Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisyrenkaan käyttäjät! Olis kysymys.

Vierailija
25.09.2007 |

Ajattelin kokeilumielessä ottaa käyttöön ehkäisyrenkaan. Laitoin sen paikoilleen tänään klo 9 aamulla. olenko ymmärtänyt oikein, että minun tulee ottaa se pois tasan kolmen viikon päästä ELI tiistaina 16.10. klo 9?

Ja sitten taas viikon kuluttua uusi rengas paikoilleen ELI tiistaina 23.10. klo9?

Jos joku jaksaisi kertoa käyttökokemuksiaan niin kuuntelisin mielelläni :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mukana tulee kyllä yksityiskohtainen ohjevihko. Renkaan voi välillä ottaa pois pariksi tunniksi jos häiritsee yhdynnässä. Mulla on ollut Nuvaring, olin tyytyväinen. Hiivatulehdukset loppuivat kun otin sen käyttöön:)

Vierailija
2/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen tiedän että voit ottaa renkaan pois hetkeksi, esim. seksin ajaksi jos niin haluat.

Onkohan sillä kellon ajalla noin suuri merkitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta renkaita käytettyäni, minulle viimeksi muistutettiin apteekissa, että ne renkaat pitää säilyttää jääkaapissa. Arvaa, olenko niitä ikinä siellä pitänyt=)

Erittäin käteviä käytössä. Käytän usein 2 - 3 rengasta peräkkäin ilman taukoja, niin pääsee vähemmillä vuodoilla;)

Vierailija
4/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan säilyvät huoneenlämmössä. apteekissa pidetään viileässä varastoinnin ajan.

Vierailija
5/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeiden perusteella katosin tuon miten se pitää ottaa pois, mutta halusin " varmistusta" . Toi on hyvä vinkki, että voi pitää pari rengasta peräkkäin että pääsee vähemmillä vuodoilla, kiitos :)

Onkos muuten vuodon määrä vähentynyt / menkat muuttuneet renkaan käyttöön oton jälkeen?

Ap

Vierailija
6/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin kans, että kotona ei tarvitse enää säilyttää jääkaapissa, koska kylmäketju on jo katkennut.

Vierailija
7/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 4

Vierailija
8/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten en ole kokeillut toista kertaa et käytän useamman renkaan peräkkäin. Muuten olen tykännyt käyttää rengasta.

Vierailija
9/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sanottiin et jos ostaa 3kk pakkauksen, sitä ei tartte pitää jääkaapissa MUTTA jos ostaa 6kk niin pitää pitää jääkaapissa, koska ne menee muuten pilalle.