Tuloni ovat 240 e/kk. Kysykää mitä vain.
Saan kuukausittain rahaa 240 euroa. Työtön. Kysykää mitä vain, mikä kiinnostaa.
Kommentit (20)
Miksi et ole hakenut tukia?
Vai jätätkö jotain kertomatta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rikas puoliso, joka elättää. Käyn joka kuukausi kynsi- ja ripsihuollossa noilla rahoilla 💕ap
Tämä ei ollut minun kommenttini. Minulla ei ole kumppania, olen sinkku. Kukaan ei elätä minua.
Ap
No nyt on ylilaudan jonnella rikas äiti :D
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut, ja saan nyt kaikkia tukia jotka minulle on myönnetty (eli asumistukea). Minulla ei ole ammatillista tai korkeakoulututkintoa, joten en ole oikeutettu yleistukeen. Toimeentulotukea en saa, sillä minulla on hieman säästöjä ja ne pitää kuluttaa ensin. Muita tukia ei taidakaan olla, joita voisin saada.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut, ja saan nyt kaikkia tukia jotka minulle on myönnetty (eli asumistukea). Minulla ei ole ammatillista tai korkeakoulututkintoa, joten en ole oikeutettu yleistukeen. Toimeentulotukea en saa, sillä minulla on hieman säästöjä ja ne pitää kuluttaa ensin. Muita tukia ei taidakaan olla, joita voisin saada.
Ap
Miten tän ois voinu muuten kertoa? Oisko pitäny suihkussa aampua vähän pissiä ensin jaloille ja katsoa miten reagoi pisujuttuihi?
Kuinka kauan olet ollut työtön?
Kuinka paljon sulla on säästöjä?
Miten olet saanut kerättyä niin paljon rahaa?
AITA (olenko minä tilanteessa perseestä)?
>Ole AP
>Vaimo, jonka kanssa yhteinen poika 11v
>Poika tuo aina naapuruston muksujaan leikkimään meille
<Luonnollisesti ipana ei ymmärrä elämän dynamiikkaa kovinkaan hyvin ja näkee muut lapset vaan kavereina
<Vaimon mielestä tämä ihan ok, mutta niin on muukin mädätys
>Formuloi päässä tapa filtteröidä vähän pojan kaveripiiriä (muksun kavereista näkee aika suoraan, että kenen vanhemmat on menestyneitä ja kenen demarikommareita tai vammaisliiton jäseniä)
>Yritä puhua vaimolle verkostojen tärkeydestä
>"nE oN vAaN lApSiA" t. vaimo
>Ota ohjat omiin käsiin ja pane 'ylläpitokorvausraha' täytäntöön
<Mitä raha meinaa käytännössä, niin jokaisesta AP:n kodissa vietetystä illasta alkaa lähtemään 10 euroa ylläpitomaksua per pentu, perusteena esim. ruoka ja lämmityskustannukset
>Älä kerro vaimolle asiasta, joten ei koidu turhaa persekipuakaan
>Johan alkaa pojan kaveripiiri näyttää sille, että varmaan AP:kin saisi harjoittelupaikan sitä kautta
FF 2 viikkoa ja nyt naapurin sosialistikana (99% todennäköisyydellä äänestää demareita tai vammaisliittoa) laittaa viestiä AP:lle
Vierailija kirjoitti:
Virallisesti kuukauden, käytännössä kolme kuukautta työttömänä.
Säästöjä on reilu tuhat euroa. Ne olen saanut lähinnä kesätöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et ole jo käyttänyt niitä säästöjä? Kyllä huomaa, ettet ole saanut edes koulua käytyä loppuun.
Miksi kuvittelet että ketään kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et ole jo käyttänyt niitä säästöjä? Kyllä huomaa, ettet ole saanut edes koulua käytyä loppuun.
Olen saanut koulun käytyä loppuun, erinomaisesti vieläpä. En ole käyttänyt kaikkia säästöjä, enkä tiedä miksi ne kaikki pitäisikään käyttää. Nyt toki elän säästöillä.
eli miksi ja miten ainetiivistymä kolmiulotteisessa avaruudessa on aukko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut koulun käytyä loppuun, erinomaisesti vieläpä. En ole käyttänyt kaikkia säästöjä, enkä tiedä miksi ne kaikki pitäisikään käyttää. Nyt toki elän säästöillä.
Jotta ei tarvitsisi kituuttaa tuollaisella minisummalla. Mutta ihan miten itse tykkäät. Itse en viitsisi elää noin.
Eikä niitä rahoja tarvitse mihinkään tuhlata. Ostat vaan kaapit täyteen ruokaa ja taloustarvikkeita ja mitä nyt ikinä tarvitsetkaan, ja nostat käteiseksi 200 euroa. Sen jälkeen saat toimeentulotukea.
No se on enemmän kuin sinun kotimaassasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene opiskelemaan?
Ehkä hän meneekin. Sitähän ei ole kerrottu kuinka kauan hän aikoo olla työttömänä. Ilmeisesti kyseessä on kevään ylioppilas.
Mulla on rikas puoliso, joka elättää. Käyn joka kuukausi kynsi- ja ripsihuollossa noilla rahoilla 💕ap