Pitääkö uimahallissa pitää pitkät hiukset aina kiinni??
Kommentit (52)
Ja kävipä niin että mulle polkkatukkaiselle tuli valvoja tuomaan hiuslenkin kesken uimiseni.
Samoin polkkatukkaiselle 4 v tyttärelleni tuotiin hiuslenkku. Tällä seudulla kaikissa uimahalleissa käsketään pitämään hiukset kiinni tai uimalakkia.
Ihan yleisesti uimahalleissa on ohje: "pitkät hiukset kiinni".
tätä ohjetta ei missään lukenut, vaikka yritin etsiä?
Samassa pitkässä listassa missä mm. käsketään käymään suihkussa ennen altaaseen menoa.
Minä olen aarne ridell ja ajattelen että mitä tuosta käy edes uimassa.
Moikka kaikille olen käviä aika vanha. Kun kävin uimahallissa niin totesin että letti oisi parempi laittaa kun mulla niin pitkät hiukset.kaikki voisivat kuvitella elämäni ♥
Mä en tykkää pitää pompulaa tukassa uidessa.
onko ne miesten karheat parran tupsut, alapääkarvat tai lyhyet hiuspätkät jotenkin kivampia saada suuhunsa? Tuskin..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on NIIIIIN vaikeeta. Olisikohan tässä kanteen paikka EU:n ihmisoikeuskomissioon? Voidaanko pakottaa pitämään hiukset kiinni uimahallissa, jos ei tahdo?
Kyllä se monelle on vaikeeta kun on sääntöjä vaikka mää haluun tai en haluu. En haluu olla alasti, en haluu pitkää tukkaa kiinni, en haluu juosta jonossa, en haluu.. viis muusta kun MINÄ .
Vierailija kirjoitti:
Ja kävipä niin että mulle polkkatukkaiselle tuli valvoja tuomaan hiuslenkin kesken uimiseni.
Samoin polkkatukkaiselle 4 v tyttärelleni tuotiin hiuslenkku. Tällä seudulla kaikissa uimahalleissa käsketään pitämään hiukset kiinni tai uimalakkia.
Täällä säännöt käskee sitomaan pitkät hiukset ja lakki päähän ellei halua kastella minkään pituisia. On kuvaa ja kirjoitusta pesuhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on sen verran lyhyt tukka, ettei sitä saa ponnarille? Mulla on polkkamittaiset hiukset ja ei toivoakaan, että saiain ne laitettua kiinni :D
Täällä laitettava kiinni jos yltää. En minäkään polkkaa saa ponnarille.
Vierailija kirjoitti:
No huh, onneksi meilläpäin ei ole tuollaisia pakkoja, olisi aika kauheata kun ei voisi käydä uimahallissa, ja pitäisi löytää joku muu käyttämään lapsia. Mulla siis lähtee niin paljon hiuksia irti, jos pidän ponnaria märissä hiuksissa, että en todellakaan missään tapauksessa menisi sotkemaan yleistä uima-allasta sellaisella. Enkä kyllä ole valmis myöskään uhraamaan niin paljoa jo ennestään raskauden ja imetyksen jälkeen harvenneista hiuksistani, että ikinä repisin niitä irti sellaisia määriä kuin ponnari märissä hiuksissa tekisi. Eikö teillä muilla muka oikeasti ole näin?
Käytin pehmeitä lenksuja ja letitin kun oli pitkätukka. Ei sitä repivää ponnaria tarvi laittaa.
tätä ohjetta ei missään lukenut, vaikka yritin etsiä?
t. se pitkiä katseita saanut äiti lastenaltaassa, jolla oli pitkät hiukset auki