kerro jotain työhösi liittyvää, jota " maallikot" ei tunnu tajuavan!
Kommentit (208)
Ja että tutkijan työ on teoreettista ja leppoisaa, tulokset syntyvät 3-5 vuoden päästä aloittamisesta.
Tai että kun on tohtori, se ei tarkoita automaattisesti lääketieteen tohtoria.
Toki nimikkeen voisi muuttaa konsultiksi, se kuvaisi ehkä paremmin IT-alan tutkijan toimenkuvaa.
Osaamme laskea mitä tahansa joku keksii kysyä ja tietysti ilman paperia ja kynää.
keskiverto=keskiarvo
ei ole!
ja että vaikka mulla on aina uusin luuri itselläni, en saa niitä kuin yhden kerrallaan - en siis voi jaella massoittain ystävilleni, emmekä anna niistä mitään alennuksia
t. kolmas (vai neljäs?) nokialainen
...kannattaa jotenkin eritellä, MITÄ virkaa haette. Ministeriössämme on auki useita virkoja yhtä aikaa, joten olisi ihan kiva tietää, haluatko toimistosihteeriksi, ylitarkastajaksi vai hallitusneuvokseksi...
Vierailija:
niitä on meinaan sellaisiakin firmoja, joissa asiat on järjestetty kunnolla. Jopa Dippainsseille.
t. toinen DI joka tuntee monta muuta kiinnostunutta ottamaan vastaan firmavinkkisi!
Vanhemmat vaativat ohjattua toimintaa koko päivälle, eivätkä millään ymmärrä, että leikki kehittää lasta monilla eri tavoilla. (Ohjattua toimintaa meillä kuitenkin on suurin osa päivästä, luulisi riittävän, vaan ei...)
Monet kysyvät montako vauvaa tuli? Ja jos ei syntynyt yhtään sanotaan, että ai, no teillä oli sitten hiljaista. Hoidamme avautumisvaihetta, tehovalvontaa tarvitsevia ennenaikaisia supistelijoita, raskausmyrkytyspotilaita jne. Ja itse vauvan syntymään menee vain muutama minuutti...
Vierailija:
Vanhemmat vaativat ohjattua toimintaa koko päivälle, eivätkä millään ymmärrä, että leikki kehittää lasta monilla eri tavoilla. (Ohjattua toimintaa meillä kuitenkin on suurin osa päivästä, luulisi riittävän, vaan ei...)
En voi myöskään ymmärtää tälläisiä vanhempia!
Miksi se pieni lapsi pitää heittää niin pienenä samaan oravanpyörään suorittamaan tätä elämää ja kilpailua - uskotaan, että tarhasta lapsi saa " virikkeitä" ja ylivoimaista " oppia" elämään.
Paras paikka pienelle lapselle (alle kouluikäiselle) on koti! Peruskoulussa ehtii sitten 9 vuotta kilpailla ja suorittaa; ja siitä vasta se kaikki alkaakin..
Muutenkaan en ymmärrä miksi asiakkaat vaativat että lattioiden tulee kiiltää, työ on kallista ja kaikki lattiassa olevat virheet näkyvät rumasti. Himmeällä vahalla vahattu lattia on kaunis ja edullinen pitää puhtaana.
En ole ehtinyt pitää kahvitaukoa kolmeen vuoteen. Ehdin käymään vessassa korkeintaan kerran päivässä. En tahallani erehdy diagnoosista.
Vierailija:
niitä on meinaan sellaisiakin firmoja, joissa asiat on järjestetty kunnolla. Jopa Dippainsseille.
On varmasti sellaisia firmoja, mutta jos haluaa uralla edeta niin perusolettamus on, etta ajatusmaailma ei ole vikra-ajat ja kaiken maailman lisat mulle joka minuutista kiitos. Palkinto tulee joskus myohemmin tai sitten ei. Onneksi minullakin on kollegoita monessa yrityksessa ymparimaailmaa samassa tilanteessa, joten tiedan, etta naita firmoja missa asiat kunnossa dippainsseille on lahinna saduissa.
siis itse koneista kaiken. Eli jos tietokoneeseenne tulee vika, niin älkää nyt multa sitä kyselkö.
Niin ja minä en myy tietokoneita tai saa niitä halvemmalla sen takia, että olen ohjelmistotalossa töissä (käytettyjä myydään kyllä meilläkin henkilökunnalle, mutta niin tehdään vaikka esim. vakuutusyhtiöissä)
10 naisen seurueessa missään, mutta ei tuollaista vaan voi tietää, kun ei itse ammatikseen asioita hoida.
T. 57
sh:n työ on oikeasti vastuullista.
Teemme muutakin kun jaamme lääkärin määräämiä pillereitä.
Meidän työssä täytyy osata olla välittämättä monista ilkeistä tai seksuaalisista puheista. Täytyy tietää partakoneen puhdistamisesta lääkkeiden yhteisvaikutuksiin. Täytyy osasta ohjata vainajan omaisia esim. hautausasioissa ja täytyy osata erilaiset tietokone ohjelmat ja tilaukset. Laaja on siis skaala, sitä ei ymmärretä.
Eikä myöskään sitä, että kesken ruuan jaon ei ole mahdollisuutta lähteä viemään potilaita vessaan. Jokaisella on oikeus lämpimään ruokaan ja vaikka sen vauhdilla jaamme, voi viimeisten muussi jo olla viileää.
Express-kuljetukset ovat erikseen, mutta eihän kukaan halua maksaa extraa!
En ole opettaja, vaikka suunnittelen koulutusta ja olen kouluttaja.
Vierailija:
Se vaan on niin, että sen teipin palan pääsy pakkaukseen on ollut sula mahdottomuus, sillä koko tehtaassa ei ole rullaakaan maalarinteippiä.
niin " kohteliaasti" sanotiin, että emme käytä missään tuotantomme vaiheessa ko. materiaalia.
Ai jaa, se tais ollakkin paikka hampaastani....
Mies pesee, jos muistaa hampaat kerran päivässä, ei reikiä. Anoppi just sanoi, että isänsä on samanlainen, 40 vuoteen ei ole ees käynyt h-lekurissa.
itsellä langat, harjat ja muut vempaimet ja reikää pukkaa..
ps. miksi muuten odottavankin äidin käsketään pitää huolta omista hampaistaan, kun se kuulemma vaikuttaa jo sikiölle.... ?
Siinä sitä asiakaspalveluasennetta...
Olette toki yksi tärkeimmistä asiakkaistamme, mutta ymmärtänette, ettemme voi muitakaan asiakkaitamme kohdella huonosti.