Lue keskustelun säännöt.
Mitä nimitystä käytätte tyttö lapsen alapäästä? t. kahden pojan äiti
Kommentit (22)
Vierailija:
Näin siis opetamme tytöillemme, että kaikki alapäähän liittyvä on hävettävää ja limaista. Pimppi on pimppi ja pippeli on pippeli. Etupylly...Voi Tsiisus!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tyär (9v.) sanoo kyllä toisinaan kampe/rompe.