Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö vajaa 3v:n autoon nukkumaan n. 15 minuutiksi?

Vierailija
24.09.2007 |

Lapsi nukkuu autossa aina sikeästi eikä herää, ja jos herääkin ja huomaa että äiti ei olekaan siinä, niin ei hätäänny vaan tietää että äiti on nopsaan käväisemässä kaupassa/postissa ja tulee ihan pian. Olen ennen uskaltanut jättää vain pariksi minuutiksi kaupan parkkipaikalle, mutta mietin että uskaltaisikohan jättää n. 15 minuutiksi kun käväisen pienemmän lapsen kanssa kirpputorilla. Vai tekeeköhän joku heti lastensuojeluilmoituksen? Parkkipaikka olisi ihan kirpputorin vieressä pienen " umpikuja" kadun päässä, eli siitä ei edes kulje autoja ohi (ihmisiä ehkä jonkun verran).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla tiukkis tai mikä nlie, muuta ihan totta, en jättäisi.

Vierailija
2/6 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä että olisi helpompi päästä katselee kirpparitavaroita jos 3v. nukkuu.. :)

Mutta minä en jättäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän,että lapsi ei hätäänny vaikka autossa heräisikin.. ovet tietty lukkoon jne...

Vierailija
4/6 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppiksen pihalla en...

Vierailija
5/6 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat/on nukahtanut ajomatkalla ja myöskin jos ollaan kotiin tultu ja lapset tai toinen nukkuu niin olen jättänyt tielle parkkikselle autoon ja ite tullut sisälle. aina 5-10min välein käynyt kattomassa onko herännyt.

Vierailija
6/6 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut auton ovia en laita lukkoon. Jos jotain tapahtuu, niin lapsen saa sieltä pelastettua vaikka ulkopuolisetkin! Jos jotain EI tapahdu, niin kukaan ei tiedä et ovet on edes auki! Joskus on vain helpompi kipaista pikaisesti kaupassa kun toinen nukkuu sikeästi.