Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Timo ei ole käynyt koskaan ulkomailla!

Vierailija
24.09.2007 |

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatkailu ei ole mikään elämän mitta!

Vierailija:

Ja että joku kiihtyy noin paljon :-) Totuushan on, että jos aikuinen ihminen ei ole ikinä ulkomailla käynyt, on hän todellakin hyvin rajoittunut. Holiday Showdownissa oli vähän aikaa sitten perhe, joka ei ollut ikinä käynyt Bristolin ulkopuolella ja sitten ne vietiin Thaimaahan lomalle ja kun heidän silmänsä aukenivat niin harmittelivat miten monta vuotta olivat hukanneet kun eivät olleet uskaltaneet ulkomaille. Tietysti kielitaidottoman englantilainsen on helpompi matkustaa ulkomailla kuin suomalaisen...

Vierailija
22/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole halunnut käydä ulkomailla. Se kyllä kertoo ihmisestä tosi paljon, ja valitettavasti just sitä, että on ns. rajoittunut eikä halua oppia mitään uutta. Ne on samat ihmiset, jotka koko elämänsä syö aina samanmerkkistä juustoa, käy aina samoissa ravintoloissa, asuu aina samalla alueella, ajaa aina samanmerkkistä autoa.... Turvallisuuden hakuisia ihmisiä, jotka eivät uskalla kokeilla uusia asioita.

Vierailija
24/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri sellainen, matkustelen mieluummin kotimaassa. Täällä on paljon nähtävää ja on lisäksi ekologisempaa kuin ulkomaille lentäminen. Mitä se sua haittaa, jos ei mitkään Thaimaat kiinnosta?

Vierailija
25/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tee ihmisestä tyhmää tai rajoittunutta. Tässä maailmassa on niin paljon kiinnostuksen kohteita, etteivät kaikki voi olla kiinnostuneita juuri samoista asioista. Ja on aika junttia väittää niin ;)

Minulla on ainainen matkakuume, olen reissannut jo vanhempien kanssa pitkin ja poikin maapallolla ja nyt reissaan lasten kanssa. Siinä välissä reissasin yksin ja kavereiden kanssa, 3 vuotta olen myös asunut ulkomailla. Minun on päästävä ulkomaille vähintään 2-3 kertaa vuodessa. Silti ymmärrän, ettei matkustaminen kiinnosta kaikkia eikä se tee ihmisestä tyhmää tai junttia.

Vierailija
26/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen juuri sellainen, matkustelen mieluummin kotimaassa. Täällä on paljon nähtävää ja on lisäksi ekologisempaa kuin ulkomaille lentäminen. Mitä se sua haittaa, jos ei mitkään Thaimaat kiinnosta?

Ihan varmasti sieltä löytyy sellaisiakin paikkoja jotka kiinnostaa. Ja jos niitä ei edes halua yrittää löytää, niin se on rajoittuneisuutta. Ja jos ei ole ikinä matkustellut ulkomailla, ei voi edes sanoa, että se ei kiinnosta, koska ei voi tietää, millaista se on :).

Vierailija
27/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se menikään... Antaa kaikkien kukkien kukkia...

Vierailija
28/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinun vaikea tajuta, että kaikkia ei kiinnosta matkustaminen eikä se silti ole rajoittuneisuutta?

Miksi arvovat muiden elämää omista näkökulmista katsoen?

Sinulle matkustaminen on tärkeää. Etkö ymmärrä, että jollekulle toiselle joku muu asia saattaa olla yhtä tärkeää?

t. se ainainen matkakuumeinen

Vierailija
29/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä matkustanut ulkomailla. Se ei vain ole mikään suuri nautinto, koti-ikävä iskee hyvin pian ja olen tyytyväinen, kun reissu on ohi. Katsos, ihmiset kun on erilaisia, kaikkia ei vain kiinnosta ulkomaanmatkailu.

Vierailija
30/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku joka käy kaksi kertaa vuodessa kanarialla ja istuu viikon hotellin altaalla ei siis ole rajoittunut, koska matkustaa ulkomaille?

joku joka menee lomallaan mökille saaristoon iso pino filosofisia opuksia lomalukemisenaan ja istuu rantakivellä auringonlaskua katsomassa on rajoittunut, koska ei lähde sinne inglesin hotellin altaalle edes kerran elämässään?

Jep jep =)

Vierailija
31/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sen takia, että itse olin nuorempana juuri tällainen " turvallisuuden hakuinen" , en uskaltanut matkustaa minnekään. Väitin, että se ei kiinnosta, mutta todellisuudessa kyse oli siitä, että en yksinkertaisesti uskaltanut lähteä ulkomaille, kun suomessa oli niin turvallista. Nykyäänkin mua jännittää aina hurjasti lähteä jonnekin uuteen paikkaan, ja mieluummin aina lähden jonnekin tuttuun ja turvalliseen paikkaan. Onneksi mieheni on saanut minut usein puhuttua ympäri, olisin muuten monia ihania kokemuksia köyhempi!! Ja en vaan jaksa uskoa, ihan oikeasti, että sellaista ihmistä olisi olemassa, joka ei haluaisi kokea uusia asioita, vaan uskon, että se on juuri tuosta turvallisuuden hakuisuudesta kiinni. Ja ei, siinä ei ole mitään pahaa, mutta siinä menettää vaan niin paljon! 39

Vierailija
32/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäsi siis matkailu on ainoa tapa kokea uusia asioita?

Nyt sinua voisi kutsua rajoittuneeksi =)

Vierailija
33/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla tuo syy on juuri tuo pelko uusia asioita kohtaan.

Vierailija
34/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä viitsi yleistää! Joitakin todella ei kiinnosta ulkomaanmatkailu, vaan vaikka ihan Suomi riittää. Suomessakin on paljon nähtävää.

Sinua kiinnostaa matkailu, jotakin toista kiinnostaa tähtien katselu. Sinäkin menetät muuten paljon jos et ole kiinnostunut tähtien katselusta kaukoputkella! Oletko?

Vierailija
35/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti siis ymmärrät ettei se matkustelu ole kaiken onni ja autuus? Vaan jokainen matkustelee tai on matkustelematta sen mukaan mikä kiinnostaa?

Vierailija
36/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen kyllä huomaa!

Vierailija
37/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harva tuntuu miettivän lentämisen ympäristövaikutuksia. Menkää mieluummin laivalla ja junalla, siinä sitä maailmaa todella näkee ja tulee kokemuksia.

Vierailija
38/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siis saa kantojaan perustella mitenkään vai? Esimerkein saa monet ymmärtämään omia mielipiteitään, ilman että täytyy alkaa tappelemaan.

Vierailija
39/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri, joka ei myöskään ole ollut ulkomailla. Nurkkakuntaisempaa tupajumia ei olekaan... on kysellyt joskus jospa pääsisi mukaan ulkomaille kanssamme. En ota. En jaksa ihmisiä, joilla menee pasmat sekaisin, kun asiat ei toimi kuin Mikkelin torilla.

Vierailija
40/53 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuinka usein ja missä pitää käydä, että olisi tarpeeksi yhteiskuntakelpoinen?