Epäilen miehen työkaverin eronneen, mieheni takia
En selitä kaikkea mitä asiaan liittyy, mutta taustaa sen verran että tämä naistyökaveri oli ollut suhteessa pitkään, kun tutustui mieheeni. Joskus mieheni puhui naisen flirttailevan hänelle vähän turhan paljon töissä, ja hän yrittää olla huomaamatta sitä.
Vapaa-ajalla joskus tapasivat satunnaisesti, molemmat lenkillä, nainen oli pyytänyt miestä jatkamaan rataa hänen kanssaan. Mieheni ei kuulemma suostunut, vaan lähti eri suuntaan.
Ravintolassa ollessamme nainen huusi jo kaukaa, humalassa, mieheni nimeä ja juoksi halaamaan, jäi pitkäksi aikaa juttelemaan ja minun tuli mieleeni, että yrittää osoittaa minille, miten hyvin he tuntevat. Oudosti alleviivasi, että tietää paljon lapsistamme, jne. Tuolloin huomasin, että naiselle ja hänen puolisolleen tuli asiasta riitaa, kun nainen vihdoin sinne palasi.
Viimeinen kohtaaminen oli kun olimme mieheni kanssa kotipihalla, ja nainen yhtäkkiä käveli puolisonsa kanssa meidän ohi. Asutaan paikassa jossa ei ole "ohikulkua", sinne ei tulla sattumalta, vaan tarkoituksella.
Tuolloin naisella meni jotenkin pasmat aivan sekaisin kun näkikin mieheni pihalla, ihan huvittavuuteen saakka. Hänen puolisonsa ei tästä pitänyt. Minäkin tervehdin heitä, vain tämä puoliso tervehti takaisin ja kun olivat kauempana, näin heillä olevan sanaharkkaa. Sen kuulin, kun puoliso kysyi, että tämänkö takia tänne halusit?
Tämän jälkeen tämä nainen erosi. Muualta kuulin, että puolisonsa otti ja lähti lapsen kanssa. Nainen jatkoi töissä flirttailua, mutta ei siitä sitten ainakaan enempää tullut ja mieheni sanoi suhtautuvansa häneen kylmästi.
Saatan hyvinkin kuvitella liikoja, mutta väkisinkin tässä laskee 1+1. Nainen on edelleen sinkku, eikä kuulemma kovin hyvin mene, mitä jälleen muualta kuulin. Haikaillut exänsä perään, turhaan.
Kommentit (14)
Nainen halusi erota mutta ri itse uskaltanut. Normaalia toimintaa.
Ohoh. Kuulostaa siltä, että tämä nainen on kiinnostunut miehestäsi 🤔 vähän näyttää tuppautuvan porukoihin liian hanakasti. Kannattaa jutella miehesi kanssa, että miltä sinusta tämä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh. Kuulostaa siltä, että tämä nainen on kiinnostunut miehestäsi 🤔 vähän näyttää tuppautuvan porukoihin liian hanakasti. Kannattaa jutella miehesi kanssa, että miltä sinusta tämä näyttää.
Ollaan toki juteltu, ja asia käsitelty. Ollaan muutettu pois paikkakunnaltakin jo, eivätkä ole enää missään yhteydessä, mutta nyt kun kuulin että yrittänyt vongata exäänsä takaisin, tuli mieleeni tällainen. Ap
Olet katsonut liikaa saippuasarjoja. (Voi apua, jos et ole trolli)
Vierailija kirjoitti:
Ap nostelee omaa novelliaan tässä :)
Mulla meni välit työkaveriin, kun sai päähänpiston, että olen ihastunut hänen mieheen. No en todellakaan ollut! Oltiin siis myös vapaa-ajalla tekemisissä. Juttelin vaan kohteliaisuudesta hänen miehensä kanssa. Ihme sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni välit työkaveriin, kun sai päähänpiston, että olen ihastunut hänen mieheen. No en todellakaan ollut! Oltiin siis myös vapaa-ajalla tekemisissä. Juttelin vaan kohteliaisuudesta hänen miehensä kanssa. Ihme sekoilua.
Tuliko sulle avioerokin?
Vierailija kirjoitti:
Flirttailitkin vain kohteliaisuudesta? Vai miten verrattavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sulle avioerokin?
No ei tietenkään. Kerroin miehelle mitä työkaveri nyt sekoilee. Töissä tuli ongelmia asiasta, ja pyysin työtehtävien uudelleen järjestelyä hänen käytöksen takia. Kamala soppa tuli.
Miksi epäilette että AP trollaa? Itselle on tullut erikoisempaakin elämässä vastaan. Elämä on, mutta ihmiset ne vasta ovatkin :D
On vain ajan kysymys, kun miehesi tuuppaa tuota naista.
Otahan lääkkeet.