Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultaiset 60-luvun naiset, vko 40

01.10.2007 |

Ja en olis uskonut että maanantai-iltana avaan uuden viikkopinon =)

Heipat ja moit kaikille!! Kiirettä on päivisin.. kyllä on saanut olla " herran huomassa" , kun kotona olin tytön kanssa!!! Nyt menee päivät ja viikot niin nopsaan, että kun maanantaina menee töihin niin perjantaina tuntuu lähtevän pois. Illat on taas oma lukunsa, ne menee kotihommia tehdessä ja IHAN oma gategoriansa on sitten viikonloput..HUHHUH!! Silloin pestään pyykit ja siivotaan huushollia, joka on viikon jälkeen kuin päivää ennen joulua. Eli ne oli kuulumiset duunista :)

Massunkasvattajilla aika myös näyttää rientävän :) Koska ja kenenkäs vuoro on seuraavana??? En ole enää ollenkaan kartalla teidän odotuksista (ANTEEKSI), kun en ole täällä palstalla käynyt.. en edes juurikaan lukemassa viestejänne.

Omasta olosta en tiedä, paitsi sen että peli-ehtoot ovat olleet toooooosi vähissä :( Ennen " syytin" miestä kun stressasi työstä eikä jaksanut innostua peleistä, niin nyt olen itse niin rättipoikkipuhki iltaisin että kaadun toiselle korvalleni ja siihen nukahdan.. pelit evvk.

Noh, jospa se tästä muuttuu kun saa vielä lisää kokemusta tuohon työhön, eikä ole illalla niin dööd.

Sori kun tuli taas niin omaanapaa että!!! Olen tosiaan hengessä mukana teidän kaikkien kanssa, ja odotan uutta kultaista vauvaa kuin " kuuta nousevaa" :))

Voikaa hyvin ja ihanaa alkavaa lokakuuta!!

ANI

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen kerhopäivä, joten aamupäivä mennyt liikenteessä.

Pietu: Me ei tiedetä kumpi mahassa on, koska rakenneultran suoritti silloin elokuussa lääkäri, jolta " ei uskaltanut" kysellä asiaa... oli niin kiireinen ja virallinen.. Mutta tyttöä minä odotan. Kaikki vaatteetkin on vaaleanpunaisia tai PikkuPrinsessa tekstillä varustettuja. Kiire tulee isukilla kauppaan jos poika syntyy...

Mulla ei ole enää ultraa, lääkäri kysyi viimeksi, että haluanko vielä yhden tarkkailukäynnin, mutta sovittiin, että tulen jos ilmenee jotain.. Ja kaikki on sujunut nyt ihan hyvin, niin ei ole sitten ollut tarvetta. Olisihan se ollut ihan kivaa mennä vielä käymään, kun olisi selvinnyt sillä poliklinikkamaksulla, mutta olisi kuitenkin pitää ajaa toiseen kaupunkiin jne... Joten odotellaan sukupuolenkin paljastumista sitten sinne vuoden loppuun.

TREFFEISTÄ: Tiistaille tulikin yllättävä vierailu. Mutta näillä näkymin keskiviikkona voisin aamusta lähteä ajelemaan Jumboon. Voin olla siellä hyvin ainakin puoleenpäivään, joten Sonjaemma, jos sinä pääset n. 11 sinne, niin onhan siinä tunti aikaa. Isotikru: Käykö sulle tuo aika? Vai onko sulla ollut joku muu päivä mielessä? Ja ketä muita oli tulossa? Mikä olisi hyvä ja helppo paikka kohdata? Ehdottakaapa sellaista, jonka maalainenkin löytää...

Nyt kuorsaamaan... ennenkuin koulukkaat kotiutuu..

wemppa (huomenna jo rv28)

Vierailija
22/32 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sitten lähti. Appivanhemmat nääs. Vaikka olen kovasti jurnuttanut vierailua täällä, niin kyllähän se itkeskelyn merkeissä aamu on mennyt. Eihän minulla mitään heitä vastaan noin ihmisinä ollutkaan, vaan kokonaistilanne tuppasi välillä " hieman" ahdistamaan.

Niin se aika toisaan rientää ja Meralkin parin viikon päästä 4kk. Mullakin välillä käy mielessä kolmonen, mutta saas nähdä kuin ämmän käy. Mieli ailahtelee. Välillä kun kannan vatsakivuista kiljuvaa lasta ympäri kämppää, ajattelen että ei ikinä enää..mutta toisaalta kaveri Meralille olis kiva..hmm..

Olis haravalle töitä taas. Pihassa n. metri vaahteranlehtiä. Tuletteko talkoisiin? Heh, tulee mieleen viime syksy, kun karkoitin tätiä haravalla ja hyvällä tuloksella!

Nyt on jotenkin niin tyhjä olo, että pitää palata myöhemmin ja palailen varmaan useammin, kun tietsikkahuoneeseenkin pääsee näin aamupäivän aikaan:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun saitte oman rauhan sinne kotiin. Vaikka appivanhemmat onkin tärkeitä, pitkät vierailut - hmm.. minusta tekisivät hullun.

Sen verran kaukana on sinun haravatalkoosi, että taidan vain virtuaalisesti lähettää apuvoimia sinne. Ja sitäpaitsi, selkänikin estää haravoinnin.

Kun menin nukkumaan, oli ihan harmaata, nyt paistaa aurinko. Jätänpä neidit keskenään ja painun lenkille.

wemppa

Vierailija
24/32 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tasaisen harmaata, ei pilkahda aurinko ei..

Tuntuu että kaikki oireet on hävinneet, rintamuskin on oma olematon itsensä. Eilen illalla tosin kahteen otteeseen ylösnoustessa vihlaisi alamahaa tutusti molemmin puolin ja lämmötkin oli koholla. Lisäks mulla on iltasin tapana vedellä lasten nukkumaanmenon jälkeen hervottomasti jäätelöä, eilen jäi lusikalliseen. Mutta muuten olot tulee ja menee, tiedä näistä. Kun osaiskin olla pähkimättä!

Mutta kaiken varalta ilmoittaudun Senniinan talkoisiin, jospa toimisi täälläkin : )

Mukavaa perjantain jatkoa!

T: viikonloppuun hiljalleen laskeutuva

walo

Vierailija
25/32 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh niin nyt se sitten alkoi...LOMA !

Oli vähän haikeat fiilikset kun ajelin työpaikalta kotiin ja jotenkin sitä ei viel kunnolla sisäistä että sinne ei tarvii ihan heti mennä takaisin.

Kaupassa isukin kanssa käytiin ja ruokaa tässä samalla laitan, esikko tuli kotiin hyvin nälkäisenä ja voi kamalaa kun äiti on VAAN vauvasivuilla ja tilaa vaan vauvalehteä ja pikku-iso ukko jää huomiotta... osaksi tais laskea leikkiä mutta toisaalta taitaa pelätä kuinka hänen asemansa tulee horjumaan ?? voi noita niin isoja mutta niin pieniä äitin poikia !!

Senninalle onnittelut kun olit niin rautahermo appivanhempien kanssa, mä en omiani kestäis kahta päivää kauempaa...

Wemppa mulle käy hyvin keskiviikko about klo 11 ja Jumbo !!

Pietun arki kuullostaa ihanan seesteiseltä, mullakin on vaikka kuinka ja paljon hommia rästissä ja ens viikolla aloitan, katotaan vaan en saa mitään ekaan viikkoon aikaseksi kun laiskuus iskee ja ajattelen että onhan tässä aikaa...

Ankkis huhuu mikä on olotila??

Pinkertonilla vauvakuumetta alitajuisestikko?? hmm kohta saadaan alkaa kakkoskierrosta vetämään piiniojen ym kans kun te Emmin ja Senniinan kanssa alatte alusta ?

Walolle pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä että plussa tulisi,,siihen plussaan riittää se yks oikein ajoitettu kerta !!

SonjaEmma olipa mukava kuulla kuulumisa ja kiva kun pääset mukaan treffeille..kaikki vaan joukolla sinne treffaamaan !!

Nyt on pakko mennä seisomaan tuonne hellan viereen ja hämmentämään kastiketta ettei pala pohjaan...meillä tänään syödään spagettia ja jauheliha-kermakastiketta yleisön pyynnöstä ..se kun on muksujen herkkua !!

Mukavaa viikonloppua !!

IsoT ja hikkaava Tikrunpentu

Vierailija
26/32 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikätisenä kun sylissä yksi kättäni imevä...

meillä siis ke aamuna neuvola joten voi mennä tiukille tuo klo 11.

ollaan nyt vkonloppu pois joyen palataan vielä tiistaina asiaan.

aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vierailija
27/32 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sillä väliä vaikka tulisit after 11. Kyllä me siellä odotellaan.

Mutta palaillaan kaikki tuohon vielä tiistaina. Koska yllättäviä juttuja voi aina ilmaantua.

wemppa

Vierailija
28/32 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidät etusivulle.

Mitäs kuuluu? Itse olen ihan poikki, oltiin perheen kanssa kaupoissa ja se ramppaaminen paikasta toiseen on aika kuluttavaa. Varsinkin kun jokainen haluaa jotain... tällä kertaa ei turhia ostoksia tehty, vaan ihan tarpeellista. Mm. vauvalle amme ja jo vaippoja valmiiksi. Kävimme parissa autoliikkeessä katselemassa tila-autoja ja yhtä kävimme koeajamassakin.

Paluumatkalla pysähdyimme syömään ja vieläkin on ähky olo. Olin äsken pienellä kävelyllä mutta muuten olen sulatellut ruokaa sohvalla lojuen.

Ja siitä tulikin mieleen - Ankkis, kyllä näitä kaasuja tulee vieläkin vaikka ilmavaivat on alusta hieman vähentyneetkin.

Mitä muuten kuuluu Elsamarjalle ja Peltikselle?

Hyvää lauantai-iltaa kaikille.

wemppa rv28.

Vierailija
29/32 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinainen hiljainen hetki meillä, muut lähtivät luistelemaan ja mies sanoi että nauti nyt äläkä vaan ala pestä pyykkiä tms.. No nautinhan toki, mutta vähän kyllä vaikea olla vaan ja niin sitten tulinkin tänne : )

Kivalta kuulostaa että Wemppa pääsit jo tekemään pienelle hankintoja! Tulitteko autokaupoilla johonkin tulokseen? Meillä mies jo innokkaana selaa autosivuja netissä, liikkistä.. Tila-auton hankintahan se meilläkin olisi edessä jos perhe vielä tästä kasvaisi.

Ilma on edelleen kokolailla harmaa, mutta jotenkin on sellainen olo, että mieli tekis tänään jossain vaiheessa vaikka kävelylle. Saa see.

Nauttikaahan viikonlopusta!

walo

Ps. Ei näy tätiä vielä..

Vierailija
30/32 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päästy autokaupoilla vielä tulokseen, mutta oli ihan hyvä nähdä ja varsinkin testata tilat lasten mukanaollessa. Netistä mies on autoja katsellut jo pitkän aikaa ja ajateltiin just, että käydään tutustumassa muutamaan livenä, jotta sitten jos vaikka joku yksityinen myy, on muistissa " ai niin, se oli se tosi kiva" . Pieneksihän ne tavaratilat jää isoissakin autoissa, mutta on sitten vaan ensi kesän lomareissulla tingittävä mukaan otettavista tavaroista. Tai sitten peräkärry mukaan....

Täälläkin ihana rauhallinen hetki. Perunat kiehuu ja tytöt miehen kanssa ulkona. Minä muuten pesen pyykkiä, mutta eipä tuo rauhakaan pitkään kestä kun kohta pitää huutaa porukka syömään...

wemppa

Vierailija
31/32 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin touhuillan,isukki siivoilee alakertaa ja minä täällä yläkerrassa pyykkään ja laitan paikkoja kondikseen, periaatteessa tämä yläkerran siivoaminen kuuluu muksuille koska täällä heidän huoneetkin ovat mutta pakko se on välillä vähän perään katsoa...

Pyykit viikkailin just kaappiin ja uutta on koneessa pyörimässä joten ei hommat kesken pääse loppumaan.

Tytöt ovat lähdössä lähimetsään eväsretkelle ja kinastelu kuuluu alhaalta..noh nauttikoot nyt vielä kun eväsretket on mahdollisia..

Isukki tuntuu siellä olevan apuvoimina joten voin rauhassa olla asiaan puuttumatta.

Yritän saada isukin houkuteltua Tikkurilaan maalaismarkkinoille siivoilun jälkeen, toisaalta rahat vois säästää Jumboonkin ens viikolle

callunoita tai kanervia pitää vähän hankkia piristykseksi ja taitaa havujen noutoa metsästä olla mullakin koirulin aknssa tiedossa...

Tänään otan ainakin iltapäivällä päikkärit,,sen verran jo ramasee vaikka ihan vähän olen vaan hommaillut,,

Palaamisiin !!

IsoTee

Vierailija
32/32 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui Walolle vielä peukuttaa..! Ettei täti tulisikaan!

Isotikru: markkinoille olisi ihanaa lähteä itsekin. Nyt on täällä taas aurinkgonpaistetta ja kävely markkina-alueella voisi tehdä hyvää. Mutta on ajomatka liian pitkä, en taida jaksaa kun Jumboonkin olen tulossa ensi viikolla.

Oli muuten selittelemistä.. kun sanoin tytöille, että keskiviikkona en ole vielä kotona kun tulevat koulusta. Alkoipa kuulustelu " mihin sä menet" ja " miksi sä menet" . Sanoin, että menen tapaamaan paria kaveria ja kiertelemään kauppoja. No sitten olikin vaikeaa keksiä vastaus kun kysyivät " ketä kavereita" . Kuittasin vaan, että ette te heitä tunne... Aika hyvin, kun en tunne itsekään.

wemppa