Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Annatko miehesi panna sinua takaapäin?

Vierailija
30.09.2007 |

itselle tämä on juuri lempiasento mutta olen ihmetellyt kun miehet ovat puhuneet että moni nainen kieltäytyy siitä.. MIKSI?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on monien miesten lempiasento, koska ei tarvitse katsella tylsää "kiihottamatonta" naamaa: peräpäässä mielenkiintoisempia "maisemia"!

Vierailija
62/104 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos miehestä ei tunnu hyvältä, voi lähteä vaivihkaa lumitöihin ja jättää nainen siihen odottelemaan siks aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2012 klo 17:26"]

Nauttikaa, jotka saatte :D. Hyvä asento tämäkin on.

Oikeasti, tein testin. Lopetin täysin aloitteiden teon, koska huomasin, että mieheni mielestä olen liian kiimainen. Silloin meillä oli seksiä 4-7 krt viikossa ja se oli tyydyttävää ja sain joka kerta. Nyt, kun olen jättänyt aloitteet miehelle, niin sitä on kerran viikossa ja sekin huonoa ja hän tulee samantien. Kun seksiä oli usein, mies jaksoi aina lämmitellä minut ennen aktia. Nyt tulee samantien sisään, kun huomaa, että olen kostunut. Vittu, että vituttaa.

Anteeksi ruma kielenkäyttöni. Ajattelen jo miehen jättämistä/vieraissa käymistä. En jaksa tämmöistä lahnaa.

[/quote]

Oletko kokeillut järjestää miehellesi yllätyksiä; romanttista illallista, hierontaa tai muuta hemmottelua. Ehkäpä hän siitä innoistuisi. Kuinka paljon sinä lämmittelet häntä?

Hyvä ettet ole alkanut painostamaan, sillä hänelläkin on oikeus kieltäytyä seksistä.

Vierailija
64/104 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "anna" vaan vaadin.

Vierailija
65/104 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai annan, niinkuin mistä tahansa suunnasta mistä hän haluaa, miksipä en antaisi. Takaapäin on ihan kiva, vaikka joskus käy vähän kipeääkin kun pimppi tuntuu jotenkin kireämmältä tuossa asennossa. Mies tykkää katsella peppureikääni siinä samalla, seisoo polvillaan takanani ja levittää käsillä pakaroita.

10 vuotta naimisissa ja naidaan lähes päivittäin jostain suunnasta, aah.

Vierailija
66/104 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa päin antaminen on suunnilleen hurjinta mihin vaimo sängyssä joskus innostuu.

t. mies

Vierailija
67/104 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, takaapäin tuntuu tosi hyvältä.. mut mikä tahansa asento kyllä kelpaa. ;)

Vierailija
68/104 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento on takaapäin mutta kun mies sitä lähes aina haluaa koira-asennossa tulee mieleen et eikö se kestä kattoa mun naamaa :DD vaikka tiedän ettei kyse ole tästä ja itteäki huvittaa ku mietin tällaisia...

Vierailija
69/104 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2007 klo 11:22"]

kyllä tykkään tästä asennosta.

ihan ekoilla kerroilla, kun vasta ns. tutustutaan, niin en kuitenkaan uskaltaudu ko. asentoon, koska se on tavallaan jotenkin intiimimpi asento tai jotain..

[/quote]Siis intiimimpi kuin mikä?

Vierailija
70/104 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta asennossa on kun saa tunkea syvälle ja kovaa. samalla tiukka ote hiuksista ja toinen käsi ehkä vielä kurkulle ;) on tykätty

Vierailija
71/104 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!!

Vierailija
72/104 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut ja nyt ei olekaan miestä ollut vuosikausiin. Piti antaa. 

Vierailija
73/104 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä

Vierailija
74/104 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggyssa vaimo ei anna, kun iso kaluni menee liian syvällä, eikä tunnu muutenkaan hänestä hyvälle. Ainut takaa mikä onnistuu, on hän mahallaan, tyyny lantion alla. Silloin tulee paremmassa kulmassa, eikä mene liian syvälle. Tämäkin asento lähinnä minulle, kun tulen tässä nopeammin. 

Nuorempana ajattelin, että vaimon pilluun tulisi enemmän tilaa synnytysten jälkeen ja iän mukana. Ei  ole tullut, doggy ollut aina kielletty. Muutaman kerran vuosikymmenten aikana kokeiltu ja aina jäänyt kesken kokeilut, eikä ole auttanut vaikka olisi kuinka varovainen.

Vierailija
75/104 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan, että mies tulee nopsaan, ehdotan tätä. Itse en siitä nauti, koska mies pääsee siinä niin syvälle, että se sattuu mutta kestän sen, koska mies ei kestä siinä asennossa kauaa.

Vierailija
76/104 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Koska olen lihava ja minulla on isot ulkonevat häpyhuulet ja peräpukamat.

Vierailija
77/104 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ja tarjoan sitä myös. Paras asento ja saan joka kerta nopeasti montakin kertaa.

Vierailija
78/104 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiset lihalliset himot pitää kieltää! Me feministit emme anna katsoa takamustamme, emmekä työntyä sinne, eikä sitä saa hyväilläkään, jos mies yrittäisi takaa vaginaan. Nouskaamme taistoon. Patriarkaatti alas ja peiton alla saunan jälkeen kerran vuodessa (ellei halua lapsia, naisoletettuja siis). Taisteluananakseni on noussut pystyyn! En luovuta miesten edessä,

Vierailija
79/104 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä soitin väestöliiton seksuaalineuvontaan kun ihmettelin, miksei kaluni mahtunut doggyssa kokonaan tyttöystävän pilluun, vaan tuli pohja vastaan.  Nainen puhelimen toisessa päässä ei ymmärtänyt kysymystä ollenkaan, vaan väitti, että kyllä pitäisi mahtua. Vaan  ei mahtunut.  Mutta jokainen nainen voi miettiä itsekseen, katsella vertailuksi taloupaperirullan hylsyä ja miettiä mahtuisiko kokonaan takaa sisään.  Aika iso seiväs, tuon kokoinen kivikovana.

Vierailija
80/104 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi