Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä kadehdit?

Vierailija
26.09.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen haikeutta ikäisteni terveiden ihmisten seurassa, joilla on lapsuuden perhe ja siihen lämpimät välit.

Vierailija
2/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen keskiverto kaikessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselleni haluaisin vakituisen työpaikan. Siis en jonkun toisen paikkaa, yleensä vaan itselleni oman...

Vierailija
4/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis,rikas,osata laulaa upeasti ;)

Vierailija
5/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta korkea älykkyys ja nopea hoksaaminen on ehkä sellaisia asioita, joita haluaisi vielä itselle kaiken lisäksi.

Vierailija
6/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

verbaalisesti lahjakkaita, laulutaitoisia, notkeita ja kauniita, hoikkia ja pienirintaisia, varakkaita... mutta en kyllä kadehdi kovasti.

Onneksi huomasin, että minullakin näyttää olevan yhtä ja toista, jota taas joku muu kadehtii.

Vierailija
7/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Ei tarvi olla rikas että saa lapset hoidettua kotona...

T:Köyhä yh joka hoiti kuopuksen 3,5v saakka kotona ennenkuin palasi töihin.

ps. paitsi tietenkin jos tarkoitat hoitovapaan jälkeen...

Vierailija
8/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen kahden lapsen yh-äiti, opiskelen ja rahat ovat tiukalla, toinen lapsista on kroonisesti sairas. Mutta mulla on kaikki. Mulla on kaikki mitä tarvitaan peruselämiseen, mulla on ystäviä ja erittäin rakkaita sukulaisia, mulla on mun lapset. Valmistuttuani ehkä vähän sitten rahaakin. Elämä on aivan mahtavaa, väsyneenä istua tässä ja pohtia mennäkö jo nukkumaan vai ei. Lapset nukkuvat jo, rankka päivä takana. On tää aika hienoa asua Suomessa, on hienoa, että on paljon rakkaita ihmisiä, on ihanaa olla ihminen.

Vierailija
9/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä joilla on tilannekomiikka hallussa

Vierailija
10/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielisairas

Vierailija
11/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joilla on varaa käyttää CUCCIN vaatteita:D

Vierailija
12/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse päässyt opiskelemman psykologiaa.

Vierailija
13/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita mitään yltiörikkaita, mutta olisi kiva jos ei aina tarvitsisi miettiä riittääkö rahat ja jos saisi kerrankin asua omakotitalossa, voisi myös vähän hemmotella itseään, matkustella jne.

Samoin kadehdin heitä, joilla on joku lahjakkuus. Minäkin olen tylsä keskivertoihminen. Olisi kiva jos osaisi edes laittaa ruokaa hyvin tai vaikka tehdä käsitöitä.

Kadehdin ihmisiä, joilla on vakituinen työpaikka..

Vierailija
14/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita ihmisiä, tasapainoisia ja rauhallisia viisaita ja järkeviä ihmisiä, niitä joilla on hyvä parisuhde ja muutenkin perusasiat kunnossa. Mulla hiertää nyt kaikki.

Vierailija
15/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jos tarkkaan mietin, en todella kadehdi ketään. Ehkä enemmänkin ihastelen ja saatan tuntea ohikiitävän hetken, että voi, ihana, olisipa minullakin.... mutta oikeaa kalvavaa kateutta en juuri tunne. Miksi en? Koska olen kertakaikkiaan onnellinen näine hyvineni, mitä minulla on. En jouda eritisesti keskittymään muihin ihmisiin kademielessä. Elämä täytyy muusta.

Vierailija
16/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä avaimet, puhelin ja melkein kaikki muutkin tavarat ties missä. Laskut ja kaiken maailman paperit missä milloinkin. Eikä meillä ole kotona edes sekaista, koska siivoilen tavarat yms. aina laatikoihin pois silmistä ja sille tielle ne sitten jäävät =D

Vierailija
17/17 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, jotka ovat korkeassa asemassa tai hyvin menestyneitä yrittäjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi