Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Annatko miehesi panna sinua takaapäin?

Vierailija
30.09.2007 |

itselle tämä on juuri lempiasento mutta olen ihmetellyt kun miehet ovat puhuneet että moni nainen kieltäytyy siitä.. MIKSI?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä. Kiihottavaa, kivaa, tuntuu hyvältä..

Vierailija
82/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nainen joka "vaatii". Meidän geometria menee niin että mies seisoo sängynreunalla ja minä olen polvillani. Ja se todella toimii, paras asento missä minä orgasmin saan. Pystyn vielä samaanaikaan hieroon itse klittaa, jos sitä haluan.

Joskus kuvittelen että siinä olisi jono miehiä, aina yhden lauetessa toinen tulisi perään uudella innolla, uh.

Toinen fantasia, haluaisin saada kahta penistä yhtäaikaa, oikean ja teko. Tässä loppuu mun miehen mielikuvitus,  ei millään näe mitään mielenkiintoista tuossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva laittaa hieromasauvan surisemaan klitorista vasten kun samalla nussin takaapäin. Semmoiset orkut tulee, että ei meinaa sisällä pysyä. Kokeilkaa.

Vierailija
84/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan vaadin. On lemppariasento kun siinä kalu osuu juuri oikeaan kohtaan. Lisäksi on ihanan rivoa pyllistää miehelle ja tuntea miten hän kiimaisena työntyy minun sisääni.

Vierailija
85/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva laittaa hieromasauvan surisemaan klitorista vasten kun samalla nussin takaapäin. Semmoiset orkut tulee, että ei meinaa sisällä pysyä. Kokeilkaa.

Mitätön mies jos ei kalu riitä

Vierailija
86/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi mun lemppariasennoista. Tuntuu jotenkin kivan riettaalta, pystyn liikkumaan hyvin vastaan ja tuosta on helppo soveltaa eri variaatioita. Kiihottaa myös ajatella miltä se näyttäisi sivusta. Jostain syystä tuossa asennossa vaan tuntuu fyysisesti kaikkein vähiten, enkä ole koskaan vielä lauennut miehen pannessa takaapäin. Mutta hyvä asento nautiskeluun ja orkku sitten vaikka lähärissä, ratsastaessa tai jotenkin muuten :)

Vierailija
87/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa taka- ja oravapillulla?

Vierailija
88/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mitään. Oravapillu ottaa kalusta otteen sisään työtäessä,  alkaa lypsämään sitä orgasmin lähestyessä ja varsinkin sen aikana. Eikä päästä kalua ulos ennen kuin siemenet on valutettu. Sitä en tiedä onko takapilluisilla oravapilluja. Itsellä kokemusta ainoastaan etupilluisesta orvavasta. Kokemus oli niin maaginen, etten osannut enää kuvitella parempaa pillua, joten tyydyi siihen jo nuorena. Enkä ole katunut. 

Vierailija
89/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä asennosta erittäin paljon. Paras asento jossa laittaa pienen dildon pyllyyn ja mies työntelee pilluun, samaan aikaan rintoja hivellen. Rintani ovat juuri sopivan kokoiset että painovoima vie veren nänneihin ja kun ne hölskyvät se tuntuu todella kiihottavalta.

Vierailija
90/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tästä asennosta erittäin paljon. Paras asento jossa laittaa pienen dildon pyllyyn ja mies työntelee pilluun, samaan aikaan rintoja hivellen. Rintani ovat juuri sopivan kokoiset että painovoima vie veren nänneihin ja kun ne hölskyvät se tuntuu todella kiihottavalta.

Pienen tilton? 😂

Vierailija
91/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin on nykyään enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Miehet haluavat nähdä koko pertsukan komeuden kiihottuakseen oikein kunnolla.

Vierailija
92/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mitään. Oravapillu ottaa kalusta otteen sisään työtäessä,  alkaa lypsämään sitä orgasmin lähestyessä ja varsinkin sen aikana. Eikä päästä kalua ulos ennen kuin siemenet on valutettu. Sitä en tiedä onko takapilluisilla oravapilluja. Itsellä kokemusta ainoastaan etupilluisesta orvavasta. Kokemus oli niin maaginen, etten osannut enää kuvitella parempaa pillua, joten tyydyi siihen jo nuorena. Enkä ole katunut. 

Itse olen takapilluisten ystävä.

Vierailija
93/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on monien miesten lempiasento, koska ei tarvitse katsella tylsää "kiihottamatonta" naamaa: peräpäässä mielenkiintoisempia "maisemia"!

Mieluummin kaunista pyllyä kuin rumaa naamaa katselee.

Vierailija
94/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te onnistutte saamaan tässä asennossa. Kaikki vinkit otetaan vastaan. Takaapäin on yksi miehen lempiasennoista.

En myöskään saa. Tykkään asennosta ja miehen kiihkosta mutta on vaikea pysyä asennossa ja mies väsyy tosi nopeasti. Paras asento on lähis.

Vierailija
95/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on monien miesten lempiasento, koska ei tarvitse katsella tylsää "kiihottamatonta" naamaa: peräpäässä mielenkiintoisempia "maisemia"!

Mieluummin kaunista pyllyä kuin rumaa naamaa katselee.

Onko oma habitus priima? Hyi miten rumasti taas naisesta puhutaan. Tässä taas kertoo, että nainen vain runkkukuppi.

Vierailija
96/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalta, on mun ihan lempiasentoni, varsinkin kun mies samaan aikaan kun nai pillua työntää sormeaan minun peppuun.i. Orgasmi on 100 varmasti taattu.

Vierailija
97/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, menee ilmaa pilluun ja sattuu. Tahdon myös nähdä miehen kasvot, kun rakastelemme.

Vierailija
98/104 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai.

Vierailija
99/104 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna. Koska olen lihava ja minulla on isot ulkonevat häpyhuulet ja peräpukamat.

Ilmeisesti miehesi kuitenkin haluaisi nussia sinua? Olisit tyytyväinen… ;)

M48

Vierailija
100/104 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna. Koska olen lihava ja minulla on isot ulkonevat häpyhuulet ja peräpukamat.

No mutta mieti vähän miltä miehen elimet näyttää. Niitä öklömpiä ei voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi