Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄNUPPUJEN pe-su vko 39***

28.09.2007 |

Miten voi olla ettei kukaan ole käynyt tänään vielä turisemassa mitään. Onhan sentään puoli päivä..

Avaan pinon ja palaan tytsyn päikkäreiden aikaan takaisin.

Eliador kp26

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa kattonu tota ton kirjan kaaviota, ja musta tuntuu, ettei siinä oo päätä eikä häntää. Kyllä se ennen ovista on paras, ja viimeistään seuraavana päivänä voi onnistua. Sen jälkeen taitaa kyllä olla auttamattoman myöhäistä! Muuten kirja on kyllä huippu :o)

Vierailija
22/57 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta! Plussia satelee nyt siihen tahtiin, ettei tahdo pysyä mukana enää ollenkaan!

+++++++ Plussatuulia ihan kaikille myös tästä eteenpäin +++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenka mie vetäydyn Kesänupuista ja alamme toivoa heinävauvaa! Oikein paljon plussia teille muille ja tarrasukkia jo plussanneille! Toivotaan, että ensi kierrosta tärppää!! :)

Vierailija
24/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia sataa, antaa sataa vaan!!! Onnea Tahto! Ja kaikki muutkin positiiviset! (teitä ropisee sitä tahtia, etten enää perässä pysy!)

Ja taitaa olla testien viikonloppu tulossa, lisää, lisää!!!

Kiitos muuten sinulle, joka infosit noista limoista ja lämmöistä =)

ON: uni ei tule, mikä lie - ei ainakaan raskausoire, silloinhan pitäis väsyttää :) Onneksi on vapaa viikonloppu edessä ja voi sit nukkua vaikka koko päivän. Oirerintamalla ei mitään: ei menkkaopireita, ei raskausoireita, taitaa tästä kierrosta tulla pitempi kuin nälkävuodesta...

Mutta nyt unta yrittämään ja plussia kaikille, viimeistään heinäkuussa!!! :)

Fertiensis kp35! /? (ehkä pdo 10..)

Vierailija
25/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa todenteolla jännittämään!!! hui, menin aamulla rohkeasti uuden testin kanssa vessaan ja sain haalean viivan siihen aika äkkiä!! Testasin acon 10 kasettitestillä ja tällä kertaa meni vain ne KOLME vaadittua tippaa! Tuossa joku kuukausi takaperin sain nimittäin väärän haamuplussan, oma moka kylläkin ku meni niitä tippaja varmaan triplamäärä enemmän ;)

Sori nyt tämä omanapaomanapa jutustelu, käyn lukee päivän mittaan paremmin pinon vielä läpi!

-mangu- kp35/42

Vierailija
26/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ottaa pattiin ihan urakalla. Ärsyttää vaan, en tiedä miksi. Minun piti olla hermoilematta tässä yk:ssa, mutta ei vaan onnistu. :( Hermostuttaa vaan. Ja on sellainen olo että ei varmasti onnistunut, kun lämmöt on 36,8. Lämmöt saattaa vielä nousta, mutta... Ekan lapsen raskautumis kierrossa lämmöt oli koko ajan 37 tai vähän yli. Ääks, hermothan tässä kohta menee... Ei pitäisi stressata, mutta ei vaan onnistu. Ostin jo herän raskaustestinkin valmiiksi. Järkevää... Ensi viikonloppuun pitäisi jaksaa odottaa.

Meillä muuten myös tehtiin esikoista kaksi vuotta. Ja ennen sitä oli 2 km:a. Mutta en tarvinnut sitten mitään lääkitystä siihen. Toinen tärppäsi heti. Mutta en usko, että kolmas tärppää pian.

Minulla tihkuu vieläkin maitoa rinnoista ja eikös se vaikuta jotenkin ehkäisevästi??

Vierailija
27/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tättärä ei kestänyt piinailua vaan tein aamulla yhden ostamistani apteekin omista testeistä :DD Eihän näillä dpo:illa voi saada mitään selkeää tulosta, mutta jotakin siihen tikkuun kuitenkin tuli :D

http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view&current=…

Liekö harhaa vai mitä mutta kyllähän tuo toivoa antaa ;D Jos sitten vaikka su tai ma testaisi uudestaan :D

lastwish kp17/22 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

(käyräkin näyttää kivalta)

Vierailija
28/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastwish: Hienoa että testiin piirtyi jotain. Itsekkin testasin apteekin omalla testillä, ja vaikka mulla olikin eilen vähintään dpo12, niin testiin tuli aika hailakka viiva. Tein illalla ja pari tuntia pidätin.

Hyvältä siis kuulostaa!

Tahto rv 4+1 =)

Vierailija
29/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon plussasta Tahto! Ihania uutisia kerta kaikkiaan! :)

Itsellä tänään kp 38/38 ja lämpö aamulla 37.0! Onpa vielä todella korkea, sillä edellisessä kierrossa tänä samana kiertopäivänä lämmöt romahtivat (36.5.). Nyt jännityksellä odottelen huomista päivää, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Kyllä ne sieltä valitettavasti alkavat, sillä rinnat ovat jo toista päivää todella kipeät ja vatsassa myös nipistellyt. Suren sitä sitten huomenna.

Rizza kp 38/38-47, dpo 10, yk 16

Vierailija
30/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia oireita lisää:

-palelen nytkin vaikka lämpö on 37,0-37,1

-selkää särkee välillä (voi johtua rankasta työviikostakin)

-nippailee kohdun molemmin puolin vaikka makaisinkin vain paikallani sohvalla??

-rinnat on turvonneet ihan valtaviksi, tursuaa liiveistä yli (ei kipua)

-vessassa käyn usein

-päätä särkee joka päivä

Sitten kun näitä oireita alkaa pohtimaan enemmän tuntuvat ne menkkaoireiltakin :E On semmonen juupas eipäs olo :DD

Noh malttia vielä, kyllä se ensi viikon aikana selviää :D

lastwish

Vierailija
31/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jälleen uudelle plussanneelle! (Kahden äiti tms, anteeksi, en muista nimimerkkiä tarkkaan)

Ja Lastwish, olethan sinä! :)

Hämmästyin tänään, kun FF piirsi oviksen kp13. Itse uskoisin oviksen olleen kp17, sillä päivää ennen sain sen vahvimman viivan O-testissä ja muutkin merkit viittaisivat sitä myöhäisempään ovikseen (esim HSO). Plussaa en tosiaan koskaan saanut, eli joko missasin jotenkin sen huipun, tai sitten testi ei sitä näyttänyt.

Viime kierrossa O oli kp21, joten en uskoisi, että olisi noin paljoa aikaistunut O, että olisi jo kp13. Menkkojen palaamisesta ei ole kauaa, joten säännöllistyvät ne ehkä vielä kauankin, mutta tuo olisi jo aika iso muutos. Eikös? Toisaalta kaikkihan tässä on mahdollista.

Olisikin O ollut kp13, sillä sitten oltaisiin puuhailtu O-päivänä ja kaikki 3pv sitä ennen! :) Kp17 ovis taas ei ole mitenkään mahtava puuhailuihin nähden. Itse asiassa se olisi aika huono, sillä kp15 puuhailtiin, mutta simppoja ei paljoa matkaan lähtenyt :( Ja jos kp17 aamupuuhailu oli jo liian myöhään. Tosin sitten olisi ehkä parempi mahis tyttöön, mikä ei olisi paha juttu :) (Esikoinen on tyttö ja en osaa tällä hetkellä kuvitella edes olevani pienen pojan äiti:) Kummatkin tietenkin tervetulleita!

Joka tapauksessa, jännittämään tässä kai saa nyt alkaa, kai se ovis on nyt jo ollut. Varmistellaan toki vielä silloin tällöin.

Omaa napaa taas, sori...

Seiskaseiska kp18/25-37 (viimeksi 30)

http://www.fertilityfriend.com/home/1c7b70 (Katsokaa nyt, mikä idiootti olin, kun en ottanut lämpötilaa kp16! Se tieto olisi tosi ratkaisevaa!)

Vierailija
32/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo verenmaku suussa-juttu minulla oli viime kierrossa 2pv ennen ovista ja se tapahtui nytkin ja sen mukaan tuo kp13 täsmäisi.

Vierailija
33/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava plussa-aalto täällä!!!!! Onnittelut kaikille.

Enpä itse ole kauheasti viime aikoina kirjoitellut, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut, kun olen sairaslomalla käden vuoksi.Päivittäin on kuitenkin ollut pakko vähintäänkin kerran käydä katsomassa että mitä tänne kuuluu.

Itsellä tällä hetkellä jännittävät päivät kyseessä (kp30/31-33), mahalla kuitenkin semmoisia nippailuja ja henkisesti niin paha vitu--us päällä, että se ei voi tietää muuta kuin tädin vierailua. Voi lapsi ja mies parkaa kun ne joutuu olemaan meikäläisen kanssa kun fiilikset on tämmöiset.Onneksi suklaan syöminen auttaa pahimpaan oloon :)

Meillä nyt kyseessä yk 11, joten onhan tässä jo aika lailla tahkottu.Pieni kysymys muuten teille joilla yk:t samaa luokkaa, että kuinkas teidän parisuhteet ovat kestäneet tätä myllerrystä? Meinaan vaan kun itsellä fiilikset vaihtelee hirveesti ja se on alkanut viime aikoina vaikuttaa aika lailla parisuhteeseenkin.Välillä tuntuu siltä että kaikista helpointa olis vaan viheltää peli poikki ja kerätä kimpsut ja kampsut kasaan ja häipyä.Tähän voi kyllä vaikuttaa sekin, että itse olen aika lailla yksinäinen, kun en oikeastaan tunne paikkakunnaltamme ihmisiä ja elämä pyörii vaan oman perheen ympärillä. Ei muutoin ole kovin helppoa enää kolmikymppisenä tutustua uudella paikkakunnalla ihmisiin. Asutaan vielä niin pienellä paikkakunnalla ettei täällä kauheasti ole harrastusmahdollisuuksia eikä kerhoja, joissa ihmisiin voisi tutustua.Ja toisena ongelmana on pitkät välimatkat.

No tulihan taas surkuttelua kerrakseen.........kiitos kuitenkin jos jaksatte lukea.

Salsa-42 yk11 kp30/31-33

p.s. Yritän kovasti olla testaamatta ennenkuin menkat alkavat tai ovat vähintäänkin viikon myöhässä....kuulun myös r-testien superkuluttajiin ja yritän nyt kovasti hillitä intoani.No, onneksi näköjään kello on jo noin paljon ja apteekit täällä kiinni, joten aikaisintaan sitten maanantaina mahdollista, jos tätiä ei siihen mennessä kuulu.

Vierailija
34/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että niin moni tästä pinosta on saanut plussan!

Ja pahoittelut tädin yllättämille. Voimia ja tsemppiä seuraavaan kiertoon.

Kävin tänään ostamassa raskaustestin ja tietysti se nyt polttelee tuolla kaapissa.. Ajattelin aluksi, että testaan vasta ens keskiviikkona, jos täti ei sitä ennen ole saapunut, mutta en mä kyllä taida malttaa niin pitkään...

Oireista sen verran, että väsy on ja eilen rinnat oli ihan hirveän turvoksissa ja arat. Tänään ne musta taas on olleet ihan normaalit, pöh. Muuten mitään nippailuja tai semmoisia en ole tuntenut, joten saas nähdä kuin tässä käy..

Nyt saunomaan, viikonlopun jatkoja kaikille!

Cisse kp 30/31-34

Vierailija
35/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLUSSIA alkaa tulla oikein satamalla, ja hyvä niin...ONNEA PLUSSANNEILLE...

Lisäksi kun monella on niin lupaavat oireet, niin eiköhän tuo kesäpino ala kohta täyttyä päivä päivältä.

Nyt täytyy jo mennä lapsien perään...heippa kaikille ja pidän peukkuja niille kaikille jotka odottelee testausta lähipäivinä...

Tiibe

Vierailija
36/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen vielä tänne...mulla on pari päivää vihlonnut oikealla puolelta munasarjojen kohdalta...eilen tein ovistestin,joka oli nega. Nyt kp 17....montako päivää teillä on vihlonut ennen ovisplussaa ??

Vihjaisin isännällekin jo, että jos meinataan saada tärppiä aikaiseksi, niin kyllä nyt varmaan pitäisi tehdä jotain.....

Unelma08 kp 17/44 yk2

Vierailija
37/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt, jospa nyt :))) bd bd bd bd

Laitetaan sormet ristiin, että se viiva vahvistuu!!

Muistelin, että oisko joku kuukausi sitten molemmat taisteltu megalimojen kanssa, kun ne tuntui ihmetyttävän.

Tuntuu monilla olevan piinailut pahimmillaan ja testit polttelee kaapissa, ihan niinkuin mullakin :) Jos nyt malttais mielen edes maanantaille ennen uusintatestiä. En ymmärrä miten esikoisen plussan testattuani maltoin 2 VIIKKOO yli menkojen alkamispäivän ennen kuin tein yhtäkään testiä! Ehkä olin jo niin jurppiintunut niiden negojen testaukseen ja kierron venymiseen.

-mangu-

Vierailija
38/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tiibe tsempityksestä. Ei vaan oikein tunnu onnistuneen...

Lastwish: Sulla on kyllä niin selkeät oireet. Toivotaan että pääset pian testaamaan vahvan plussan bd bd bd!!!

Ja se Omahyväinen napa lyhyesti: Ei oireita, ei tätiä. Jos menkkoja odottaa sen 14dpo on se päivä keskiviikko. Jos tätiä ei ole siihen mennessä näkynyt, testaan to tai viimeistään pe aamuna. Perjantaina on yksi hoito, jossa haluan tietää onko raskaana vai ei. Ettei käy mitään ikävää. On tää niin perkeleen piinaavaa, vaikka 95% varmuudella tätiä odottelenkin.

Olen jo miettinyt sellaistakin, että jos plussa tulisikin ei kaikki varmaankaan voi olla hyvin, koska olen niin oireeton...Kaikkea tyhmää sitä tulee pyöriteltyä. Mutta yksi murhe kerrallaan.

Töissä odottaa todella kiireinen viikkoa, joten työpäivinä ei paljon näitä juttuja ehdi miettimään...

On kyllä ihanaa kun näitä plussauutisia tulee, olen kyllä todella onnellinen teidän puolesta. Kaikille suojelusenkeleitä pitkälle matkalle kohti kesäkuuta. Ja muisttattehan ilmoittaa plussauutiset myös esittelypinoon!

Eliador kp27

Vierailija
39/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiibe ja Tahto! Tarrasukkia matkaan!

Hurjat piinailut on monella menossa. Kyllä niitä plussia vielä lisää saadaan!

Seiskaseiska: Oon lukenut kyseistä kirjaa joskus kauan sitten kun odotin esikoista. En oo kiinnittänyt moiseen taulukkoon huomiota. Ihan outoa juttua kyllä tuo on. Aivan poikkevaa tietoa mihinkään muuhun verrattuna. Olisi kiva tietää, mihin tuo fakta(?) perustuu. Nyt on kuitenkin varmaan parempi pyyhkiä koko juttu mielestä tai menen lopullisesti sekaisin näissä jutuissa =).

Koralli: Yltyikö tiputtelu?

Itselle ei uutta. Valkkista on vähän, mikä on outoa tässä vaiheessa kiertoa. Vihlasuitakin on, mutta niistä nyt ei ota selvää.

Tuttavat saivat viikolla vauvan, oli heille kolmas ja viimeinen. En ollut mitenkään kateellinen heidän onnesta, vaan kadehdin/kaipaan sitä tunnetta, että voisi sanoa, että tässä meidän perhe nyt on. Huoh. Tajusikohan tuosta mitään?

AnniHelen@ kp21/22-? dpo6 yk8

Vierailija
40/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä onkin paljon. Ja plussaonnea myös piinailijoille.

Minä siirryn heinäkuisiin. Ikävä kyllä, vaikkakin odotetusti, täti saapui tänään. Ahdistaa.

lillifee kp1/30-31