Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuodet kuulemna tekee naisesta kiukkuisen

Vierailija
16.07.2022 |

Mutta entä kun ne eivät ole vielä edes alkaneet ja olen jo nyt surullinen ja katkera eukko :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientähän se on kun taas suurin osa miehistä on aina narsisteja/psykopaattej/sosiopaatteja/perheväkivaltaisia Suomessa...

Vierailija
2/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ja katkera ei ole sama kuin kiukkuinen. Tuohon surullisuuteen ja katkeruuten voi kyllä itse vaikuttaa, vaihdevuosiin et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh mitä yleistämistä

Vierailija
4/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luonnetta vaihdevuodet tasoittivat, enää en kiukuttele yhtään niin paljon kuin ennen.

Vierailija
5/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen ja katkera ei ole sama kuin kiukkuinen. Tuohon surullisuuteen ja katkeruuten voi kyllä itse vaikuttaa, vaihdevuosiin et.

Nii joo unohtui että olen ärtynytkin koko ajan jo nyt

Vierailija
6/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voi tehdä kuukautiset. Viikkoa ennen kuukautisia,olin tosi herkkä ,ärtynyt ymm.Minulla autoin siihen jatkuva B 6 vitamiinin syönti. Ennen vaihdevuosia on menopaussi aika ja koko tuo naisen hormonien heittely voi alkaa jo ennen kuin on edes 40v .Ei suinkaan silloin kuin toinen jalka haudassa.Asia tietoa aiheesta, hormoneista on netti täysi,

Vierailija
7/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä nalkutuksen määrää meillä täällä. Ei lopeta vaikka kuinka pyytää.

Vierailija
8/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeeti ole vaihdevuodet. Se on vaan kyllästymistä jatkuvaan hyväksikäytettävänä olemiseen.

Vierailija
9/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että ihminen on onnettomimmillaan 42 vuotiaana. Varmaan syynä järjettömät ristipaineet töistä, perhe-elämästä, lähisuvulta. Pohdinnat " tätäkö tää on hautaan asti" .

Itsellä on vaihdevuosioireita nyt kun olen 47v mutta elämä on vapaampaa kuin esim.juuri 5v sitten. Olen päättänyt ottaa vaihdevuodet uutena alkuna, on aikaa itselle.

Vierailija
10/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oikeeti ole vaihdevuodet. Se on vaan kyllästymistä jatkuvaan hyväksikäytettävänä olemiseen.

Jos rakentaa koko minäkäsityksensä ja itsearvotuksensa ulkonäön varaan, niin keski-iän koittaessa se ulkonäkö alkaa väkisin rupsahtaa. Sitten tulee pettymystä ja turhautumista ja kiukuttelua. Yhä useammat ryhtyvät tappelemaan rupsahtamista vastaan, ja tuloksena on sitten näitä jokerinaamaisia kumihuulia.

Vierailija
11/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muuttunut mukavammaksi sekä omasta että läheisten mielestä. Jokakuiset verisyöksyt tuittuiluineen - en todellakaan kaipaa! Menemisiäkään ei tarvitse enää himmailla menkkojen mukaan, eikä murehtia ehkäisystä.

Olen tosin säästynyt vaihdevuosien fyysisiltä oireilta, mistä olen kyllä hyvin kiitollinen.

Vierailija
12/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on teini-iässä epästabiili lapsellinen kiukuttelija murrosiän vuoksi.

Nainen on aikuisena epästabiili lapsellinen kiukuttelija kuukautiskierron vuoksi vuoksi.

Nainen on vaihdevuosien tieniilla epästabiili lapsellinen kiukuttelija vaihdevuosien vuoksi.

Nainen on hyvää seuraa samaan talouteen?

Vierailija
13/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi oireet alla 40 masennuksena hoidettiin ei edes kuunneltu et voisko oireet oll vaihdevuosi oireita sitten kun43v loppu kokonaan muuttu äänikellos .Tympii ajatellakin tehdään hullu ihan väkisin eikä myönnetä et olen asiasta sanonut monesti.

Vierailija
14/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii joo unohtui että olen ärtynytkin koko ajan jo nyt

Oletko uupunut? Työuupumuksen merkkejä.

Tiedän itse höllätä, kun alkaa pinna palaa kaikesta. Ja pyydän anteeksi, jos olen tiuskaissut jollekulle stressipäissäni.

Elämä on parempaa, kun ei ole aihetta katkeruuteen. Toki jos joku on tehnyt paskan tempun, siitä saa olla vihainen. On vain itselle paras, jos pääsee eteenpäin.

Vierailija
15/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ovat kiukkuisia ennen vaihdevuosiakin. Eivät ole saaneet onnistunutta seksiä riittävästi?

Vierailija
16/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se helpottaa. Ihanaa, kun voi jättää ehkäisyn pois 😉

Vierailija
17/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset ovat kiukkuisia ennen vaihdevuosiakin. Eivät ole saaneet onnistunutta seksiä riittävästi?

Kannattaa vaihtaa joukkuetta, jos vain mahdollista.

Avoin suhde hyvä ratkaisu myös.

Orgasmit on kivoja :))

Vierailija
18/18 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa joukkuetta, jos vain mahdollista.

Voin vain kuvitella miten mahtavan rauhallista kahden karhuhomon taloudessa on. Ei neitimäistä ulinaa, valitusta ja vaikeilua koskaan.

Harmi kun ei miehet kuitenkaan kiinnosta seksuaalisesti :(