Lue keskustelun säännöt.
Tää siivous on kuin James Joycen Odyssea, ei lopu koskaan, tylsää ja
13.10.2007 |
joudut aloittamaan alusta lopetettuasi koska et muista mitä olet jo tehnyt.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siivoaminen on just tuota. Jatkuvaa nurkasta nurkkaan koltaroimista, eikä ikinä tule valmista, kun muksut ehtii " siivota" toisesta päästä kämpän sekasortoon ja lika liikkuu koko ajan ympyrää. :/