Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIV-tartuttajan uhrit saisivat katsoa peiliin!

Vierailija
28.09.2007 |

Jos ryhtyy satunnaiseen seksisuhteeseen, niin silloin on pakko hyväksyä, että kumppaninilla saattaa olla vaikka mitä luurankoja kaapissaan. Uutisoinnissa nämä naiset esitetään uhreina, joille mies ei kertonut totuutta taudistaan.

Okei, onhan hiv vakava asia, mutta kuka alkaa selittää baarissa pokaamisen lomassa, että mulla on muuten sitten hiv, tippuri, klamydia, olen naimisissa, olen lomalla vankilasta, olen raiskannut 10 naista? Aivan, ei kukaan. Jokainen, joka lähtee irtosuhteeseen, ottaa riskinsä viime kädessä aivan itse. Yhden illaan kumppaniin ei voi koskaan luottaa sataprosenttisesti.

Ainoat, jotka tässä ovat tulleet ehdottomasti väärin kohdelluiksi, ovat tartuttajan vaimo ja lapset. Heillä olisi ilman muuta ollut oikeus tietää, millaisen asian mies on heiltä salannut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tartuttaja mies tai nainen tai uhrit miehiä tai naisia, itseäänkin saa syyttää uhrit kyllä! Ja varsinkin jos jätetään kondomi pois tyyliin " eihän se nyt muhun tartu ja ei tolla tyypillä mitään ole "

Vierailija
2/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV-Thomas ja HIV-Mensah tartuttivat vaan yhteen molemmat vaikka kumppaneita oli ollut satoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se uskomus ole että paranee, jos harrastaa seksiä neitsyen kanssa.

Vierailija
4/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomin poisjättämisestä tulee paljon muutakin inhaa vaivaa...

Vierailija
5/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että moni on unohtanut koko taudin olemassaolon (nuoret varsinkin), kun siitä ei enää kohkata samalla tavalla kuin ennen

Vierailija
6/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne oli kai ympärileikattuja, sehän suojelee tartunnalta tutkimusten mukaan.

Vierailija
7/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hivin levittäjä se tyyppi josta oli juttua joitakin vuosia sitten lehdissä tyyliin " 16- vuotias sai hivin luokkaretkellä Virossa käytyään humalassa huorissa" .

Vierailija
8/9 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

HIV-Thomas ja HIV-Mensah tartuttivat vaan yhteen molemmat vaikka kumppaneita oli ollut satoja!

Vierailija
9/9 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin suuremman erehdyksen tämä tartuttaja teki, koska tiesi hiv-tartunnastaan.

Ihmettelen kyllä, että joku (oli sitten mies tai nainen) suostuu sänkyyn ilman kumia yhden illan tuttavuuden kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän