Tv-lupia tarkastetaan Helsingissä, onko teidän ovella jo käynyt?
Kommentit (3)
ovat käyneet jo kahdesti! Minä ottaisin ne mielellään sisäänkin, mutta ei ne jostain syystä ole halunneet tulla ja silti lähettelevät niitä " maksa lupasi" -lappuja, vaikka olen pyytänyt merkitsemään sinne että telkkaria ei tosiaan ole (ja asian pääsisi tarkistamaankin jos eivät usko).
Mutta kyllä ne ovelta useimiten kuulee jos telkkari pauhaa himassa.
Ja ei ne meille taida tulla, kun on lupa maksettu, en jaksa mitään piiloleikkiä ja joka kerta miettiä kuka on oven takana kun siellä joku soittaa ovikelloa.
Ei, en kuulu niihin ihmisiin jotka eivät avaa ovea jos eivät tiedä ketä siellä on, eikä ole tullut viikkoja aiemmin virallista ilmoitusta että joku on tulossa kylään, siihen ja siihen kellolyömään.
Tarkastajia ei tarvi päästää sisälle. Niillä ei ole siihen mitään oikeutta!