Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kaveri on seonnut! Aikoo lahtea opiskelemaan 38v, opintoihin menee ainakin 6 vuotta! Velkaa jo nyt kamalasti talosta ja autosta ja 3 lasta.

Vierailija
25.09.2007 |

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin luulen, että helpompaa on mennä yliopistoon, kuin ylläpitää ratsastuskoulua.

Vierailija
62/69 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sinä olet koulutukseltasi wannabe-inttäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni en imitoi teologeja..

Oikea ilmaisu olisi Wanna Be eli sanat ovat erikseen.

Vierailija
64/69 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainasana suomeen (juu, edelleen sinun pitäisi kirjoittaa sitä suomea) ja tarkoittaa jotakuta, joka mielii joksikin. Esimerkiksi wannabe-julkkis, wannabe-opettaja.

Vierailija
65/69 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen toiseen opintosuuntaan - ehkä väärä ala hänelle - mutta sitten taas parhaita siihen toiseen.

Ihan niin kuin joku on hyvä kielissä ja pääsee opiskelemaan niitä, muttei osaa laulaa, soittaa, eikä tajua musiikista mitään, joten ei pääse Sibikseen.

Vierailija
66/69 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37- vuotias, neljän lapsen äiti ja opiskelija (ihan vaan amk), kertoisitko minulle millaisin arvosanoin valmistun ja milloin? Mihin voisin hakea töihin?

Olisi kiva tietää etukäteen (kun opiskelemaan olen kuitenkin päässyt vaikkei kielitaitoni ole minkään kielen suhteen täysi 10...)

Kiitos vastauksestasi.

Nimimerkillä: tulevaisuus kiinnostaa

Vierailija
67/69 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena opiskelu on paljon mielekkäämpää kuin nuorempana, sillä nyt osaa keskittyä olennaiseen, eikä vaadi hyväksyntää muilta.

Olen reilusti yli kolmekymppinen, kolmen lapsen äiti ja käyn yliopisto-opiskeluni ohella osapäiväisesti töissä. Yliopistoon pääsin ilman lukiota, joten kumoan tässä nyt joidenkin esittämät väitteet, että lukio on välttämätön. Takana on yksi kouluasteen ja yksi AMK-tutkinto, nyt toteutin haaveeni ja lähdin opiskelemaan sitä mitä todella haluan!

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
68/69 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei ole täällä väittänyt, että lukio olisi yliopistoon pääsyn kannalta välttämätön, vain kumonnut tämän yhden kotiäidin väitteet, että lukio ja yliopisto olisivat vertailukelpoisia.

Vierailija
69/69 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni numero 48 sanoi, että yliopistoon vaaditaan pohjaksi lukio. Laitoin kommenttini ihan senkin takia, että joku voisi saada inspiraation hakea yliopistoon, vaikkei ole lukiota käynyt. Täällä on sen verran hyökkääviä viestejä, että taitaa olla katkeruus tai kateellisuus taustana...