Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Annatko miehesi panna sinua takaapäin?

Vierailija
30.09.2007 |

itselle tämä on juuri lempiasento mutta olen ihmetellyt kun miehet ovat puhuneet että moni nainen kieltäytyy siitä.. MIKSI?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna. Koska olen lihava ja minulla on isot ulkonevat häpyhuulet ja peräpukamat.

No mutta mieti vähän miltä miehen elimet näyttää. Niitä öklömpiä ei voi olla.

Toivottavasti teet pian jotain seksuaaliterveytesi hyväksi.

Rakkaudella, M48

Vierailija
102/104 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliasentoni silloin kun olen rentoutunut ja herkistynyt.

Kun asettuu nelinkontin, polvet  levällään ja tietää sukuelimen olevan siellä miehelle enemmän kuin tarjolla, ja kun hän kouraisee vatsasta, liu'uttelee sisään ja saatuaan tukevan otteen, tarttuu kupeistani kainaloiden alta, se kytkee irti kaiken moraalin ja minusta tulee - voisiko sanoa - kiimainen eläin, niin kuin miehestänikin. Siemensyöksystä laukean minäkin koko vartaloa puistattavaan orgasmiin.

Mutta ei tätä joka viikko tapahdu, muutaman kerran vuodessa kumminkin, kun olemme jotenkin aivan erityisen eroottisessa tunnelmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen takaapäin saannista pitävä erittäin eroottinen nainen. Ei nautinto ole henkilöön sidottu. Miksi en nauttisi hyvästä seksistä muuallakin

Vierailija
104/104 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä vaimo nappasi seisovasta munasta kiinni ja talutti nojatuolin luokse johon itse nojautui ja ohjasi munan sisään takaapäin ilman mitään lämmittelyjä.

Aloitin kiusoittelemalla. hitaita työntöjä vain puoleen väliin, kunnes vaimo alkoi itse alkoi työntämään minua vasten nopeammim ja rajummin. Siitä sitten kovalla tahdilla panemista mutta vain puoleenväliin sillä se taitaa osua oikeaan kohtaan. Kun vaimo laukesi huohottaen pidin vähän taukoa ja aloin hiljalleen panemaan pohjaan asti. Sitä jatkettiin kunnes laukesin ja taisi se vaimokin tulla toisen kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän