaisin (kun on päivän myöhässä)?

Han miten sulla? Entäs Killa?

Vierailija
2/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabam: No se täti, jota yöllä odottelit, tulikin tänne! No en edes pettynyt, kun jo odottelinkin. Kyllä mä sinuna testaisin jo huomenna, eikös testin pitäisi näyttää jos menkat on päivänkin myöhässä...?! *bd*

Killa kp 1/28-41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabam: tsemppiä testaamiseen! Luulis näyttävän jo oikeen tuloksen. Mulla tuli viivat jo kp 23/26. Niin ja onnea työhaastatteluun =)

Killa: Voi että kun se täti sitten taas kurvas paikalle. Oon sanoinkuvaamattoman pahoillani!! Toivoin niin kovasti niinkuin varmasti muutkin, että siirtyisit o-puolelle. Pidän peukkuja että tästä uudesta kierrosta tärppää!!! bdbd

Pahoittelut muillekkin joille sukulainen tuli kylään =(

).( Tänään on kp 26/26. Tunteet on vähän sekaisin. Ajattelin hakea tänään apteekista varmistustestin. Mua tosissaan pelottaa keskenmeno!! En saanu yöllä nukuttua kun mietin sitä. Tiedän ettei sais murehtia etukäteen, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa.. Oireet jatkuu kyllä. Avomies on ollut tosi kultanen. Teki mulle eilen kunnon eväät valmiiks. Oli sujauttanu pari keksiäkin mukaan, ettei paha olo yllätä =) No, toivotaan et tämänkin päivän testiin tulee viivat. Luulis kyllä ettei ne kaksi testiä jotka oon tehny, voi valehdella.. Molempiin tuli viivat 3 minuutin sisällä.

No, mutta se omasta navasta.

Hyvää keskiviikon alkua kaikille

T. Epätoivoinen Neba

Vierailija
4/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille paranemista toivottelijoille! Tulin sit tänään töihin kun on yks tärkee juttu jota ei oikeestaan muut täällä osaa tehdä.. eilen ei enää ollut kuumettakaan niinkuin toissailtana.. No olo on edelleen " nurruinen" , nenä vuotaa, kurkku kipeä ja väsyttää, mutta eikö tämä yksi päivä nyt mene, huomenna saa taas levätä.. [color=fuchsia]Auroralle[/color] pikaista paranemista!

[color=fuchsia]Killa:[/color] Voi ei! Pahoittelut tädistä! Mä niin kovasti toivoin että plussaisit ja olisit sen todella ansainnut! :( Jeevanan täti.. No ensi kiertoon pidän peukkuja! Ei kannata lannistua.. Minustakaan ei taida listan päivittäjäksi olla kun en ole mitenkään hyvä noissa väri ja kokoasioissa. Toisekseen en oikein tiedä tästä meidän vauvayrittämisestä että kuinka kauan tätä iloa nyt sitten kestää kun ne häätkin lähestyy kovaa vauhtia ja pitää vähän miettiä noita ajoitusasioita, mutta vielä ens kierto nyt yritetään ainakin jos ei nyt tärppää..

[color=fuchsia]Nea:[/color] Turhaan enää stressaat! Raskaanahan sinä nyt olet ilman muuta, ei ne viivat huvikseen testiin ilmesty :) Eikä sitä keskenmenoa kannata etukäteen murehtia, se on kuitenkin aika pieni todennäköisyys..

[color=fuchsia]Sabam[/color] ja [color=fuchsia]Han_[/color]: Mä jännitän kovasti teidän puolesta! Voi kun pääsisitte Poppiksen, Nean ja Voikukan mukaan plussapuolelle *bdbdbdbdbd*, [color=fuchsia]Sabam[/color], testaa jo huomenna! Kyllä sen pitäisi jo näyttää! Muitakin piinailijoita taisi olla [color=fuchsia]Iisa[/color] ainakin, älä vielä lannistu kun ei tätiä kerran näy.. Niin ja [color=fuchsia]Naksu[/color] ja [color=fuchsia]Essi[/color] bdbd..

[color=fuchsia]SS[/color]: Myöhästyneet synttärionnittelut!

[color=fuchsia]Miina[/color]: Tervetuloa ensikoihin.. Tämä on vallan mainio porukka!!

Toivottavasti ei jäänyt mikään oleellinen kommentoimatta..

ON: kp 18/27-35 ja vielä eilenkään ei ovistikkuun tullut viivoja :( Alan jo huolestua tuleeko niitä ollenkaan vaikka viime kierron mukaanhan ovis pitäisikin olla vasta sunnuntaina.. Yleensä kierto on kuitenkin ollut tuon 32 eli ovis pitäisi olla huomenna ja eikös ne viivat pitäis tulla jo pari päivää ennen ovista tikkuun? No tänään testailen taas kunhan pääsen töistä kotiin..

T. Juliaana

Vierailija
5/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa muutkin " aloittelijat" tuo Nelliinan " Aloittelija" kyselee pino. Siellä oli selkeä teksti siitä miten valkovuodon ja limojen " pitäisi" mennä kuukautiskierron aikana. Minulle ainakin oli hyötyä, kun en ole ollut niistä oikein perillä..

Niin ja edellisessä viestissä unohtui vielä toivottaa:

Oikein mukavaa keskiviikkopäivää kaikille!!

T. Juli

Vierailija
6/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, Killa, olen pahoillani tädistä. Ärsyttävä nainen! Tsemppiä nyt kuitenkin tähän tulevaan kiertoon... yrittänyttä ei laiteta! :)

ON: Käydessäni tänään aamulla vessassa minulta oli tullut sellaista ruskeaa vuotoa, mitä ihmettä se voi olla??? 15/29-32 on meneillään ja alavatsassa, oikealla puolella on kyllä ollut menkkamaisia kipuja nyt pari päivää, mutta eihän ne menkat voi olla? Toivottavasti nyt ei vaan menkat ala... minusta on tuntunut kyllä ihan hassulta siitä asti kun edelliset menkat alkoi, hormonit on varmaan vähän sekaisin.

Tuiskutiusku, kirjoitit eilen että jos jonain kiertona yritätte oikein kunnolla niin silloin kuvittelee kaikki tuntemuksetkin vahvemmin. Mulla se menee ainakin näin! Aikaisemmin en ole edes tajunnut että ovis kipuja voi olla, olen ehkä laittanut ne sitten esim. ilmavaivojen syyksi! :) Nyt sitä tarkkailee kehoaan koko ajan ja yrittää laittaa kaikki tuntemukset joko oviksen tai raskauden piikkiin! Mielellä on järjettömän suuri osuus kaikkeen...

Taidankin tästä lähteä töihin ja kirjoitella sieltä sitten lissää! Vaikka päivä onkin vähän sateinen ja kylmähkö niin muksua päivää kaikille!

Vierailija
7/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta " limavinkistä" (hih) - aion katsoa tuon suosittelemasi pinon vielä tänään!

Sabam - testaa jo huomenna! Kyllähän se siellä jo näkyy :)

Nealla nuo ajatukset varmaan luonnollisia....mutta tee vaan se varmistustesti vielä jos tunnet että tarttet sen. Senpä takia sitä raskausaikaa varmaan on se 9kk, että sitä ehtii miettiä vähän noita pelkojakin, mutta jää sitten vielä rutkasti aikaa mietiskellä niitä kaikkia iiiihania asioita!

Voi Killa sentään...ja muut pettyneet. Kyllä se täti osaa olla ankea. Höh.

En muista kuka mua valaisi viime viikolla tästä brittien alv:sta (mulla menee vielä noi nikit pahasti sekaisin...) - käytin tuota tietoa viikonloppuna erittäin tehokkaasti hyväkseni ja shoppailin vähän kivoja pikkupaitoja...ja miehelle oli nyt tosi hyvä perustelu sanottavana! Kiitos siis :)

Kiitos kaikille onnitteluista!!! 27 vuotta sitten meikäläinen on makoillut happikaapissa ja kirjavan sinisenä, täytyy olla kiitollinen että saan tässä tänään möllötellä! Eilen oli ihana synttäri-ilta...sain vähän alusvaatteita ym. lahjaksi, ja sitten mentiin vielä syömäänkin hyvin. Nyt tuntuu olo pikkuisen krapulaiselta - vaikka en juonut kuin muutaman viinilasin...röyh...

Mukavaa keskiviikkoa!

SS

Vierailija
8/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]sabam:[/color] Meinaan huomenna testata, jos tätiä ei näy. Suosittelen sullekin testailua! :) Hyvä merkkihän se on, että ei ole vielä tullut.

[color=FFF1493]Killa[/color] pahoittelut tädistä! :// Se ryökäle! En osaa muuta sanoa, kuin että pää pystyyn, uusi kierto alkaa! :) Parempi vaan katsoa eteenpäin, ei se murehtiminenkaan aina ole hyvästä.

[color=green]ON:[/color] kp28/25-29 eikä tullut täti vielä viime yönäkään. Olisin voinut lyödä vetoakin, että tänä aamuna olisin saanut herätä kipuihin kun täti olisi tullut viihdyttämään minua länsäolollaan, mutta kuinkas kävi. Rinnat on todella kipeät, mahaa juilii, vihloo ja nippailee ja vähän sellainen menkkamainen olo. Ainoastaan vuoto puuttuu. Huomenna aamulla testaan, jos ei täti ehdi yöllä paikalle. Tosin tiedä häntä, kestänkö odotella sinne asti ;) Kauanko sitä pissiä piti pidätellä, jos testaa muulloin kuin aamupissasta? Neljä tuntia...?

Vierailija
9/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskiviikkoa rakkaat naiset!

Pahoittelut tädin yllättäneille, erityisesti Killalle. On se vaan sitkeä mimmi se täti, ei ymmärrä että se on kutsumaton vieras...

Minun pitäisi varmaan alkaa lukea tätä palstaa ihan kynän ja paperin kanssa, että muistaisin kommentoida kaikkea, mitä olen ajatellut... Sama pää kesät talvet ja töissä kamala kiire niin sitten ei pysty muistaan kaikkea, mitä ajattelin tänne kirjoitella. Mutta onhan noita plussiakin tullut! Onnea! Ja ihan yhtä isot onnittelut ovisplussalaisillekin! Ja myöhästyneet synttärionnittelutkin samaan syssyyn!

(.): kp 27/25-32 (tai jotain sinne päin). Valkkaria edelleen jonkun verran ja tissitkin on jonkun verran kipeenä ollut jo 4 päivää. Ja ku yleensä mulla on tissit kipeenä vain pari kertaa vuodessa just päivää ennen tätiä. Mutta oon aatellu, että tämän pahanolonkin olen saanut ihan itse aikaan... eli psykosomaattisia oireita, ei sen enempää. Täti kurvaa paikalle sunnuntaina tai viimeistään tiistaina. Ajattelin kuitenkin sunnuntaina testata ellei tätiä sitä ennen näy.

*miettii, mitä muuta oli mielessä* Hirveää, ku ei vaan nyt muista. Olette olleet kaikki ajatuksissani, erityisesti auton alle jäänyt koira (nimimerkki nyt pääs livahtaan mielestä, sori!). Mutta on vaan jatkettava töitä, jotta pääsisi ensi viikolla kesälomalle... Vaikka mikäs KESÄloma se on ku vettä tulee aina vaan!? No, onhan se kiva, että allergisia olo helpottaa sateen jälkeen.

-A kp27

Vierailija
10/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti kirjoittaa [color=blue]sabamille[/color], että hyvä merkkihän se on, jos ei [color=red]TÄTI[/color] ole vielä tullut. Jäi vähän oleellinen osa pois tuosta lauseesta :p

Vierailija
11/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alussa pahoittelut Killalle jonka täti löysi :(

Ja tietty muille joille on käynyt samallai.

Olen aamusta saakka ollut reippaana ja siivoillut kun on alkanut muutaman päivän mittainen ns. loma.Nyt saa tyytyväisenä kattella ympäri kämppää kun ei villakoirat juokse pitkin lattioita. :)

Vatta huomauttelee siitä kun ei ole vielä edes aamupalaa saanut,kupin teetä join aamun lehtee lukiessa. Kai täytyis jotain syödä jos vaikka jo joutuis " syömään" kahden eestä... ;) Epäilen kyllä tota,mut on kiva leikkiä ajatuksella. Sen takia epäilen kun olen niin kireä kuin vaan viulunkieli voi olla,pienestäkin vastoin käymisestä meinaa mennä hermot ja itku tulla kans herkemmin kuin normaalisti.

Jos menisin nyt vaikka vähän syömään jotain,tulen taas myöhemmin tänään lueskeleen teen juttui.

kp 22

Vierailija
12/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uudet, jotka ette vielä ole sille esittäytyneet, vastatkaa siihen viestiin haluamallanne esittelytekstillä!

Laitan tähän suoran linkin, niin käykää kurkkaamassa onko teistä esittely jo olemassa:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7370273&p=1&tmode=1&smode…

[color=red]Missä mun mooli?!?!

Vierailija
13/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tietty yrittää alkaa siihen päivittelyhommaan. En lupaa mitään mahtavia juttuja, mutta voin ainakin yrittää. Tuli muuten mieleen, että miten se listan päivitys on alunperinkään jäänyt sinun harteille? Eikö siinäkin voisi olla sellainen homma, että se joka ehtii, päivittää, niinkuin näiden päivittäisten pinojen avaamisessakin...? Tosin sitten voisi olla, että se jäisi kokonaan päivittämättä, on vissiin kuitekin vähän isompi homma se, kuin yhden pinon avaaminen :)

Vierailija
14/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han: kiva, jos haluat ottaa hoitaakseksi tuon päivityshomman, vaikkapa toistaiseksi. Ei siihen mitään mahtavia juttuja varmasti tarvitse laittaa, kunhan lisää uudet esittäytymiset, poistaa plussanneiden esittelyt ja lisää heidät plussanneiden listalle. Värienkäytöstä on hyvä hallita perusasiat, jotta tietää miten ne toimivat.

Päädyin tähän hommaan perittyäni sen aikanaan Quierolta, joka plussasi joskus viime vuoden lopulla.

Homma on kuitenkin ehkä helpointa hoitaa yhden ihmisen: Yrityksen ja erehdyksen ja saamieni vinkkien perusteella päädyin siihen, että lista kannattaa tallentaa omalle koneelle ja tehdä sitten siihen muutokset heti, kun niitä ilmenee. Jos/kun listaa ei kuitenkaan kannata päivittää joka päivä, niin muuten helposti unohtuu joku juttu laittamatta/muuttamatta.

Jos vielä haluat hommaan ruveta suosittelen, että tosiaan tallennat listan itsellesi. Halutessasi voin lähettää uusimman version sulle sähköpostitse (voit laittaa mulle mailia: killa1@netti.fi). Sain aikanani itse sen Q:lta (terkut vaan, jos Q+q ootte kuulolla!).

Mutta siis, ehkä kannattaa vielä odotella muutama päivä siltä varalta, että vaikka plussaat! :) *bd*

Vierailija
15/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa, sataa ropisee...Minne ne ihanan aurinkoiset ilmat oikein katosivat? No onhan se ihan mukava, että välillä sataakin:)

Sabam, Han ja Avecos: Teille ihan tosi paljon onnea piinailuun ja testauksiin! Toivottavasti plussa pärähtää ruutuun ja tätsy ymmärtää pysytellä kaukana teistä:)!!!!!!!

Killa: *lohtuhalaus*...ikävä juttu, kun sen tädin pitää aina tunkea sinne, missä sitä ei todellakaan kaivattaisi:(

Nea: Uskoisin, että lähes jokaista plussannutta pelottaa keskenmeno...se on ihan normaalia, että pelottaa. On vain yritettävä ajatella niin, että keskenmeno tulee jos on tullakseen...eikä sille itse mahda mitään. Mutta useimmissa tapauksissa kaikki menee raskaudessa hyvin loppuun saakka:)!!! Onnellista odotusaikaa:)!

Juliaana: Toivottavasti saat ovistikkuun ne kaksi viivaa!!! Älä vielä luovuta asian suhteen=)!

Sininpilvi: Voisikohan tuo tuhru liittyä ovikseen?! Mulla taisi ainakin viime kierrossa (siinä, missä tärppäsi) tulla juuri oviksen aikaan ihan pientä tuhruvuotoa...

Oma napa: En nyt tiedä yhtään, että missä vaiheessa kiertoa täällä ollaan menossa, kun se keskenmeno on varmasti sotkenut koko kierron...mutta olen ovistikutellut nyt muutamana päivänä ja haaleata viivaa on pääasiassa näyttänyt...tuntuu, että ovulaatio olisi ehkä tässä aika lähiaikoina tulossa:) Jotenkin vaan mietityttää se, että uskaltaako vielä tässä kierrossa pupuilla ja yrittää raskautumista...vai pitäisikö odotella kuitenkin ne yhdet menkat. En kyllä malttaisi millään odottaa! Ja olen jostain lukenut, että voi ihan hyvin aloittaa yrityksen alkuraskauden keskenmenon jälkeen (jos ei ole tarvittu kaavintaa tms.) heti vain kun itsestä tuntuu siltä...Olen myös lueskellut muita keskustelupalstoja, joissa puhutaan keskenmenoista ja niistä päätellen taitaa myös olla aika lääkäri- ja tapauskohtaista, mitkä ohjeet asiasta annetaan. No täytyypi vielä pohdiskella asiaa :)

-Viipuli-

Vierailija
16/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killalle pahoittelut tädistä =(.

Piinailijoille kärsivällisyyttä ja plussasäteitä =) !!

Omaa napaa, kp 4 ja aika kuluu h-i-t-a-a-s-t-i ;) ! Olen kahden vaiheilla, tilaisinko niitä ovistestejä vai en. Stressiä aiheutuu teki sitten kummin vaan. Jospa antaisi tämänkin kierron mennä ihan vaan tjotilla =).

Emma

Vierailija
17/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätähousuna sitten en maltanut odottaa huomisaamuun ja testasin, mutta tällä kertaa sain aivan selvän plussan! Tää ei voi olla todellista :) :/ :)))) :DDD

Kädet ja jalat tärisee aivan hullun lailla, maha ihan sekaisin ja melkoinen hihittely ja höröttely on meillä täällä päällä miehen kanssa.

Vierailija
18/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... huomenna on pyhäpäivä, ihanaa ei tartte olla töissä!!! Nyt istun täällä ihan väsyneenä ja voimattomana, karsee kiire koko ajan.

Viippuli, siis sulla tuli tuhrua oviksen kohdalla? Ja siis silloin tärppäsi, ovis vai raskaus? Mulla ei ole ikinä sillä tavalla oireillut, noh, kerta se on ensimmäinenkin! Mä olen edelleen ihan uusi näissä jutuissa, joka päivä lueskelen tätä palstaa ja joitain muitakin ja mietin että tuotakaan en taas tiennyt. Sillai vähän hassua kun aina on luullut tietävänsä oman kehonsa ja ollut siinä käsityksessä että sitä voi kontrolloida, eipä näköjään sitten voi!

Mun kaverillekin tuli päälle vuosi sitten keskenmeno ja se yritti seuraavalla kierrolla uudelleen ja tärppäs! Joten välttämättä ei tarvitse olla yrittämättä tällä ekalla kierrolla. Se meinas kanssa odottaa kun oli raukka niin sekaisin, mutta heille sattui kuulumma vahinko! :) Nyt se on ihanan 8 kk pojan äippä!

Mutta tietty jos sinusta tuntuu että haluut odottaa niin odota, yksi kuukausi sinne tai tänne (<- on aika paljon, ainakin minulle!!!).

Mun tarttee jatkaa hommia, näkyillään!

Vierailija
19/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla taas hyviä uutisia!

Onnea roppakaupalla!

Niin ja niitä tarrasukkia ja liimapaperia (vai mites se nyt olikaan...?)!!! :)))

Vierailija
20/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=A020F0]ONNEA HAN!!![/color] Lähetän täältä vauvaliimaa kilon!

[color=800080]Ja siis, se joka haluaa seuraavan plussan, ottakoon hoitaakseen esittelylistan päivittämisen: kaksi ensimmäistä vapaaehtoista plussasi ennen kuin ehti aloittaakaan! :D