Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö uimahallissa pitää pitkät hiukset aina kiinni??

Vierailija
04.01.2013 |

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla laillahan ne hiukset siellä vedessä lilluu olivatpa auki tai kiinni.

Vierailija
2/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pitkät hiukset auki lastenaltaassa ja sain pitkiä katseita. Sitten aloin seurata naisia, kaikilla pitkähiuksisilla oli hiukset kiinni. Mulla on hiukset puoleen selkään. Sitten yks myyjä sanoi mulle jälkikäteen, että nykyään on niin tarkkaa halleissa, kun hiuksetki pitää pitää kiinni. Uimahallissa ei kyllä ollu mitään lappua seinällä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävipä niin että mulle polkkatukkaiselle tuli valvoja tuomaan hiuslenkin kesken uimiseni.

Vierailija
4/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin kivaa uida kun veden alta tulee toisten hiukset suuhun. Luojan kiitos meidän uimahallissa on uimalakkipakko, jotain hygieniaa sentään.

Vierailija
5/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka ovat jo irtoamassa lilluvat sitten sinne altaaseen, ellet ole hyvin harjannut hiuksia ennen uimista.

Hiuslenkki pitää jopa irronneet hiukset päässä kiinni uimisen ajan.

Vierailija
6/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. sormien välissä. Kotona myös ällöttävintä hommaa on lattiakiavojen tyhjentäminen juurikin niistä hiuksista.

Vierailija
7/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen n. 10-vuotiaan pojan isä vähän nikotteli kun joutui laittamaan pojalleen ponnarin :)

Ja kävipä niin että mulle polkkatukkaiselle tuli valvoja tuomaan hiuslenkin kesken uimiseni.

Vierailija
8/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten muka voisi tehdä sen elokuvamaisen hidastetun hiustenheilautuskohtauksen kun näkee jonkun hottiksen isän lastenaltaalla?!

Mulla on aina pienet biksut ja pitkä kaunis tukkani auki. Kyllä isit tykkää. (Mammat ei)

Vierailija
9/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi järkevintä pitää ne hiukset kiinni uidessa? Helpompi uidakin, kun ei ole hiukset naamassa ja ei tule irtohiuksia altaaseen. Luulisi jokaisen toivovan, että ne suodattimet altaassa toimivat.

Vierailija
10/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten muka voisi tehdä sen elokuvamaisen hidastetun hiustenheilautuskohtauksen kun näkee jonkun hottiksen isän lastenaltaalla?!

Vierailija
11/52 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi järkevintä pitää ne hiukset kiinni uidessa? Helpompi uidakin, kun ei ole hiukset naamassa ja ei tule irtohiuksia altaaseen. Luulisi jokaisen toivovan, että ne suodattimet altaassa toimivat.

Ite oon pitänyt kiinni ihan oman mukavuuteni takia. En oo ajatellutkaan, että kiinni pitäminen olisi jossakin ihan pakko ja estäisi hiuksia irtoilemasta.

Vierailija
12/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, löydätkö seinältä kiellon; jos uimavalvoja kehoittaa sinua, se riittää. Uimavalvojan sanaa tulee uskoa, ei se siellä huvikseen ole valvomassa, hän YRITTÄÄ pitää hallia vähän edes puhtaana ja miellyttävänä kaikille kävijöille. Jos kaikki säännöt/kiellot lukisivat seinillä, ei niitä kieltotauluja kukaan todellakaan jaksaisi katsella...ja tietysti jokainen aikuinen voi myös käyttää omaa järkeään vars. hygienia-asioissa ja ajatella myös muita. Siis hajuvedet ja tukkalakat ym paskat hinkataan kunnolla pois ennen altaaseen tuloa!!!

Vierailija
13/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on sen verran lyhyt tukka, ettei sitä saa ponnarille? Mulla on polkkamittaiset hiukset ja ei toivoakaan, että saiain ne laitettua kiinni :D

Vierailija
14/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, onneksi meilläpäin ei ole tuollaisia pakkoja, olisi aika kauheata kun ei voisi käydä uimahallissa, ja pitäisi löytää joku muu käyttämään lapsia. Mulla siis lähtee niin paljon hiuksia irti, jos pidän ponnaria märissä hiuksissa, että en todellakaan missään  tapauksessa menisi sotkemaan yleistä uima-allasta sellaisella. Enkä kyllä ole valmis myöskään uhraamaan niin paljoa jo ennestään raskauden ja imetyksen jälkeen harvenneista hiuksistani, että ikinä repisin niitä irti sellaisia määriä kuin ponnari märissä hiuksissa tekisi. Eikö teillä muilla muka oikeasti ole näin?

Vierailija
15/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:49"]Mitä jos on sen verran lyhyt tukka, ettei sitä saa ponnarille? Mulla on polkkamittaiset hiukset ja ei toivoakaan, että saiain ne laitettua kiinni :D

[/quote]

No mitäköhän sitten?

Saat kymmenen raipaniskua julkisesti

Hoh hoijaa.

Vierailija
16/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon aina pitäny kiinni ihan mukavuussyistä. Mutta huomasin viimeks että ainakin meiän lähihallissa oli altaalle mennessä kuvallinen kehotus laittaa hiukset kiinni.

Vierailija
17/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en ole tiennytkään, että tällainenkin asia on jossain kielletty. Ihan järkevää, kun asiaa ajattelee, ja ensi kerralla voisin laittaakin tukan kiinni ihan suodattimien sun muiden takia, mutta meidän uimahalleissa olen saanut koko ikäni viipottaa pitkä tukka auki, ja niin niissä muutkin tekee.

Vierailija
18/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin mennä kerran altaaseen hiukset tiukassa nutturassa pään päällä, ettei kastuisi. , mutta kuivina. Valvoja tuli gepardin vauhdilla vaatimaan, että joko kastan ne tai hän antaa uimalakin. Ihmettelen tätäkin.

Vierailija
19/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko aikuiset ihmiset näin tyhmiä, että ei tajuu pitää pitkiä hiuksia kiinni uimahalleissa.. "ei siellä lukenut" no ihan omaa ja muiden mukavuutta vois aatella uimahalleissa käydessä, että jos niitä hiuksia sinne altaaseen menee, nii se ei varmaankaan ole kovin kivaa kenenkään mielestä saada niitä käsiinsä uidessa jne... JÄRKI KÄTEEN AIKAIHMISET!

Vierailija
20/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:15"]

onko aikuiset ihmiset näin tyhmiä, että ei tajuu pitää pitkiä hiuksia kiinni uimahalleissa.. "ei siellä lukenut" no ihan omaa ja muiden mukavuutta vois aatella uimahalleissa käydessä, että jos niitä hiuksia sinne altaaseen menee, nii se ei varmaankaan ole kovin kivaa kenenkään mielestä saada niitä käsiinsä uidessa jne... JÄRKI KÄTEEN AIKAIHMISET!

[/quote]

Mun hiuksia irtoaa yhäkin ihan huomattavasti enemmän, jos ne on ponnarilla kiinni (ja ne tosiaan lähtee sinne altaaseen leijumaan, ei se ponnari niitä kiinni pidä), ja tästä syystä pidän hiuksia auki. Anteeks nyt vaan. Parasta olis tietysti, kun kaikilla olis hyvät rastapötkelöt päässä, niin pysyis irtoavat hiukset niissä kiinni, eikä lähtis altaaseen ajelehtimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi