Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
KIIRE!! Onko MIKKELISSÄ lapsiparkkia jonne viedä 1-vuotias!!
24.09.2007 |
Huomiselle aamupäivälle tuli tunnin meno, enkä saanut MLL:ltä hoitajaa. Toimiiko päiväkodeissa lapsiparkkia (tai siis ryhmäperhepäivähoidoissa, täällähän ei kait alle 3-vuotiaita päiväkodeissa ole).
Mikä juttu se puolipäivähoito leikkipuistossa on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Puistojuttu on pelastakaa lapset ry:n. Niiden numero löytyy netistä pelastakaa lapset ry:n ja sieltä mikkelin paikallisyhdistyksen kohdalta.