G: Annatko miehesi panna sinua takaapäin?
itselle tämä on juuri lempiasento mutta olen ihmetellyt kun miehet ovat puhuneet että moni nainen kieltäytyy siitä.. MIKSI?
Kommentit (104)
Niin ja jos miehestä ei tunnu hyvältä, voi lähteä vaivihkaa lumitöihin ja jättää nainen siihen odottelemaan siks aikaa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2012 klo 17:26"]
Nauttikaa, jotka saatte :D. Hyvä asento tämäkin on.
Oikeasti, tein testin. Lopetin täysin aloitteiden teon, koska huomasin, että mieheni mielestä olen liian kiimainen. Silloin meillä oli seksiä 4-7 krt viikossa ja se oli tyydyttävää ja sain joka kerta. Nyt, kun olen jättänyt aloitteet miehelle, niin sitä on kerran viikossa ja sekin huonoa ja hän tulee samantien. Kun seksiä oli usein, mies jaksoi aina lämmitellä minut ennen aktia. Nyt tulee samantien sisään, kun huomaa, että olen kostunut. Vittu, että vituttaa.
Anteeksi ruma kielenkäyttöni. Ajattelen jo miehen jättämistä/vieraissa käymistä. En jaksa tämmöistä lahnaa.
[/quote]
Oletko kokeillut järjestää miehellesi yllätyksiä; romanttista illallista, hierontaa tai muuta hemmottelua. Ehkäpä hän siitä innoistuisi. Kuinka paljon sinä lämmittelet häntä?
Hyvä ettet ole alkanut painostamaan, sillä hänelläkin on oikeus kieltäytyä seksistä.
Tottakai annan, niinkuin mistä tahansa suunnasta mistä hän haluaa, miksipä en antaisi. Takaapäin on ihan kiva, vaikka joskus käy vähän kipeääkin kun pimppi tuntuu jotenkin kireämmältä tuossa asennossa. Mies tykkää katsella peppureikääni siinä samalla, seisoo polvillaan takanani ja levittää käsillä pakaroita.
10 vuotta naimisissa ja naidaan lähes päivittäin jostain suunnasta, aah.
Takaa päin antaminen on suunnilleen hurjinta mihin vaimo sängyssä joskus innostuu.
t. mies
Jep, takaapäin tuntuu tosi hyvältä.. mut mikä tahansa asento kyllä kelpaa. ;)
Paras asento on takaapäin mutta kun mies sitä lähes aina haluaa koira-asennossa tulee mieleen et eikö se kestä kattoa mun naamaa :DD vaikka tiedän ettei kyse ole tästä ja itteäki huvittaa ku mietin tällaisia...
[quote author="Vierailija" time="30.09.2007 klo 11:22"]
kyllä tykkään tästä asennosta.
ihan ekoilla kerroilla, kun vasta ns. tutustutaan, niin en kuitenkaan uskaltaudu ko. asentoon, koska se on tavallaan jotenkin intiimimpi asento tai jotain..
[/quote]Siis intiimimpi kuin mikä?
parasta asennossa on kun saa tunkea syvälle ja kovaa. samalla tiukka ote hiuksista ja toinen käsi ehkä vielä kurkulle ;) on tykätty
En antanut ja nyt ei olekaan miestä ollut vuosikausiin. Piti antaa.
Doggyssa vaimo ei anna, kun iso kaluni menee liian syvällä, eikä tunnu muutenkaan hänestä hyvälle. Ainut takaa mikä onnistuu, on hän mahallaan, tyyny lantion alla. Silloin tulee paremmassa kulmassa, eikä mene liian syvälle. Tämäkin asento lähinnä minulle, kun tulen tässä nopeammin.
Nuorempana ajattelin, että vaimon pilluun tulisi enemmän tilaa synnytysten jälkeen ja iän mukana. Ei ole tullut, doggy ollut aina kielletty. Muutaman kerran vuosikymmenten aikana kokeiltu ja aina jäänyt kesken kokeilut, eikä ole auttanut vaikka olisi kuinka varovainen.
Jos haluan, että mies tulee nopsaan, ehdotan tätä. Itse en siitä nauti, koska mies pääsee siinä niin syvälle, että se sattuu mutta kestän sen, koska mies ei kestä siinä asennossa kauaa.
En anna. Koska olen lihava ja minulla on isot ulkonevat häpyhuulet ja peräpukamat.
Annan ja tarjoan sitä myös. Paras asento ja saan joka kerta nopeasti montakin kertaa.
Moiset lihalliset himot pitää kieltää! Me feministit emme anna katsoa takamustamme, emmekä työntyä sinne, eikä sitä saa hyväilläkään, jos mies yrittäisi takaa vaginaan. Nouskaamme taistoon. Patriarkaatti alas ja peiton alla saunan jälkeen kerran vuodessa (ellei halua lapsia, naisoletettuja siis). Taisteluananakseni on noussut pystyyn! En luovuta miesten edessä,
Nuorena miehenä soitin väestöliiton seksuaalineuvontaan kun ihmettelin, miksei kaluni mahtunut doggyssa kokonaan tyttöystävän pilluun, vaan tuli pohja vastaan. Nainen puhelimen toisessa päässä ei ymmärtänyt kysymystä ollenkaan, vaan väitti, että kyllä pitäisi mahtua. Vaan ei mahtunut. Mutta jokainen nainen voi miettiä itsekseen, katsella vertailuksi taloupaperirullan hylsyä ja miettiä mahtuisiko kokonaan takaa sisään. Aika iso seiväs, tuon kokoinen kivikovana.
Tuohan on monien miesten lempiasento, koska ei tarvitse katsella tylsää "kiihottamatonta" naamaa: peräpäässä mielenkiintoisempia "maisemia"!