Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siinä perää että maito loppumassa kun 1 rinta ei milloinkaan enää riitä?

Vierailija
02.10.2007 |

Alkuun riitti. Nyt tarvii molemmat, aina. Muut tutut imettävät yhden rinnan. Vauva vasta 3kk ja tajtoisin vielä täysimetystä jatkaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kuitenkin syötöllä vain yhtä rintaa mahdollisimman pitkään että vauva saa myös rasvaista " takamaitoa" .

Vierailija
2/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anna kuitenkin syötöllä vain yhtä rintaa mahdollisimman pitkään että vauva saa myös rasvaista " takamaitoa" .

Täytyy vaihtaa tosi pian tai hermostuu totaalisesti kun heruminen hidasta... :( Tätä pelkäänkin, painonnousu nihkeää mutta vielä rajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna ehkä ostaisin sitä imetysteetä.

Terv eräs joka osittais-imetti 6 kk.

Vierailija
4/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä ympärillä tapahtuu, on kiinnostavampaa kuin imeminen..

Vierailija
5/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vanhan kansan poppakonsti jolla saa maidon herumaan.. itse koitin ja aina sai olla putsaamassa sen jälkeen paikkoja maidosta kun se oikein alkoi valumaan.. se on hyvä konsti... sekin on madollista että toisesta rinnasta tulee paremmin kuin toisesta. nimimrekillä kokemusta on.

Vierailija
6/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syötin välillä " 4 rinnasta" , eli vaihdoin useamman kerran rintaa syötön aikana.

Vierailija
7/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minullekin vasta selvisi, että on olemassa vauvoja, jotka haluavat yhden rinnan lisäksi toisen, kolmannen ja vaikka neljännenkin vielä... Eli vauvat tykkäävät imeä samasta rinnasta niin kauan kuin tulee hereästi sitten taas vaihtavat jne. Eli tiedät, että maitoa tulee, kun pienen imuttelun jälkeen vauva nielee niin nielemisen kuulee ja sitten, kun tämä nieleminen vähenee, vauva alkaa päästää irti taas imaisee ja on tyytymättömän oloinen. Tästä vain tietää, että vauva haluaa molemmat rinnat imeä kerralla. Minulla nimittäin kolmen kuukauden ikäinen vauva myös ja tekee juuri noin. En usko, että maito olisi loppumassa, koska todella hyvin kasvaa...

Toivottavasti tästä sai jotain selvää...

Vierailija
8/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin, joskus imetän useammankin rinnan...

Vierailija
9/9 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat kärsimättömiä ja kyllästyvät, kun heruminen hidastuu. Itse syötin myös kuopustamme usein jopa kolme-neljä kertaa rintaa vaihtaen ja kasvoi hienosti täysimetyksellä yläkäyrillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän