Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kautta aikain vastenmielisin aihe av:llä?

Vierailija
25.09.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeilyt kuuluu palstan henkeen, mutta törkeä haukkuminen on vastenmielistä

Vierailija
2/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttövärit ja poikavärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonompia ihmisiä muutenkin.

Vierailija
4/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on joku terveysfanaatikkokarppaajanatsi huutamassa, että hyi kuinka epäterveellistä senkin läski sika. Sun takia tämä maa kaatuu terveydenhuoltokuluihin plaaplaa. Aina tosi hyvin päätelty yhden ihmisen yhden aterian tai drinkin perusteella. Huoh.

Vierailija
5/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kotihoito vs. päivähoito, aina sama laulu. Imetysasiat ja ehkä kaikista idioottimaisimpia ovat nämä " kummat on parempia, tytöt vai pojat" -ketjut. Myös huvittaa toisten haukkuminen junteiksi pukeutumisen, sisustuksen ja milloin minkäkin perusteella, sekä nämä akateemiset vs. ei-akateemiset.

Vierailija
6/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi eilisestä vaivaamaan se pedofiliaketju eli mitä pedofiili ansaitsisi. Siellä joku kroonisesta sairaudesta kärsivä jutteli, että pahoista mielenterveysongelmista kärsivien pitäis " näyttää" maailmalle että selviytyvät siinä kuin muutkin.

Mietin miksi se asia sai mut jotenkin katkeraksi ja tajusin että syy oli näiden kahden ryhmän saaman kannustuksen eroissa. Kerrot ystävälle että sulla on todella kivulias ja arkea hankaloittava sairaus ja että pärjäät sen kanssa. Mitä seuraa? Myötätuntoa ja kannustusta. Mutta annas jos mielenterveysongelmista, _tuskallisista_ sellaisista kärsivä kertoo ystävälle että mulla on tuskallinen, arkea hankaloittava sairaus, tuntuu aina yhtä kurjalta huomata se vähättelyn määrä. Olen parille ihmiselle erehtynyt kertomaan ja kaduttaa. Ja täällä se sanotaan ihan ääneen. Että mikä perseellään istuva ämmä siinä valittaa turhasta. Ota nyt helvetti itseäsi niskasta kiinni ja oikeaa asennetta kehiin!

Vierailija
7/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ärsyttää koko palsta tällä hetkellä!

Vierailija
8/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko lasta viedä hoitoon alle 3 vuotiaana siis yökylään kun vanhemmat haluaa viettää laatuaikaa tai lomaa kaksistaan, BB (kuvotus aihe, kun ei kiinnosta)

Vierailija
9/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhiksi laitan:

BB aiheet (" kumpi on kivempi Kati vai Mika" ? - tyyliset avaukset).

Mitä päälle viihteelle?

Miten meikkaatte?

Ennustukset

Saako äiti tehdä sitä taikka tätä.

Olenko liian nuori / vanha siihen taikka tuohon.

Akateemiset vs. duunarit (maailmankaikkeuden typerin aihe! Jokaisen fiksun akateemisen pitäisi ymmärtää paremmin - minun mielestäni).

Vierailija
10/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muilta foorumeilta tänne rääpittäväksi raahatut asiat ja henkilöt >:(.

Vierailija
11/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle vastenmielisimmät ovat nuo rasistiset aloitukset.

Vierailija
12/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mähän siellä olin eilen ja haluisin vaan kertoo ettei se ole noin helppoa ihmisellä joka kärsii kroonisesta kivusta. Olin ennen seisomatyössä ja jos sanoin että jalkoja särkee (diagnoosia ei oltu vielä tehty) niin kaikki vähätteli ja vissiin luuli että valehtelen koska olen laiska. Oli hauska huomata kun diagnoosi tehtiin ja kerroin mikä minua vaivaa nähdä ihmisten ilmeitä:) No nyt ku olen istumatyössä ei tuota ole ja olen muutenkin alkanut kävellä TODELLA huonon näköisesti eli sen kyllä huomaa etten " feikkaa" .

olen kyllä kanssasi samaa mieltä että jos ihmisille ei ISKE paperia kouraan ja kerro sanasta sanaan mikä vaivaa niin ne vähättelee ja tuo ongelma juuri on mielenterveysongelmissa koska ne on pään sisällä.. Sama juttu on migreeni, uskon että jotkut ihmiset käyttää sitä hyväkseen ja se on NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ koska silloin kun sanot jollekkin etten voinut mennä töihin kun oli migreeni niin joku sanoo " ai mitä nyt pieni päänsärky estää" tai ilmeistä voi lukea että " eli siis lintsasit töistä" .

Jotkut siis käyttää sitä aina kun päätä särkee.. Mulla menee toisesta silmästä näkö ja toinen puoli kropasta puutuu kokonaan että mee siinä sitte sutolla töihin:) päänsärky ei useemmiten kuulu mun koko migreeniin.. No mulla on se vaan muutaman kerran vuodessa ja voi tulla nukkuessakin eikä se mun elämää haittaa, mun mielestä..

no tuli sepotettua ehkä ihan väärään ketjuun ihan eri asioita joten,

vastaan kysymykseen:

mua ärsyttää Kaikki inhottavat ihmiset täällä ja provoketjujen aloittajat...

ei muuta;

kuitti ;D

Vierailija
13/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ihan maku koko palstasta niiden takia