Lue keskustelun säännöt.
Stressi,ahdistus,raskaus?HEI!! Mitä vaikutusta pitkäaikaisesta stressistä on sikiöön??? Kiitos vastauksistanne tuhannesti
Kommentit (2)
Lapsi oli äärimmäisen rauhallinen vauvana, osaa kyllä toki näyttää tahtonsa ihan normaalilla tavalla :) Uhmaikä lähestyy... mutta on mielestämme edelleen keskivertoa rauhallisempi lapsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siinä oli elämänmuutoksia, läheisten kuolemaa ja jatkuvat ylityöt.
Lapsi sitten syntyi kyllä aivan terveenä, mutta oli kovin stressiherkkä vauva ja ns. vaativa vauva. Valvotti ja itki paljon, mutta mitään varsinaista vikaa hänestä ei ole koskaan löytynyt.
Nyt hän on kyllä jo tasoittunut, ja on aivan tavallisen helppo leikki-ikäinen.