Onko ketään, joka on tyytyväinen Elisaan ja sen toimintaan?
Itse olen ihan täynnä sitä paskaa! Laskut aina väärin ja puhelimella ei pääse läpi!
Kommentit (12)
Netti ja kännykkäliittymät toimii hyvin ja laskutkin aina ollut oikein.
Elisan kanssa kaikki toimii hienosti; laskut oikein ja melkein ajallaan (laahaa nyt hiukan perässä uuden laskutusjärjestelmän vuoksi). Minulla siis kännykkä puhepaketilla ja perheen nettiliittymä Elisalta. Mies vannoo taas Soneran nimeen, vaikka palvelu ei aina niin loistavaa olekaan ollut.
Sitten kun ne alkuperäiset laskut on vihdoin tulleet meille, olen joutunut korjaamaan niitä, kun niihin on lisäilty jotain laitevuokria tmv. tai ovat muuten olleet väärin.
Kyllä menee hermo!
ja omilla sivuilla lukee ettei ole saldoa kertynyt heinäkuun jälkeen, olen laittanut meilinä kyselyä mut mitään ei oo vastattu, soittamalla kun ei pääse läpi
mä en ainakaan rupea heidän mokistaan maksamaan enkä todella aio maksaa koko summaa kerralla mikä sitten tuleekin, saavat kyllä antaa reilusti maksuaikaa tai sitten osittaa laskun
mullekaan tullu laskua heinäkuun jälkeen, enkä silloin pystynyt edes maksamaan koko laskua kun se lasku oli kolmen kuukauden ajalta, ku oli jotenkin kummasti niiltä unohtunu keväällä lähettää laskuja mulle. Ei aavistustakaan paljonko seuraava lasku sitten on, varmaan joku megaluokan lasku
soittaa sinne aspalveluun ja kysellä missä ne laskut viipyy, mut kumma kyllä kun liittymät vielä toimii eikä meille mitään karhuja ole tullut. pitäsköhän kysyä kuluttajaneuvojalta neuvoa.
Päästiin läpi melkein heti, soita siis ilta-aikaan, arkena aspalvelu auki 22 saakka.
laskutus ja asiakaspalvelemattomuus suurimmat syyt. Ei edes jaksa aloittaa..... Netti sentään pääasiassa toimii, mikään muu ei.
tosin sitä joutui aluksi odottelemaan luvatun neljän viikon sijaan kahdeksan viikkoa. Elisan mukaan vika oli minun laitteissani, mutta kun mainoksista kuuluisat Elisan miehet lähtivät asiaa tutkimaan, eivät olleetkaan vielä kytkeneet liittymää parin kilometrin päässä olevalta muuntajalta eteenpäin. Näin siis mulle selittivät.
Puhelinliittymä sen sijaan on menossa pikapuoliin vaihtoon. Laskutus on sekavaa eikä asiakaspalvelusta saa apua. Vastailevat epämääräisiä, sitten kun vastaavat - eli aikaisintaan puolen tunnin jonotuksen jälkeen. Luvattuja puheaikaetuja ei tule mutta asiakaspalvelussa väitetään, että ne on hyvitetty. Kirjallinen valitus lähti matkaan, katsotaan miten käy.
ja laskut aina ihan oikein.