Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄNUPPUJEN pe-su vko 39***

28.09.2007 |

Miten voi olla ettei kukaan ole käynyt tänään vielä turisemassa mitään. Onhan sentään puoli päivä..

Avaan pinon ja palaan tytsyn päikkäreiden aikaan takaisin.

Eliador kp26

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sunnuntaita nuppusille :)

Omaan napaan ei mitään uutta, välillä selässäkin nipistelee muuten samat oireet (tai no ne repäisykivut ja rintojen turvotus on mun oireeni)

lämmöt aavistuksen koholla lisää \o/ Näyttää todella hyvältä nyt :)

Early detection antaa äärimmäisen haalean haamun jota oon koittanu tiirailla jos jonkinlaisesta kulmasta. Totuus on se, että siinä on ihan hitunen väriä jolloin sen voisi tulkita myös viivanpaikaksi :DD Olisinpa malttanut säästää testin huomiseen esim :D

No olenhan testien suurkuluttaja ja voin hakea toki lisääkin testejä kaappiin polttelemaan..tai sitten vaan odottaa ja testata vaikka ensi perjantaina jos ei tätiä ole siihen mennessä näkynyt :)

Piinailu jatkuu siis :)

lastwish kp18/22 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
42/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lämpökäyrä näyttää todella lupaavalta! :D Olisipa nyt tärpännyt. Pidän oikein kovasti peukkuja sulle!!!

Pahoittelut tädin yllättämille ja plussaonnea vielä piinaaville. Itselläni jo 4 päivää tiputtelua, viimeistään huomenna alkaa kunnon vuoto, soisin sen alkavan kyllä jo tänään, kun tää on niin rasittavaa. Seuraavaa verikoetta mietin, se pitäs ottaa kp 4-7. Jos lasken vuodon alkavan kunnon vuodosta esim. huomenna, niin kp 4 on ensi torstaina. Jos lasken vuodon alkaneen verisestä vuodosta eli viime perjantaista, niin torstai mahtuu siltikin siihen 4-7 väliin, joten taidan ens torstaina mennä siihen verikokeeseen. Tiputtelusta huolimatta se taitaa olla oikea ajankohta.

Pikkuhiljaa siirryn heinäkuisiin. Heinäkuun alussa on omat synttärini, joten olisihan se mukava synttärilahja se pikkuinen. Noh, katsotaan miten käy.

Plussasäteitä kaikille! Tulen kurkkimaan kuulumisianne, lastwish ja annihelen@ ja muut!

Koralli73 kp 29/25-30

http://www.tcoyf.com/forum/chart.asp?id=koralli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eikö vain, oikea oppikirjakäyrä :) Koskaan ei ole aikaisemmin tuommosta tullut :o Toivotaan että tämä on nyt se kierto <3

Vierailija
44/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämän kuun plussakiintiöön mahtuu vielä monta plussaa!

Salsa-42: Mulla on samanlainen tilanne kuin sulla, ettei mulla oo omalla paikkakunnallamme ystäviä ja tunnen itseni välillä todella yksinäiseksi. Muutin toiselle paikkakunnalle aikoinaan opiskelemaan ja tapasin täällä mieheni ja sille tielle jäin. Kaikki opiskeluaikaiset ystävät muuttivat valmistumisen jälkeen täältä pois. Olen yrittänyt kovasti harrastaa ja sitä kautta löytää ystäviä, mutta eipä sekään niin helppoa ole. Siellä harrastuspaikalla jutellaan kyllä, mutta muutoin jokaisella on omat elämänsä. Eipä siinä kovin helposti kysellä että " lähdettäiskös syömään tai kahville joskus" . Työkaveritkin ovat selvästi minua vanhempia ja perheellisiä ihmisiä. Olenkin usein miehelleni valittanut että sinä olet kaikki mitä minulla täällä on. Olen yrittänyt suostutella häntä muuttamaan kanssani kotipaikkakunnalleni, mutta ei ole lämmennyt. Hänellä olisi siellä puolestaan sama tilanne kuin minulla täällä. Ja kun molemmilla on vakituinen työkin täällä, niin ajatus ei ole kovin helposti toteutettavissa edes.

).( Mulla oli muutama päivä sitten ihan selkeitä repäisykipuja. Niitä ei ole koskaan aikaisemmin ollut. Vihlaisi kun käänsi nopeasti kylkeä, tai kun nousi vessanpytyltä tai ulos autosta. Niitä ilmeni vain parin päivän ajan. Alkaakohan sitä todellakin kehitellä itselleen kuukausi toisensa jälkeen uusia oireita. Mies on ihan varma että nyt on tärppi käynyt. Sanoi että musta huokuu onnellisuus. Sanoin että se johtuu vaan siitä kuvitelmasta että uskon olevani raskaana. Miten ihmeessä pystyn elämään vielä muutaman päivän epätietoisuudessa? En viitsi vielä turhaan testata, kun se kuitenkin näyttäis vielä negaa. Lämmöissä ei ole tapahtunut ainakaan vielä dippiä, kuten edellisinä kuukausina. Toivottavasti se on hyvä merkki! Lisäksi mua väsyttää tosi paljon, vaikka olen nukkunut pitkiä öitä. Pe-la välisenä yönä nukuin kellon ympäri. Nukahdin sohvalle tosi aikaisin, vaikka olin juonut kahviakin illalla. Normaalisti kahvi valvottaa mua. Jatkuvasti paleltaa ja kääriydyn peiton sisään tv:tä kattomaan.

No muutaman päivän päästä taas tietää miten kävi. Voin jo etukäteen sanoa, että romahdus tulee olemaan melkoinen jos täti tulee. :(

-Annique, kp 25/27-29, dpo 9, yk 7-

Vierailija
45/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas tipahdettiin.....Täti tuli eilen kuten jo aavistelinkin.Ei siis iloisia uutisia meille tälläkään kertaa.Jos tästä jotain hyvää

täytyis löytää niin ainakin nyt on kierrot hieman lyhentyneet.

Annigue: Kertomasi oli ihan kuin omasta elämästäni. Mäkin olen harrastuspiirien kautta yrittänyt löytää ystäviä, mutta yleensä se jää siihen hyvän päivän tuttuuden asteelle.Meillä ei myöskään miehen työn vuoksi mitään mahdollisuutta vaihtaa paikkakuntaa eikä mies kyllä suostuisi muutoinkaan mihinkään muualle muuttamaan. Välillä tuntuu tosi vaikeelta kun kaikki vanhat ystävät ja omat sukulaiset niin kaukana.Muutoinkin tää pikkukylän touhu tuntuu tosi ahdistavalta.

Meillä kyllä miehen kanssa tosi hyvä suhde, mutta välillä tuntuu siltä että onko sekään niin arvokasta että sen vuoksi olen valmis elämään loppuelämäni tällaista elämää.

Meillä tätä vauvaprojektia vielä varjostaa semmoinenkin seikka, että tarkoituksenani olisi sitten toisen lapsen jälkeen lähteä uudelleen kouluttautumaan, koska en ole tyytyväinen nykyiseen työhöni.Nyt nämä haaveet tuntuvat kuitenkin siirtyvän koko ajan eteenpäin ja töihin meneminen tuntuu päivä päivältä aina vain vaikeammalta.En kuitenkaan haluaisi vielä lähteä kouluun, koska sitten vauvahaaveet lykkäytyisivät taas eteenpäin ja nykyisen vakituisen työpaikan menettäminen tässä vaiheessa ei todellakaan olisi hyvä juttu.

Toivottelempa nyt hyvät syksyn jatkot kaikille ja poistun taka-alalle mietiskelemään jatkosuunnitelmia....

Salsa-42

Vierailija
46/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Lastwish, toivottavasti sinulla tärppäisi nyt vihdoinkin tässä kierrossa!!! Pidän sinulle kovasti peukkuja! :)

Omaa napaa sen verran, että menkkojen pitäisi alkaa tänään. Eilisestä asti on masua juilinut kipeästikin, mutta vielä ei ole edes tiputtelukaan alkanut. Lämmöt ei ole vielä edes laskeneet, sillä aamulämpö oli 36.9. Rinnat ja alaselkä ovat kipeät. Minulla on alkanut näitä menkkaoireita tulla kamalasti toukokuisen keskenmenon jälkeen, sillä ennen sitä rinnat eivät olleet koskaan kipeät ennen menkkoja. Nyt nännejä ihan poltteleekin. Tässä kierrossa " uutuutena" on tullut tuo alaselän särky. :( Eli odottelen tässä menkkoja alkavaksi ja siirryn vähin äänin heinäkuisiin. Yk 17 alkakoon...huoh.

Plussatuulia kaikille!

Rizza kp 39/38, yk 16

Vierailija
47/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nuo sun oireet vaikuttaa lupaavilta. Ja menkkaoireethan liippaa hyvin läheltä raskausoireita, joten..

Mulla on ollut sellainen olo, että sulla tärppää, siitä asti kuin kirjoitit ovistuntemuksistasi. Toivottavasti olen oikeassa..

Koska testaat?

Tahto

Vierailija
48/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä onkin, kun testasin tänään aamupissasta negan... Kaikki toivo raskautumisesta pyyhkäytyi heti mielestä. Olisihan se jo plussan näyttänyt. Tosin ihan varma en ole, että onko tänään dpo 10, 11 vai 12. Mutta kierto on ollut jo aika pitkään tuo 38, joten kyllä niiden menkkojen tänään pitäisi alkaa tai viimeistään sitten huomenna. Jospa sitten ensi kierrossa tärppäisi. :)

Rizza

Vierailija
49/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA NÄIN PALJON PLUSSA UUTISIA!! ONNEA SYLINTÄYDELTÄ KAIKILLE PLUSSANNEILLE<3 ja tietysti pahoittelut tädin yllättäneille.. voi kun tuli hyvä mieli..siis toivoa on vielä, toivotaan että plussia saataisiin vielä enemmän lisää!!

ON: nyt kp25/ 28-41( viimeksi se 41) ja yk 2 mulla tosi erikoinen kierto ainakin ovistuntemusten suhteen, mulla oli ekat oviksen merkit kp10-kp13 ja nyt sitten kp 24 ja kp25 eli joko tämä tarkoittaa sitä että nyt lyhyempi kierto koska mulla aina ennen tätiä halut ja limat lisääntyy tai sitten ovis oli vasta nyt ja kierto taas yli 40 päivää..siis ahdistaa tää epätietosuus..jos ei tästä kierrosta tärppää niin rupeen kyllä testaileen ovista..no vielä en ole ostanut r-testejä kaappiin kummittelemaan niin kuin viimeksi ja ajattelinkin lykätä testausta ton pidemmän kierron mukaisesti eli parin viikon päästä vasta..

oikeinpaljon plussa tuulia piinailijoille ja tädin saavuttamille onnea heinäkuisiin!!

T: MiSa81 kp25/28-41 YK2

Vierailija
50/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin tuonne Heinäkuisiin. Täti tuli jo to. Ovis-testit on kaapissa (en ole koskaan ennen niiden kanssa pelannu) odottamassa seuraavaa yritystä.

Kiitos seurasta ja toivottavasti emme näe Heinäkuisissa:)

-Hepuna kp4/ jotain yk2

Vierailija
51/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea edelleen ja aina vaan kaikille uusille ja aiemminkin plussanneille kesänupuille!! Ja heinäkuisiin siirtyneille onnea tähän kiertoon!

´

Ne, joilla on vielä testaamatta ja piina päällä, lupaavia oireita on ainakin ilmassa ;)

).( tänä aamuna alkoi taas viikon hiljaiselon jälkeen painontunne ja juiliminen alavatsalla, rinnoissa on hentoinen aristus, lämpö onnettomat 37.0... keskiviikkona tulee 2 viikkoa niistä mystisistä ovisoireista ja torstaina aion testata (TAAS!) jos ei tätiä näy. Tämä odottaminen on niin kamalaa, tulis edes menkat, niin tietäisin että kroppa toimii ja toivoa olis sitten tuonne heinäkuisiin... mutta ei. Ei niin mitään! Kierto lähestyy jo neljääkymmentä, taitaa tänään olla kp 37.

Voi hyvät hyssykät... eipä tässä muutakaan voi kun odottaa...

Joko ELIADOR ja LASTWISH kohta testaa?? ONNEA MATKAAN!!!!! bd

Fertiensis kp 37/mitä lie (ehkä pdo 12??)

Vierailija
52/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiempinakin päivinä, olo on aika oireeton. Jos suurennuslasilla alkaa itseään tutkimaan jotain tuntemuksia muka löytyy tai välillä tuntuu.

Aion olla aika sissi ja odotella testin ostoa keskiviikkoon ja testailla mahdollisesti torstaina mikäli tätiä ei kuulu.

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja paljon onnea ensi kiertoon.

Onko joku muu testaamassa ensi viikolla? Sinnako (?) se oli testin ostanut, kun oli perjantaina oksentanut?

Piinailu siis jatkuu, joka vessakäynnillä pelkää tädin saapumista. Onko muilla samaa pelkoa?

Ehdin päivittämään esittelypinoa vasta keskiviikko iltana. Eli jos joku haluaa sitä päivitellä, olen siitä kiitollinen.

Eliador kp28/?, yk1

Vierailija
53/57 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sellanen fiilis, että täti kurvaa paikalle minä hetkenä hyvänsä :|

Tuntuu että on pms:ää kun hermostuin tänäänkin niin pienistä ja sitten toisaalta itku tulee herkästi ihan hassuistakin asioista :|

jotenkin tuntuu että ne kaikki oireetkin on kadonneet, alavatsalla painon tunnetta ja niitä repäisykipuja lukuunottamatta :/

Piinaillaan nyt kuitenkin vielä :)

lastwish

Vierailija
54/57 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

FF tosiaan ennusti mulle oviksen kp13 ja itse epäilin, että olisi ollut kp17, mutta nyt tänä iltana vasta tuli eka + ovistesti! Olen ihan onneni kukkuloilla, koska mua niin paljon harmitti, kun ovispäivä jäi niin epäselväksi. Ihan ok on puuhailtu, viimeksi tänä iltana ja kovasti haluaisin vielä huomiseen päivään saada puuhailut, toivottavasti mies suostuu :) Sitten voin jättää miesparan rauhaan, on niin puhki mun intoilustani. Ymmärrän toki häntäkin, jos ei taas huomenna jaksaisi, mutta naisena mun olisi vaikea olla puuhailematta + ovistestin jälkeisenä päivänä, eli tod näk ovispäivänä! Onhan se nyt maksimoitava mahikset, sitten onkin jo myöhäistä.

Mulla on lämmöt ollut 3pv 36.7C, joten kuinkahan korkealle pomppaavatkaan oviksen jälkeen! (Ellei tämä nyt ole joku hämy + ovistesti, mutta viime kierrossa ovis oli n. kp21, joten hyvin sopii ollakin ovis nyt vasta)

Nukkumaan... ihanaa, pian saa alkaa kunnolla jännäilemään :D ... ja odottelemaan :(

Lastwish: Älähän nyt höpise tädistäsi ;)

Iloinen Seiskaseiska kp19/25-37 (viimeksi 30)

Vierailija
55/57 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein. Plussaonnea teille jäljellejääville! :)

Vierailija
56/57 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvasi paikalle viime yönä.

Nyt tuntuu siltä, että siirryn taka-alalle tältä palstalta. Jos se vaikka tärppäisi paremmin hieman vähemmällä " kuumeilulla" . Saa sitten nähdä maltanko pysyä poissa.

Plussaonnea kaikille piinailijoille toivoo:

surullinen Cisse kp 1/31-34

Vierailija
57/57 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pupu kp 1/30-35