Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESANUPPUJEN ma-pe vko39***

24.09.2007 |

Annique

Ekasta tai tokasta kierrosta on aikaisemmin tärpännyt, siksi olen hieman tässä miettinyt ja pohtinut onkohan mussa jotain vikaakin kun ei natsaa. Tosin mulla oli se hormonikierukka 1½v joten varmasti on sekin häirinnyt omalta osaltaan kiertoa.

Onnea raskautuneelle ++++

).( Lämmöt kipuaa edelleen \o/ kunhan ei tulla korkealta ja kovaa alas kun on näin hieno käyrä kerrankin <3

lastwish kp12/22 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=l astwish

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä kyllä taida tarvitakaan.. eiköhän täti ovella kolkuttele.

Stella75: sulla vissiin samalla tavalla alkaa tiputteluvuodolla ja pikku tuhruilla kuukautiset kuten minullakin? Mistä päivästä sinä lasket kuukautisten alun? Siitä ensimmäisestä tipasta vai ekasta runsaamman vuodon päivästä? Niin ja pahoittelut tädin tulosta! Täällä kohtalotoveri!

Ehin jo hetken kuvitella, että olis tärpänny! Nyt on menos kp 29/21-30 ja eilen tuli ekat merkit tädistä pikkuhousunsuojaan. Mulla kun yleisemmin on lyhyempi kierto ja harvemmin on tällasia yli 28 päivän kiertoja.. ja mukamas oli jo jotain raskausoireitakin olevinaan viime viikolla! Tais olla vaan mielikuvituksen tuotteita! Sekin tässä kuukautisten alkamisessa tälleen pikkuhiljaa tiputellen ärsyttää ja tuskastuttaa välillä, kun sitä kuitenkin pitää hieman toivoa yllä niin kauan kunnes se runsaampi vuoto alkaa. Ja mun kohdalla se pitää myös lievää pelkoa yllä siitä, että olis taas kohdunulkoinen raskaus, sillä sekin alkoi (ja jatkui) tiputteluvuodolla...

Mutta, mutta, eiköhän se täti sieltä pääse perille asti ja päästään taas uuteen yritykseen!

Plussatuulia vaan kaikille ja onnittelut sen jo saaneille!

Milia

Vierailija
42/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyrengas lensi nurkkaan syyskuun alkupuolella ja tarkoitus ei ole ollut ihan vielä vauvan yritystä aloittaa (vasta myöhemmin talvella)... Vähän kuitenkin on alkanut TJOT-meininkiä olla ilmassa (eli emme ole käyttäneet ehkäisyä :D), joten liityn tänne jännäilemään. Kaksi lasta mulla on ennestään (5 v ja 3,5 v), joten kolmatta tässä kuumeilen. Kroonisesta vauvakuumeesta olen kärsinyt aina, mutta nyt taidan antaa sille taas vallan. Olen itse pian 30-vuotias. kaksi aiempaa lasta ovat saaneet alkunsa aikalailla helposti.

Oviksen bongasin viimeviikolla selvästi keskiviikko-torstai aikavälillä. Nyt on menossa kp 15/24-29. Kierto siis heittelee aikalailla, mutta ovulaation tunnistan aina selkeästi. Koskaan kierto ei ole kuitenkaan venynyt yli 30 päivän mittaiseksi. Tästä kierrosta taitaa tulla tuollainen lyhyempi versio, koska ovis oli kp 10 paikkeilla. Toivottu l.a mulla olisi suurinpiirtein 13.6 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat tuloillaan. Usko mennyt tähän raskautumiseen. onneksi on edes tuo esikoinen. Vaikka nyt alkaa vasta/jo yk 4

Vierailija
44/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen tänne tuskailemaan,kun ei tuo mies jaksa mun höpinöitä enää kuunnella. Meillä siis alkoi pikku-kolmosen yrittäminen muutama viikko sitten, ovislaskurin mukaan sopivana ajankohtana. Nyt sitten jännäilen, kp 30 /33-35

Vierailija
45/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Neppis08, harmittaa puolestasi. Tsemppiä seuraavaan kiertoon, ehkä se on se teidän kuukausi!

Itselläni vielä toivo elää, että pääsisi torstaina tai perjantaina testaamaan ja tuloksena olisi plussa.

Tänään on kyllä ollut sellainen olo, että täti kurvaa paikalle, mutta toistaiseksi on pysynyt poissa..saas nähdä kuinka kauan.

Tahto kp26/26-28

Vierailija
46/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille ! kyllä on niin kuvaa, kun täällä saa purkaa murheita ja muita ja saa sitten kannustusta ja tukea teiltä kanssasisarilta....on se vaan niin ettei edes noille miehille voi kaikkea kertoa ja ei ne meitä naisia aina edes ymmärrä......tänään on isännällä ollut helpompi päivä raksalla, joten koitetaan jos se olisi illalla hyvällä tuulella :), mun täytyy hieman tsemapata kun rupesi niin paljon taas sieppaamaan, kun saatiin asunnosta tarjous ja se oli huono,.....täytyy pähkäillä mitä tehdään...ja monta muuta asiaa meni tänään pieleen, joten tosiaan pitää psyykata itteään jos meinaan olla illalla yhtään hempeämmällä tuulella...heh.

Plussatuulia kaikille ja uutta yritystä vaan kaikille tädin yllättäneille.

Unelma08 kp 14/44 yk2

Vierailija
47/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki uudet kuumielijat mukaamme! :) Toivottavasti saamme pian paljon uusia plussia!

Minulla on ollut hirveä päivä töissä ja suoraan sanottuna ihan masentaa mennä huomenna töihin. Eräs " työkaveri" on alkanut käyttäytymään epäasiallisesti minua kohtaan ja tällä viikolla olen kokenut olevani jo työpaikkakiusattu. Olen vienyt asiaa jo eteenpäin, ja toivon että siihen puututaan mahdollisimman pian. Voi että kun tulisin nopeasti raskaaksi ja saisin jäädä äitiyslomalle! Tuntuu, että pää hajoaa...

Omassa olossa ei ihmeellisyyksiä. Viime yönä piti herätä vessaan ja vatsaankin koski, joten olen taas positiivisella mielellä. Niin se aikaisempikin raskaus alkoi. Tosin mihinkään en luota ennen kuin on plussa testissä, olen meinaan aikaisemmissakin kierroissa saanut vaikka minkälaisia oireita. ;)

Plussatuulia kaikille!!!

Rizza kp 34/38-47, dpo 6-7, yk 16

Vierailija
48/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon tervetuloa kaikille uusille joukkoomme toiveikkaaseen :)

Anteeksi nykyään kovin omanapaiset viestini, on kovin vähän aikaa istua koneella ja käyn aina vain pikaisesti kirjoittamassa omat kuulumiseni.

Toki plussanneille aina onnittelut on paikallaan ;)

).(

Palelee taas niin vietävästi, lämpöä ei ole joten sairautta tämä ei varmaan ole (36,7) En tiedä ei uskalla alkaa toivomaan liikoja ettei sitten tule toiveineen kovin kovalla rytinällä alas pilvilinnoista.

Ällövaroitus!!: Housut on märkänä taas ollu koko päivän, ei mitään limaista vaan ainostaan märkää ja tahmeaa x)

Kohdunsuu on korkealla ja nyt huomasin tänään jotain erilaista tapahtuneen. Kohdunsuu on ikäänkuin kääntynyt taaksepäin niin etten meinannut saada siihen tuntumaa ja erittäin tiukasti kiinni. Normaalisti pystyn helposti tuntemaan kohdunsuun vaikka se olisikin kiinni. Ihan kun kohdunsuuta ei tuntisi ollenkaan :o Ihan kun siinä olisi limakalvoa päällä :o tuntuu vain pelkkä jämäkkä kohdunkaula????

Aloin jo panikoimaan että siellä on joku kasvain tai jotain kamalaa on tapahtunut. Tällaista ei ole tapahtunut 9kuukauteen kun tunnustelen kohdunsuuni päivittäin.

No mutta se siitä ja odotellaan ja piinaillaan

Plussatuulia kaikille +++++ ja pahoittelut tädin jyräämille

lastwish kp13/22 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
49/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut jotenkin tosi masentava päivä. Kaikki mennyt pieleen ja menkkaoireet senkun vaan lisääntyneet tai osa hävinnyt ja lisää tullut, sekavaa.. Mahakipu hävinnyt, mutta selkäkipu tullut tilalle.

Itku ollut herkässä ja kiukkuisena olen äyskinyt kaikille koko päivän :(. Toiveet raskautumisesta hävinneet tuhkatuuleen. Mun piti odotella perjantaille testaamista, mutta kuinkas kävikään kun kävelin apteekin ohi - ostinpa sitten r-testin ja taas negaa näytti. Tilasin eilen netistä raskaustestejä, mutta ne ei tullutkaan tänään vaikka piti. Höh. Miksen mä voinu odotella vielä muutaman päivän ton testaamisen kanssa. Hölmöä. Nyt on tuijoteltu taas omaa napaa ihan tarpeeksi.

Lastwish: sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta bd!!

Muillekin paljon plussaonnea!

Lillifee kp28/30-31 yk2

Vierailija
50/51 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastwish (ja samalla ällövaroitus): Mulla kanssa on kohdunnupukka kääntynyt, mutta mulla se mielestäni silloin on kaikkein korkeimmalla kohdallaan (hyvä, että yletyn) ja kaikkein " valmimmillaan" . Nupukan toista puolta en juuri ylety koskemaan. Samaan aikaan se on myös tod pehmeä ja auki. Lisäksi limaa/kosteutta piisaa paaaljon. (Pläntti pikkareissakin) Aika hedelmälliseltä on nyt tuntunut jo 4 päivää, joten ovista kovasti odotellen edelleen. Tänään edelleen nega O-testi, eikä oviskipuja.

Tänään toivottavasti puuhaillaan 5:ttä päivää peräkkäin, pakkohan sen oviksen on sieltä pian tulla ja onpa sitten hyvin simppoja tarjolla. En halua missata tätä kiertoa siihen, ettei olisi puuhailtu tarpeeksi! Mitä enemmän rukseja ennen ovista kalenterissa, sen parempi. Ei ole mies laittanut hanttiin ollenkaan ja sisuakin vielä löytyy ;) Niin kauan on nyt puuhailtava tiheästi, kunnes kroppa antaa vähemmän-hedelmällisiä merkkejä.

Kertokaas, kuinka pitkiä aikoja teillä on jatkunut hedelmälliset merkit " alaosastolla" ? Saas nähdä, kuinka kauan mulla tätä kestää... (-> lue: loppuisi jo ja olisi jo ovis ohi!:) Viimeksi oli ovis kp21, jos tätä sinne asti kestää, niin huh huh (nyt kp14). Toivottavasti ovis on nyt aikaisemmin.

Omin navoin taas liikkeellä, sori. Tsempit tietty kaikille piinaajille ja pahoittelut pettyneille! Pakkohan täältä on tulla paljon plussauutisiakin pian, muistaako joku todennäköisyyslaskelmat koulusta, pistäköön laskut pyörimään! ;)

Seiskaseiska kp14/25-37 (viimeksi 30)

Vierailija
51/51 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti oli jo yllättänyt monta. :/ Kovasti plussatoivotuksia ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Tänne ei juuri uutta kerrottavaa. Ei ole tätijomottelua ollut vielä. Vähän ehkä selkä jumissa, mikä voi johtua kyllä kiireestä ja töistä ym. Lämmöt on ihan ok ja toivottavasti pysyvät ylhäällä. Kohdunsuuta en ole tunnustellut enää, kun tuntuu ettei sitä oikein osaa kunnolla arvioida. Varsin on oirehakuinen olo kokoajan, kun ehtii miettiä. Sitä siis miettii, että olisikohan nyt sitä ja tätä... Mitään ei siis kuitenkaan vielä ole.

Mitenkähän sitä jaksaisi odotella ensimaanantaihin asti testin kanssa... Ainut kaveri, joka tietää yrityksestä, tenttasi viimeksi tänään milloin aion testata. ;) On vaan niin hankala edes tietää milloin täti olisi tulossa, että tietäisi milloin olisi myöhässä. Katsotaan mihin asti pinna kestää!

Paljon plussia kaikille kuumeilijoille!

- Salsatar kp 40/28-46 (36) dpo8 yk2