Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuiset huhuu

27.09.2007 |

Ajattelin aloittaa meille kesäkuisillekin oman pinon, kun pikku hiljaa alkaa positiivisia testituloksia ilmaantumaan enemmänkin. Voidaan sitten vertailla omassa rauhassa oireita :)

Ite tein r-testin toissapäivänä, kun en enää malttanut odottaa. Nyt pitäs sitten olla rv 4+2. Alussahan sitä ollaan, mutta paljon ilosempi en enää ite vois olla. Nyt toivon, että pikkusella on tarrasukat matkassa, ja kaikki menee hyvin.

t. SannaNu ja tiuhti

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein testin eilen 26.9 ja yllätys plussa sieltä tuli=) meillä on ennestään kolme tyttöä 9,6 ja 3 vuotiaat. Ei oltu mitenkään suunniteltu lapsen tekoa joskaan ehkäisyäkään ei ole ollut käytössä.

Oireina mulla on ollut palelu ja alavatsan turvotus ja aavistuksen menkkakipuja. Viikoista ei ole hajuakaan kun olen niin huono laittamaan ylös noita menkkoja mutta kesäkuun alkupuolelle la sijoittuis jos kaikki menee hyvin.

Nyt meiltä loppuu ruokkis mutta toivottavasti ilmestyy lisää kesäkuisia=)

Vierailija
2/73 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin tänään plussan. Menossa kyllä vasta kp 27/28-32, mutta pissattanut ja janottanut on jo parin päivän ajan. Tänä aamuna oli sitten todella kuvottava olo joka sai mut hakemaan tuon testin. Ja kappas, ihan selkeä plussahan siihen tuli. Vaikkei pissakaan ehtinyt juuri paria tuntia kauempaa rakossa olemaan. Laskurin mukaan menossa on siis vasta rv 3+3, joten toooosi alussa täällä ollaan. Ihmetyttää vaan et miten toi testi ny jo noin vahvan plussan näytti. Mut toisaalta mulla on kierrot tässä viimaikoina vähän heiteelleet. Että ehkä ovis on tässä kuussa ollut vähän aikaisempia kiertoja aiemmin.

Meille siis tulossa kolmas lapsi. Ennestään pojat 1/02 ja 7/06. Toiveissa meillä tämä kolmas oli, ja nyt kolmannesta kierrosta sitten tärppäsi. Ihan täpinöissäni täällä olen ja en malttaisi odottaa että mies tulee kotiin ja pääsen kertomaan hänelle ilouutisen.

Toivottavasti saadaa pian lisää matkakumppaneita!

mirulii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisystä huolimatta testi näytti meillä plussaa toissapäivänä. Nyt siis pitäisi olla menossa rv 4+2, mutta ehkäisystä johtuen en ole viikoista varma. Syy, miksi testin hain on, että olen laihtunut useita kiloja, mutta housut ei vaan tunnu jäävän isoksi :) Lisäksi järkyttävä hiusten lähtö ja menkkakivut, mutta menkkoja ei kuitenkaan kuulukaan. Mikäli vkot pitävät paikkansa on laskettu aika kesäkuun ensimmäisinä päivinä. Joudun kuitenkin suunniteltuun sektioon, joten näillä näkymin lapsi tulla tupsahtaa jo toukokuun puolella.

Meillä on uusperhe, minulla ennestään 8, 6 ja 4v lapset. Miehen lapset ovat 8 ja 10v. Tämä sitten ensimmäinen yhteinen :)

Vierailija
4/73 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Minä tein testin jo vajaa viikko sitten ja laskettu aika on 1.6. Minulla ikää 28, miehellä 30 ja tulossa olis odotettu toinen lapsi. Esikoinen 09/06. Etelä-Suomessa asutaan.

Milloin ajattelitte soittaa neuvolaan? Esikoisella olin käynyt näköjään 9. raskausviikolla ja taisin soittaa 7. eli varmaan täytyy odottaa vielä pari viikkoa.

Aliine rv 4+4

Vierailija
5/73 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla en pistänyt paljon tietoja itsestäni, joten tässä tulee. Olen 26-v, mies on melkein 29. Meillä on yksi tyttö, syntyi 10/05. Sain keskenmenon heinäkuun lopulla, kun rv oli n. 11+5. Oon tällä hetkellä töissä.

Laskettu aika tälle pienokaiselle näyttäis oleva 3.6 laskureiden perusteella, mutta saa nähä milloin syntyy. Esikoinen meni yli ja synnytys käynnistettiin rv 42+1.

Aliine: kesällä kerkesin käydän neuvolassa kerran, silloin viikot 9+6. Oon molemmilla kerroilla soittanut melkein heti positiivisen r-testin jälkeen, nyt aattelin kuitenkin oottaa ainakin muutaman viikon. Varasin kylläkin varhaisraskauden ultran kolmen viikon päähän varmistaakseni että massussa todella on elämää. Kesällä ei neuvolassa saatu sydänääniä kuunneltua, joten nyt haluan varmistuksen asialle ultrassa niin pian kuin mahdollista.

t. SannaNu ja tiuhti

Vierailija
6/73 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain plussan viime sunnuntaina. Laskettu aika on 3.6. Itse olen 23v. ja mies 24v. Esikoinen syntyi 6/06. Tää oli vasta toinen yrityskierto kun tärppäsi. =)

Mie olen tällä hetkellä kans töissä (sairaanhoitajana). Teen päivätyötä, joten se ei ole kovin rankkaa verrattuna vuorotyöhön. Aamuisin on jo ollut lievää pahoinvointia... Esikoisen aikaan oksentelin aika paljon, joten eiköhän se tästä vielä pahene.

Neuvolan ajattelin varata parin viikon päästä. Käyn myös yksityisellä ultrassa noin rv:lla 9-10. Esikoisen aikaan kävin viikolla 9+6 ultrassa ja oli se ihanaa. Kunnallinen ultra oli nimittäin vasta 14+0. Kävin itse asiassa rv 6+ myös päivystyksessä, koska minulla oli kovia vatsakipuja. Silloin ei vielä näkynyt muuta kuin ruskuaispussi, joten en viitsi ihan niin aikaisin mennä maksulliseen ultraan. Pitää yrittää malttaa odottaa sinne viikolle 9.

Tytteli-83 rv 4+2

Vierailija
7/73 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se ihana nähdä ajoissa onko kohdussa elämää. Esikoisen kanssa alkoi verenvuoto viikoilla 7+6 ja menin hysteerisenä päivystykseen Kätilöopistolle ja varauduin jo keskenmenoon, mutta kaikki olikin kunnossa ja pienellä näkyi jo sydämen syke. Lääkäri vaan totesi että onneksi olkoon teistä tulee vanhempia! Verenvuotokin väheni jo ennen kuin pääsin lääkärille. Aivan ihanaa, kun suru muuttui iloksi.

SannaNu:pahoittelut keskenmenosta, toivotaan että kaikki menee nyt hyvin.

Synnytyksestä: kuulostaa kamalalta, mutta en ollut ajatellut koko asiaa kun keskityttiin yritykseen, mutta nyt kun raskaustesti näytti positiivista niin on " pakko" ollut ajatella asiaa. Esikoinen oli melkein 4,5kg ja pelottaa suunnattomasti jos toinen on vielä suurempi. Toisaalta se on pieni pelko siihen nähden että kaikki menisi hyvin, mutta kyllä se muistuu edelleen mieleen. Kaikki meni kyllä olosuhteisiin nähden tosi hyvin mutta kokemus oli kyllä melkomoinen. Minua ahdisti, kun en saanut mitään painoarviota ennen synnytystä ja oli tunne että lapsi on suuri. Onneksi voi ajatella että toisen kohdalla on jo viisaampi ja otetaan varmaan vakavammin jos epäilee esim. lapsen suurta kokoa.

Mies helisemässä... Ensin painostetaan hommailemaan, vaikka raahautuu puolikuolleena töistä ja nyt sitten itketään jo synnytyksen kauheutta.

terkuin: vaihtuvat mielialat ja Aliine :-)

Vierailija
8/73 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotellaan kovasti jo, vaikka alussa ollaan. Sikäli kaikki itselle uutta, kun esikoinen tuloillaan.

Plussasin hääpäiväni aamulla viime lauantaina ja niinhän se sitten oli, että kuoharit sain jättää välistä :). Laskeskelin, et laskettu aika olis 3.6. Yritän kuitenkin hillitä suurinta iloa, kun raskaus on vasta niin alussa. Jotenkin sitä on, et mitä jos, entäs jos, mitäs jos. Toivottavasti menee kaikki hyvin niin itsellä kuin muillakin. Oottelen vielä ainakin viikon ennen kuin neuvolaan soitan. Tuntuu kuitenkin niin aikaselta vielä soitella.

Mies (24v.) on vielä vähän sulattelemista tuon isyyden kanssa, mutta onhan sillä aikaa viel yhdeksän kuukautta :) Toivottu lapsi kuitenkin tulossa.

Vierailija
9/73 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein raskaustestin aamulla ja positiivinen tuli! Viikot on varmaan 4+2. En aluksi meinannut edes tulla tänne vielä, kun minulla oli keväällä tuulimunaraskaus (todettiin rv 11+6) ja vähän pelottaa. SannaNun rohkeus koetusta keskenmenosta huolimatta kuitenkin sai minutkin tänne jo nyt. Aion myös mennä alkuraskauden ultraan. Eikös 7. raskausviikolla pitäisi jo näkyä sydämen syke? Oikein iloinen ei uskalla olla ennen kuin tietää, että elämää on.

Tämä olisi meille esikoinen ja laskettu aika olisi kesäkuun alussa. Olen 24-vuotias ja mies 28. Gradua juuri aloittelen, toivottavasti saan tämän uutisen myötä sen tekemiseen potkua!

Minä taisin soittaa neuvolaan viimeksi jo ainakin viikolla viisi mutta viikolla kahdeksan ne taitavat sinne vasta ottaa.

Niina

Vierailija
10/73 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelismoi!

Oon pitkään käynyt täällä vaan lueskelemassa mutta en oo kirjotellut mitään.

Nyt sitten päätin esittäytyä.

Oon 31v nainen, mieheni 35v.

Miehelläni on ennestään 3 lasta edellisestä liitostaan.

Itsellä takana myös pitkä lapsettomuus exäni kanssa. 4v lasta haluttiin ja yritettiin mutta ei. Ja hoidoissa käytiin ym ym. Oli henkisesti todella rankkaa aikaa se 4v. ' Syy/vika' oli exässäni.

Erosimme (lapsettomuus ei ollut syynä)

ja pari vuotta sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni.

Kesällä alettiin puhumaan yhteisestä lapsesta. Minua tietysti jännitti. Kamalasti pelkäsin että jos nyt minussa onkin vikaa enkä saisikaan lasta ja mietin jo miten henkisesti piinaavaa olis käydä läpi taas kaikki ne samat hoidot ym.

Syyskyyn alussa päätimme että ehkäisy jätetään pois..

Ja näin tässä nyt sitten kävi että eilen illalla tein elämäni ekan plussan!!!! En ymmärrä, käsitä enkä oikein usko koko asiaa.. Ihan epätodellista!! :)

Viimeiset kaksi viikkoa on tuntunu sille että menkat kyllä alkaa jne. Henkisesti varauduin että menee pitkä aika ennen kun meikä tulee raskaaks jos ollenkaan.

Nyt se sitten tapahtui!! On tää ihan uskomatonta ja epätodellista.

Olen niin kauan tätä halunnut ja toivonut ja nytkö tämä on totta? En uskalla riemuita, pelkään kai että entä jos tulee km tai muuta.

Mulla menee varmaan hetki tajuta että näin on.

Tajusin vajaa viikko sitten että ehkä olenkin raskaana kun ei ollutkaan ihan kaikkia menkkaoireita mitä yleensä. Niitäkin oli mutta myös osa jäi pois. Ei ollutkaan kamalaa valkovuotoa eikä kylkiin koskenut (munasarjoihin).

Oireita tässä viikon aikana ovat olleet: väsymys, vilukohtauksia, nippailut alavatsalla, painontunne alavatsalla ja välillä kainalot tosi kipeinä. Joo ja sit hengästyn ihan pienestä. Sitä mä itseasiassa ihmettelinkin aika suuresti. Ja mun mieliala muuttui. Yleensä menkkojen tullessa oon aika apea ja herkkä. Nyt apeudesta ei ollut tietoakaan.

Herkkyyttä kyllä on havaittavissa.. :)

Mutta näin minä tein elämäni ekan plussan eilen illalla ja yritän tätä nyt sulattaa.

Laskeskelin että kesäkuun alkupuolella olis laskettu aika sitten..

Nyt vaan peukut pystyyn kaikille teille muillekin ja itselleni että kaikki menee hyvin!

Tää on tosi tärkeä paikka päästä jakamaan tuntoja ja lukemaan muitten fiiliksiä.

:))))))))

Vierailija
11/73 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Ihanaa kuulla, että pitkän odotuksen jälkeen olet a_j saanut plussan. Lapsettomuus on varmasti todella rankkaa. Vaikka teimme esikoista vain 8kk, niin silti sekin tuntui ikuisuudelta. Itse pelkäsin myös koko raskauden, että meneekö kaikki hyvin. Sitten kun alkoi tuntemaan liikkeet, niin pelko häipyi.

Nyt toistakin odottaessa hieman kyllä pelottaa, mutta eipä sille itse mitään voi jos menee kesken. Eli ihan normaalia elämää pitää yrittää elää. Piti itsekin vielä ihan lauantaina ostaa yksi apteekin testi ja tulihan se plussa siihen heti. Se on vaan niin ihanaa tehdä niitä testejä kun ne kaksi viivaa siihen ilmestyy. Ja vähän samalla varmistelee, että olenhan vielä raskaana... Hupsua!

Mulla taas naama kukkii minkä kerkiää. Ennen esikoista mulla ei ollut ikinä finnejä. Raskauden alussa naama pamahti niitä täyteen, tosin iho parani raskauden loppua kohden. Sitten kun lopetin imetyksen, niin taas alkoi naama kukkia eikä ole loppua näkynyt. Toivottavasti tää taas helpottaisi kun raskaus etenee. Toisen raskauden jälkeen jos sama ongelma jatkuu, niin pyydän lääkäriltä jonkun tujun lääkekuurin. Ärsyttää näyttää ihan teiniltä.

Raskausoireet ovat kyllä ihan nollassa. Ei siis yhtään mitään. Ehkä ens viikolla oireet alkaisivat lisääntyä...

Tytteli-83 rv 4+5

Vierailija
12/73 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken tässä pähkäiltyäni laskeskelin viikkoja olevan nyt 5+? la ajoittuis kesäkuun ihan alkuun.

Välillä ihan nolottaa kun meillä nuo raskaudet alkaa ihan puolivahingossa ja toiset saa odottaa ja toivoa kauankin.Yhden ystävän lapsettomuus kipuilussa ollut tukena pidemmän aikaa ja nyt saa heidänkin puolestaan olla onnellinen kun odottavat myös=)

Mulla on ollut ihan hillitön painon tunne tuolla ala vatsalla varsinkin kun on ollut koko päivän jalkojen päällä. Eilen oli koko päivän sellanen etova olo ja illalla palelee kamalasti.

Pieni pelko takaraivossa kuitenkin jos ne menkat sittenkin alkaa ja menis kesken=( vaikka olin jo kerinnyt ajatella että meidän lapsiluku on täynnä ja tämä oli ihan yllätys niin rakkaus pieneen on jo syntynyt..

Vierailija
13/73 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuuden kurjuus, kamala flunssa iski minuun! Eilen iltaa kohden alkoi yskittää ja yöllä valvoskelin kahteen saakka ennen kuin nukahdin kolmeksi tunniksi. Sitten taas vähän valvoin mutta onneksi sain vielä vähän nukuttua. Pelottaa olla kipeänä, tai toivon ainakin, ettei kuumetta nousisi. Ei olisi kovin hyvä pikkuiselle masussa. Ankeaa on kyllä sairastaa ilman mitään kunnon helpotusta: ei yskänlääkettä, Strepsilsiä, ibuprofeiinia eikä mitään... Toivottavasti menee pian ohi.

Tytteli: minulla myös on ollut iho-ongelmia siitä saakka, kun jätin pillerit pois (viime syksynä). Rasittavaa kyllä näyttää ihan kamalalta koko ajan. Mutta toivottavasti tämä raskaus sitten auttaisi, niin kuin sinulle on aikaisemminkin käynyt :).

Onnea kaikille tänne plussan saaneina päätyneille ja tarrasukkia matkaan!

Niina 4+3

Vierailija
14/73 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään plussasin, rv nyt 4+2. LA 6.6.2008. Esikoinen täyttää syksyllä 4 eli melkein 5 vuotta tulee lapsille ikäeroksi. Maaliskuussa mulla oli kohdunulkoinen raskaus, ja siitä toipuessa menikin joitain kuukausia, ja kesä pidettiin yrityksessä taukoa koska oli lomamatka tiedossa, ja ajattelin etten halua mitään hässäkkää lomalla jos käy jotain. Eli nyt toisesti kierrosta sitten tärppäs. Eli tällasta.. 0nnea kaikille plussanneille!!

T. Lotta2 4+2

Vierailija
15/73 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille ja kiva liittyä joukkoon!

Plussasin eilen ja laskettu aika kk perusteella 1.6. Tosin minulla on pitkä kierto, joten totuus taitaa olla tuolla lähempänä 6.6. Meillä on ennestään yksi tyttö, syntynyt 06/05. Sain heinäkuussa keskenmenon rv 8. Nyt on jotenkin sellainen taistelumieli, että tämä vauvahan ei kesken tule! En tiedä onko typerää, koska eihän sille mitään voi jos kesken tulee. Todennäköisyys on kuitenkin aika pieni. Yksi kymmenestä todetusta raskaudesta menee kesken. Seuraavassa raskaudessa on sama todennäköisyys, joten keskimäärin vain yhdelle naiselle sadasta tulee kaksi peräkkäistä keskenmenoa.(Olen kyllä huono todennäköisyyslaskennassa...) Usein ne naiset ovat taipuvaisia saamaan keskenmenoja. Jos minulla nyt tulee toinen km, niin on kyllä huono tuuri. Ei sitä uskalla ajatellakaan, koska se olisi aivan kamalaa.

On se harmi, kun tästä raskaudesta ei voi täysillä iloita. Mennään siis päivä kerrallaan. Raskausoireet alkoivat jo reilu viikko sitten lievällä yökkäyttämisellä, palelulla ja sydämentykytyksillä. Nyt rinnat on muuttuneet kauhean painaviksi. Alavatsa on turvonnut ja välillä nipistelee. Kesälläkin raskausoireet olivat ihan selkeät ja kuitenkin tuli km. Eipä sitä voi etukäteen aavistaa eikä arvata omalle kohdalle.

Itsestäni vielä sen verran, että olen 30v., mieheni 32v. Olen ollut tytön syntymästä asti kotona. Luultavasti olisin nyt töissä, jos olisi työ johon palata. Olemme muuttaneet vuoden välein...

Tsemppiä kaikille plussanneille! Tarkoitus ei ollut mitenkään synkistää muiden odotusta :)

Vierailija
16/73 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Tytteli-83 ja ihanaa että täällä on myös muita plussanneita joilla samaan aikaan olis sitten laskettu aika..

Itse laskin että 6.6 olis laskettu aika sitten.

Oireita ei ole ilmaantunut tässä sen enempiä. Painontunnetta alavatsalla ja nippailuja. Joo ja rinnat on aika kosketusarat.

Olen nyt ehkä alkanut vasta tässä ymmärtämään että todella plussan tein.. :)

Yritän ottaa vaan päivän kerrallaan ja katsoa mitä tuleman pitää.

Kertokaapas muut että miten te alkuraskauden aikana harrastatte seksiä ja liikuntaa. Ihan kun aina ennenkin..? :)

Vierailija
17/73 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yllätysplussan viikko sitten ja tässä ihmetellessä aika mennyt.

Jos lasketaan edellisistä kuukautisista niin tänään ois 4+6 täynnä ja laskettu aika 3.6.08.

Molemmat ollaan 30. Minulla on edellisestä liitosta yksi poika, kohta 6v. Miehelleni tämä on ensimmäinen lapsi.

Aika epätodellisissa fiiliksissä tässä mennään, sopeutumista ja totuttelua asiaan. Silti iloinen, ihana ja tervetullut.

Vierailija
18/73 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille uusille odottajille!!

Minullakin on tuo etova olo jatkuvasti päällä, lakkaa vain siksi aikaa, kun syön jotain. Oksennellut en kyllä vielä ole kuin muutaman kerran. En tiedä johtuisiko sekin enemmän stressistä vai voiko tosiaan näin aikaisessa vaiheessa olla jo pahoinvointia?

Pahinta on kuitenkin jatkuva nälkä! Voisin syödä koko ajan ja kun viimeinen ruuan murunen on nielaistu lautaselta, valitan miehelleni taas nälkää. Pitäisi varmaan varata jotain pientä ja terveellistä mitä voisi siinä sivussa napostella, ehtiihän niitä liikakiloja hankkimaan myöhemminkin.

Olen yövuorossa ja tuossa sohvalla vähän lepäsin pitkälläni, kun alkoi menkkamaiset alaselkäkivut. Enää hieman jomottaa vasemmalta puolelta alaselkää. Nyt pelottaa enteilisikö se keskenmenoa. Jotenkin pelottaa niin kamalasti, olen ehtinyt aivan liikaa jo innostua vauvasta, etten oikein tiedä miten jaksaisi sen keskenmenon. Eihän sille mitään voi jos sellainen on tullakseen, mutta mutta... Raskauskin on niin alussa, että kestää vielä pitkään ennen kuin voin hieman hengähtää tuosta keskenmenon pelosta. Ajattelin kyllä mennä yksityiselle alkuraskauden ultraan vilkaisemaan onko siellä mahassa tosiaan asukasta. Mieskin kannatti ajatusta.

Yötyöläinen 4+6, la 3.6

Vierailija
19/73 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Meille odotetaan toista lasta syntyväksi kesäkuun alussa. Haukotellut olen päivisin, mutta muuten ei ole mitään oireita. Vielä tämä raskaus on suuri salaisuus, mutta siskolle ja yhdelle ystävälle olen jo kertonut. Joten kiva jakaa ajatuksia teidän kanssanne!

T: Mokkapala

Vierailija
20/73 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ilmoittaudun varovasti joukkoon. Ikää on 32v. ja menossa rv4+2. Jo liki kolme viikkoa tässä on ihmetelty, että mitä kehossa tapahtuu. Viime sunnuntaina testi näytti puhdasta negaa ja ehdin jo ajatella, että olen ihan sekaisin mennyt, kun selkeä varmuus oli itsellä että olen raskaana ja alavatsalla aivan uudenlaisia tuntemuksia ja negatiivista vain näytti. Ja mieskin ollut jo päiviä varma raskaudesta.

Tänä aamuna sitten kaikki tapahtui yhtäaikaa. Eilisillasta asti olen voinut pahoin ja yölläkin heräsin kuvotuksen tunteeseen. Aamulla ensimmäiseksi testaamaan ja plussahan sieltä tuli! Varttia myöhemmin sitten pahoinvointi yltyi oksennuksi ja nyt alaselällä kuukautismainen kipu, mutta mieli on jossain hyvin korkealla haaveissa =)

Esikoinen tulossa ja tämä oli vasta ensimmäinen yrityskierto enkä ikinä olisi uskonut, että heti tärpää. Pää sekaisin, itkettää ja naurattaa yhtäaikaa ja tietysti myös huolettaa, kunhan kaikki vain menisi hyvin. Kuinka voikin maailma kutistua hetkessä vain oman mahan kokoiseksi ja samalla avautua apposen ammolleen kaikkiin suuntiin.

Onnea kaikille muillekin plussanneille ja hurjasti positiivisia, lämpimiä ajatuksia matkaan!