Lue keskustelun säännöt.
Pärjäämiseen apua?
25.09.2007 |
Palkastani jää käteen n.1200e/kk. Pärjäisikö 3 lapsen kanssa, jos ero tulisi? Mies ei suostu kun vuoroasumiseen, eli silloinhan elarit jää maksamatta kun lapset asuu yhtäpaljon molempien luona. Auttakaa, saako tukia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla