Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö uimahallissa pitää pitkät hiukset aina kiinni??

Vierailija
04.01.2013 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään kunnon vastausta siihen, että mitä pitäisi tehdä, jos on lyhythiuksinen. Niitä ei saa ponnarille (PAKKO olla hiukset kiinni, PONNARIPAKKO!!1) ja ihan yhtälailla ne lyhyemmätkin hiukset putoaa päästä.

Täytyykö satunnaisen sunnuntaiuimarin/lasten kanssa uimahalliin menevien hankkia uimalakki vain ja ainoastaan näitä "kerran vuodessa uimaan" -käyntejä varten? Vai voiko vain uiskennella ja ssada uimavalvojien tai av-mammojen vihat päälleen?

Vierailija
22/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:00"]

Meinasin mennä kerran altaaseen hiukset tiukassa nutturassa pään päällä, ettei kastuisi. , mutta kuivina. Valvoja tuli gepardin vauhdilla vaatimaan, että joko kastan ne tai hän antaa uimalakin. Ihmettelen tätäkin.

[/quote]Minut on myös kerran käännytetty kastelemaan hiukset. Samalla tavalla oli nutturalla päälaella ja tarkoitus oli vain istuskella lastenaltaassa vahtimassa lasta. Ulkona oli -30 astetta pakkasta, joten olin ajatellut pitää hiukset kuivina.

Ei auttanut, kuin taaperon kanssa palata takaisin suihkauttamaan hiuksiin hiukan vettä. Valvojalle riitti se, että pari suortuvaa roikkui märkänä niskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:00"]

Meinasin mennä kerran altaaseen hiukset tiukassa nutturassa pään päällä, ettei kastuisi. , mutta kuivina. Valvoja tuli gepardin vauhdilla vaatimaan, että joko kastan ne tai hän antaa uimalakin. Ihmettelen tätäkin.

[/quote]Minut on myös kerran käännytetty kastelemaan hiukset. Samalla tavalla oli nutturalla päälaella ja tarkoitus oli vain istuskella lastenaltaassa vahtimassa lasta. Ulkona oli -30 astetta pakkasta, joten olin ajatellut pitää hiukset kuivina.

Ei auttanut, kuin taaperon kanssa palata takaisin suihkauttamaan hiuksiin hiukan vettä. Valvojalle riitti se, että pari suortuvaa roikkui märkänä niskassa.

[/quote]  Venäläisiä naisia ei käännytetä takaisin kastelemaan hiuksia. Hehän oikein lisäävät vielä lakkaa ja muotovaahtoa ennen altaalle tuloa. He saavat uida siellä kampaus fixattuna rauhassa. Suominainen raahataan kastelemaan kananpersetukkansa heti, jos siitä ei vesi valu

Vierailija
24/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:00"]

[/quote]

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin hiustenkuivaaja?? Sillä voi kätevästi kuivata uimahallissakin hiukset ennenkuin lähtee pakkaseen. Uimahallissa pitää aina kastella hiukset vaikka ei sukeltelisi tai välttämättä uusi.

Vierailija
25/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:15"]

onko aikuiset ihmiset näin tyhmiä, että ei tajuu pitää pitkiä hiuksia kiinni uimahalleissa.. "ei siellä lukenut" no ihan omaa ja muiden mukavuutta vois aatella uimahalleissa käydessä, että jos niitä hiuksia sinne altaaseen menee, nii se ei varmaankaan ole kovin kivaa kenenkään mielestä saada niitä käsiinsä uidessa jne... JÄRKI KÄTEEN AIKAIHMISET!

[/quote]

Mun hiuksia irtoaa yhäkin ihan huomattavasti enemmän, jos ne on ponnarilla kiinni (ja ne tosiaan lähtee sinne altaaseen leijumaan, ei se ponnari niitä kiinni pidä), ja tästä syystä pidän hiuksia auki. Anteeks nyt vaan. Parasta olis tietysti, kun kaikilla olis hyvät rastapötkelöt päässä, niin pysyis irtoavat hiukset niissä kiinni, eikä lähtis altaaseen ajelehtimaan.

[/quote] Hanki uimalakki!

Vierailija
26/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:00"]

[/quote]

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin hiustenkuivaaja?? Sillä voi kätevästi kuivata uimahallissakin hiukset ennenkuin lähtee pakkaseen. Uimahallissa pitää aina kastella hiukset vaikka ei sukeltelisi tai välttämättä uusi.

[/quote]*uisi

Vierailija
27/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on NIIIIIN vaikeeta. Olisikohan tässä kanteen paikka EU:n ihmisoikeuskomissioon? Voidaanko pakottaa pitämään hiukset kiinni uimahallissa, jos ei tahdo? 

Vierailija
28/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:00"]

[/quote]

[/quote]  Olen kuullut, mutta kunhan ihmettelin, että miksi uimavalvojalle riitti se, että istun pari niskasuortuvaa märkänä lastenaltaassa. En ajatellut kastella alaselkään asti olevia pitkiä hiuksiani, koska taapero ei olisi jaksanut odottaa, kun olin niitä kuivannut. Kuivurillakin menee siihen todella kauan. Mutta tätä käytäntöä vain ihmettelin.

Vierailija
29/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pitää olla kiinni suodattimien takia, mutta myös sen takia, että irtohius vedessä on kasvualusta bakteereille. Siinä ne bakteerit sitten lisääntyy ja sen takia täytyy lisätä enemmän klooria veteen.

Miksi uimalakin käyttö on niin vastenmielistä?

Vierailija
30/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hiusten kiinni pitämisen, mutta miksi hiukset täytyy kastella? Muistan kouluaikojen uimahallikäyntien perusteella, että hyvin harva pitkähiuksinen niin teki. Ja onhan siinä jonottelua, jos 30 tyttöä odottaa hiukset märkinä niille muutamalle hiustenkuivaajalle tai pistorasialle pääsyä. Valistakaa mua!

Vierailija
31/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen hius (kuiva) jättää veteen ruokaa bakteereille. Märkä hius on puhdistettu hiuslakoista ym. ja irtoliasta ja roskasta. Lisäksi märkä hius pysyy kiinni toisissa hiuksissa, eikä leijaile veteen niinkuin märkä toverinsa.

Vierailija
32/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:26"]

Likainen hius (kuiva) jättää veteen ruokaa bakteereille. Märkä hius on puhdistettu hiuslakoista ym. ja irtoliasta ja roskasta. Lisäksi märkä hius pysyy kiinni toisissa hiuksissa, eikä leijaile veteen niinkuin märkä toverinsa.

[/quote] No ei se lakka lähde sillä pois, että suihkautetaan pintapuolisesti hiuksia, että ne ovat märät. Miksi tosiaan venäläisiltä naisilta ei sitten vaadita tätä, vaikka heillä on kilo lakkaa hiuksissa.

Vierailija
33/52 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saparot. Siinä sulle tyylikäs ratkaisu.

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:49"]

Mitä jos on sen verran lyhyt tukka, ettei sitä saa ponnarille? Mulla on polkkamittaiset hiukset ja ei toivoakaan, että saiain ne laitettua kiinni :D

[/quote]

Vierailija
34/52 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompula  on hyvä olla oikeesti uidessa.

Vierailija
35/52 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

♥ Minä tykkään aina pitää pompulaa tukassa kun olen uimahallissa, muutenhan ne pitkät hiukset ja lyhkäset hiukset lojuis pitkin allasta onneksi uimahalleissa on pakko laittaa pitkät hiukset kiinni. Minä en tykkäis löytää altaasta toisten käviöiden hiuksia ja kyllä ja onneksi  jotkut noudattavat myös muita uimahallin sääntöjä.

Vierailija
36/52 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:22"]

♥ Minä tykkään aina pitää pompulaa tukassa kun olen uimahallissa, muutenhan ne pitkät hiukset ja lyhkäset hiukset lojuis pitkin allasta onneksi uimahalleissa on pakko laittaa pitkät hiukset kiinni. Minä en tykkäis löytää altaasta toisten käviöiden hiuksia ja kyllä ja onneksi  jotkut noudattavat myös muita uimahallin sääntöjä.

[/quote]

Vierailija
37/52 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aarne ridell hyvää illanjatkoa t.Pöliä

Vierailija
38/52 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka ovat jo irtoamassa lilluvat sitten sinne altaaseen, ellet ole hyvin harjannut hiuksia ennen uimista. Hiuslenkki pitää jopa irronneet hiukset päässä kiinni uimisen ajan.

Kyllä kiitos, sitokaa hiuksenne, niin minäkin.

Kylpylässä saanee olla hiukset auki, mutta ei uimahallissa.

Vierailija
39/52 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimhalleissa pitäisi olla uimalakkipakko. Itse uin aina uimalakki päässä, on itsellekin mukavampaa kun hiukset ei mene suuhun.

Vierailija
40/52 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pitkät hiukset kiinni".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi