KULTAINEN 60-LUKU *uuteen viikkoon*39
Hyvää huomenta kultaiset ' sisaret' !
Taas on uuden viikon aloitus tehty, joten ei muuta kuin ' pinoilemaan' ystävät hyvät !!!
t. emmi
Kommentit (27)
Kaikille teille ihanille odottajille voimia oireiden kanssa.
Täällä siis yksi joka mukamas kuvittelee että niitä olisi! Niin se
varmaan aina on, kun toivoo että testi näyttäisi plussaa.
Nyt siis menossa kp 28/29 eikä vielä ole tullut sitä mukavaa tiputtelua millä kaikki tädin tulemiset yleensä alkaa.
Täytyy kyllä olla realistinen että ei se nytkään tärppää, kaikkeen pitää varautua ja siihen olen henkisesti valmis.
Huvittavaa on se, että sitä hakee töitä samaan aikaan ja kumminkin toivoo että plussa paukahtaisi testiin.
No, viimeistään sunnuntaina tietää tämänkin tuloksen!
Sorry, rakkaat siskot että oli näin omaa napaa tämä, mutta mies ollut töissä taas koko viikon ja tulee huomenna!
Piti johonkin purkaa tätä mielentilaa.
Ihanaa viikonloppua kaikille,
Pippuri
Ankkis: Sinä sitten sitkeänä jatkat ilman saikkua... no, nyt onneksi viikonloppu tulossa, saat lisää lepoa.
Pippuri: Toivoisin, että oireet on todellisia. Minä ihmettelinkin, kuka on kahden jälkeen yöllä ollut valveilla...
Niistä treffeistä... ilmeisesti tiistai lokakuun tokalla viikolla ei olekaan mulle hyvä päivä... Lähinnä kuopuksen hoidon takia. Mutta haittaako teitä jos hän tulisi mukaan? Hänen kerhonsa loppuu klo 11 ja silloin pääsisimme liikenteeseen. Voidaanhan treffejä suunnitella myöhemmällekin ajalle, mutta sitten alkaa jo Isotikrulla ole kriittiset ajat... Itsehän palaan töihin lokakuun 19 päivä, ja silloin treffipaikka olisi ikäänkuin matkan varrella. Mutta silloin pääsen vasta kolmen jälkeen.
Mitäs muut tuumailette..?
Hyvää viikonloppua kaikille.
wemppa
ja saa levätä pari päivää ja sitten vika viikko töissä ja ah sitä ihanuutta kun ei tarvii aamukuudelta alkaa vetää ryysyjä niskaan ja painua pimeään..vaikka kyllä mä sen tiedän että sitten on uudet asiat jotka täällä kotona tympii ja kohta valitan kun pääsisi edes töihin ihmisten ilmoille...
Omaa(.) ei kummempaa raportoitavaa, masu kasvaa ja Tikrunpentu jyllää..tiistaina olisi taas neuvola. Toisena päivänä on loistava olo ei supista eikä mikään kolota mutta toisina päivinä olo on kuin ois puskutraktorin alle jäänyt..Tänään oli iltapäivään asti hyvä päivä mutta kun töiden jälkeen kävin Ikeassa ja siellä käveleskelin niin johan alkoi supistaa ja kolottaa jne...onneksi en sortunut heräteostoksiin, ostin vain Dajm-karkkeja illaksi mulle ja pikkupimuille.
Isäntä ja isommat muksut ovat taas viikonlopun reissussa joten ihan rauhallista täällä on..
Wemppa ota ihmeessä pikkupimatsu mukaan, ja niinkuin aiemmin olen sanonut kaikki muut päivät sillä viikolla käy paitsi maanantai jolloin vien kakkosen silmälääkärille ja Jumbo sopii paikaksi mulle vallan mainiosti !!
Toisalta mulla on aikaa laskettuun aikaan vielä viikkoja että jos haluatte voidaan treffejä siirtää myöhempäänkin ajankohtaan hur som helst...
Nyt on mentävä laittamaan pyykkikone pyörimään ja sitten lähden Party Liten kynttiläkutsuille ja yritän olla sortumatta ihanuuksiin...
Isotee ja tikrunpentu 32+1
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille I " ll be back...
Katotaan miten muille treffit sopii, onhan sulla tosiaan vielä aikaa, ennenkuin tositoimiin alat.
PartyLiten kutsuilla on tosi " helppoa" olla sortumatta heräteostoksiin... Miten kävi, paljonko kulutit?
wemppa
Heräteostoksia tehty ja ostin " vaan" votiivipaketin kun oli niin ihana uutustuoksu Huurteinen metsä ja sitten kaksi sellaista lasista tulppaani
kynttiläkruunua rikkimenneiden tilalle ja rahaa meni 30 ekeä...
ja eikä edes ole huono omatunto vaikka tuhlasin kerrankin omiin juttuihini..
Selkää on särkenyt koko illan ja just barisin kummitypylle ettei aikaisemmat raskaudet ole näin kauaa kestäneet ja että aika menee ihan liian hitaasti...tule jo marraskuu ja tikrunpentu..ei jaksa enään olla raskaana...
Kannattaa herätä 04.00 niin saa tälläisen kyrden keikkumaan otsikolle ihan kaupanpäälle...
Nyt menen suihkuun ja nukkumaan jotta aamulla olisin paremalla tuulella ja klo 10 olisi auton katsastus...
Isotee
Ihan menee yksinpuheluksi tämän viikonlopun osalta..kaikki ovat varmaan näin kauniina syyspäivinä ulkoilemassa..
Minä nukuin just pikku päikkärit ja nyt on kaffet tippumassa,jospa sitä jotain sais näin illansuussa tehtyä, koko päivän olen tänään vaan oleskellut, tosin kahdesti olen koirulin kanssa lenkkeillytkin tai sanotaanko että hiipinyt...
mutta tulkaahan muutkin nyt muutama sananen laíttamaan..
Isotee+" emppe" rv 32+3
mua kuvottaa nettisurffailu, niin jää tää pinoutuminenkin aika vähälle.
Pikkumies on flunssassa, joten sain pari päivää ottaa rauhallisesti kotona niin kyllä tässä pari päivää jaksaa töissä notkua.
Kävin eilen neuvolassa, mutta en sitten pyytänyt sairaslomaa ja toivottavasti olo pysyy suht siedettävänä kun ihan hissukseen elelee ja syö koko ajan.