Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kolmevuotiaalle tytölle laittaa kynsilakkaa?

Vierailija
21.09.2007 |

Ostin kynsilakkaa tytölle että vois joskus laittaa mutta miehen mielestä se on niin myrkyllistä ettei sitä voi lainkaan laittaa. Onko jollain oikeaa tietoa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sormenkynsiin. Kynsilakka sormissa on helposti tosi suttuisen näköistä ja pistää silmään, kun kädet kuitenkin on koko ajan näkyvillä. Meidän tyttö laittakoon kynsilakat sormiin sitten, kun itse lakan ostaa ja laittaa. Ja toivottavasti myös hoitaa.

Mutta sekä tyttö että poika on parivuotiaasta lähtien saanut joskus varpaankynsiinsä lakkaa, kun itse olen kynsiäni lakannut.

Vierailija
4/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuutissa kuivuvaa käytän hänellä ja vahdin kunnes lakka kuivunut.

Vierailija
5/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa imeytyisi kynsien läpi verenkiertoon. Mitenköhän lienee totuus? Kynsilakan poistoainetta en käyttäisi lapsella lainkaan ainakaan, lakkaa sen sijaan on joskus laitettu. Ikä 3,5v. Itse en jaksa uskoa että ne myrkkymäärät olisivat ratkaisevan suuria ja mitenkäs sitä myrkkyä muutenkaan siitä imeytyisi, kun sehän kuivuu tosi pian kynnen pintaan? En ymmärrä tätä, mutta jos joku tietää asiasta enemmän, mielelläni toki kuulisin selityksen.

Vierailija
6/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oma huulipuna taskussa :)

Vierailija
7/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kynnet on lakattu vauvasta lähtien, äitini kynnet on lakattu vauvasta lähtien, oman tyttöni kynnet on lakattu vauvasta lähtien. Kukaan ei ole vielä kuollut tai saanut todistettavasti mitään haittoja niin lakanpoistoaineesta kuin kynsilakasta. Tämä on taas näitä AV-legendoja. :D

Vierailija
8/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parissa minuutissa, eikä lapsi syö kynsiäänkään. Kynsilakan poistoainetta en kyllä ole käyttänyt, se salpaa omaakin hengitystä.

-9-

Vierailija:

minun kynnet on lakattu vauvasta lähtien, äitini kynnet on lakattu vauvasta lähtien, oman tyttöni kynnet on lakattu vauvasta lähtien. Kukaan ei ole vielä kuollut tai saanut todistettavasti mitään haittoja niin lakanpoistoaineesta kuin kynsilakasta. Tämä on taas näitä AV-legendoja. :D

Vierailija
9/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt mielessänikään, taidan olla liian " äijä" että olisi tullut edes aiheelliseksi. Lakkailkoot sitten kun on sen aika...vaikka 20vuotiaana ;)

Vierailija
10/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat vaaleaa helmiäistä. Kun oikein tarkasti katsoo niin kynnet kiiltelevät kivasti ja lappa lähtee sitten itsestää ajan kuluessa eli ei poisteta niitä. Ja lakataan joskus, ei viikottain. Ei ole tullut mieleenkään, että siitä olisi jotain haittaa.

Vierailija
11/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa allergisia reaktioita voi kuulemma tulla. En kyllä tunne ketään, jolle olisi tullut. Itse olen lakannut kynsiä säännöllisesti n. 35 vuotta eikä mitään häikkää ole terveydessä. Tyttöni ovat saaneet silloin tällöin lakata n. 3-vuotiaasta alkaen. 5-vuotias kuopus tykkää mustasta lakasta.

Vierailija
12/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kai vaikeuksia erottaa lapsia toisistaa.

Vierailija
13/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakka ei nyt sinänsä niin vaarallista, mutta kyllähän sitä voi kuivanakin lohjeta suuhun ja päätyä elimistöön. En siis käyttäisi leikki-ikäisellä vielä.

Asetoni sen sijaan on sekä ihoa ja limakalvoja ärsyttävää +hermomyrkky. En todellakaan antaisi pienen lapsen hengitellä sitä, myöskin ihon läpi imeytyy pieniä määriä.

Vierailija
14/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kynsilakka mihinkään ihmeydy, ongelma on siinä että siitä IRTOAA aineita ulospäin. KYNSILAKKA ON YKSI KAIKKEIN ALLERGISOIVIMMISTA KOSMETIIKKATUOTEISTA! ennen kaikkea sen sisältämän hartsin takia. Se aiheuttaa ihottumaa -eikä suinkään välttämättä käsissä vaan siellä missä niitä käsiä käytetään, esim kasvoilla ja hiusrajassa, minne nukkuessa tulee hosuneeksi - ja silmien kutinaa ja niin edelleen. Ihan aikuisillekin, joten tottakai myös herkemmille lapsille!

Vierailija
15/15 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sellaista aina, on hellävaraisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi