Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko tässä tilanteessa antaneet Huutismyyjälle negan? ov

Vierailija
20.09.2007 |

Yksi kohteeni sulkeutui 3.9 ja ostaja maksoi 4.9 ja rahat näkyivät tililläni 7.9. Mulla on tietyt postituspäivät (ma ja to/pe) ja ne on selvästi ilmoitettu kohteissa. Olin viime viikolla flunssassa ja kuumeessa ja informoin ostajaa asiasta (laitoin ostajalle kolme viestiä viime viikolla ja edellisellä viikolla yhden viestin, missä ilmoitin rahojen olevan tilillä).

Postitin paketin maanantaina ja ostaja sai sen eilen ja hän sitten lätkäisi negan, missä haukkuu hitaasta toimituksesta, huonosta kommunikoinnista jne. jne. jne.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen saamaasi negaan kommentiksi, että olet todella pahoillasi, olit sairaana. Ikävää ettei useat sähköpostisi tavoittaneet ostajaa.

Ei kannata aloittaa mitään " riitaa" , niistä ei ulkopuolinen voi ikinä tietää kumpi on oikeassa.

Vierailija
2/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin superkiltti ja mielestäni pitää ymmärtää että kuumeessa ei mitään paketteja juosta postiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myyjän reagointi negatiiviseen palautteeseen paljastaa enemmän kuin itse nega. Jos vastaat asiallisesti ja rauhallisesti ja selität tilanteen, niin tuskinpa tuo mitään haittaa.

Vierailija
4/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt jotain tuttua viemään paketin postiin, olet kyllä todella hidas postittaja.

Vierailija
5/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon viikon postituspäivä oli torstai eli en olisi pystynyt postittamaan tuota sinä viikolla. Eli postitus myöhästyi kahdella postituspäivällä (maananantailla ja perjantailla, tuo to-pe postituspäivä vaihtelee viikottain). Ja kyllä, olin flunssassa la-su ja vieläkin olen kipeänä, nenä tukossa, keuhkoihin pistää jne. Olen tällä hetkellä lasten kanssa yksin kotona, kun mies on merillä (laivakokki), mies olisi muuten voinut viedä tuon postiin. Meillä ei ole autoa ja postiin on parin kilsan matka, jota ei huvita mennä lasten kanssa kävellen kuumeessa. Sori nyt vaan. Ostaja siis laittoi mulle viime viikolla kolme viestiä, joihin kaikkiin vastasin heti.

Vierailija
6/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vain 2km postiin, niin aika velttoa touhua on postittaa vain ma tai pe. Minulla on paljon pitempi matka ja aina vien paketin postiin HETI kun rahat näkyy tilillä.

Vierailija
7/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minäkään antanut negaa vaan todellakin ymmärtänyt asian. Mutta tosiaan älä vastaa ilkeään ja kostosävyyn, vaan asiallisesti ilmoitat miten asia sinun puolestasi oli: olin kuumeessa ja ilmoitin asiasta sinulle muutamaan otteeseen.

Vierailija
8/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos sulla on vain 2km postiin, niin aika velttoa touhua on postittaa vain ma tai pe. Minulla on paljon pitempi matka ja aina vien paketin postiin HETI kun rahat näkyy tilillä.

Vierailija
9/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutuu ravaamaan lääkärissä ja jossain sairaalassa jopa tms yllättävää sattuu, ni ei silloin tosiaan mieti jotain huutiksen toimitusta. Sinkkujen on ehkä vaikeaa tajuta, mutta en usko kenenkään perheellisen ihmettelevän, jos ei aina pääse just seuraavana aamuna postiin.

Vierailija
10/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika verkkaisia...! Ja silti tässäkin tapauksessa meni 10 päivää postitukseen vaikka kuumetta oli ilmeisesti vain vknlopun verran.

Vierailija
11/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juuri oikeana postituspäivänä et postiin päässyt, mikset mennyt heti seuraavana arkipäivänä? Ihme vetkuttelua, en minä ainakaan hyväksyisi. Jos maksan tuotteen heti, oletan että se myös postitetaan ensi tilassa.

Täältä lukemani perusteella " postituspäiväihmiset" tuntuvat olevan hyvin joustamattomia.

Vierailija
12/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös törmännyt postituspäivä-myyjiin. Ovat hitaita postittajia ja vetoavat aina, että heidän tiedoissaan lukee postituspäivät.

Mä postitan aina heti, kun rahat näkyvät tilillä. Joskus poikkeustapauksessa saattaa mennä yksi päivä yli, muttei koskaan kahta. Ja jos mä en muka pääse postilaatikolle, niin mies kyllä siihen kykenee.

Vierailija
13/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasille, sä saat ihan vapaasti rampata postissa joka päivä. Kaikilla kun ei ole siihen aikaa/mahdollisuutta. Postilaatikkoon mahtuvat kirjeen kyllä vien laatikkoon päivittäin. Eipä ole kukaan valittanut hitaasta postituksesta.

ap

Vierailija
14/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ei MITENKÄÄN voi räkätaudissa kävellä paria kilometria (normaalit ihmiset käyvät flunssaisina ihan töissäkin), niin sitten olisi kyllä syytä aikaistaa sitä " postituspäiväänsä" .

Vierailija
15/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kasille, sä saat ihan vapaasti rampata postissa joka päivä. Kaikilla kun ei ole siihen aikaa/mahdollisuutta. Postilaatikkoon mahtuvat kirjeen kyllä vien laatikkoon päivittäin. Eipä ole kukaan valittanut hitaasta postituksesta.

ap

Vierailija
16/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te taidatte olla näitä myyjiä, jotka vinkuvat ja lätkivät negaa, jos ostaja ei maksa välittömästi/jos myyjä postittaa paketin vasta parin päivän päästä maksusta.

Ihan tiedoksenne vaan, että mulla on astma ja silloin, kun mulle nousee kuume, en todellakaan lähde kävelemään neljää kilsaa tuosta noin vaan.

Ja noista postituspäivistä...

Maanantaisin esikoisella on kerho, joten hoidan tuolloin postitukset. Meillä on joka toinen torstai MLL:n " perhekerho" , jolloin hoidan postitukset, joka toinen viikko postitus hoituu kauppareissulla.

Ja eipä nuo ostajat joudu kauaa odottamaan. Esim. jos rahat näkyy tiistaina tililläni ja vien paketin torstaina tai perjantaina postiin -> 2-3 päivää, jos rahat näkyy torstaina tililläni, postitus 1-2 arkipäivässä.

ap

Vierailija
17/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos itse ei MITENKÄÄN voi räkätaudissa kävellä paria kilometria (normaalit ihmiset käyvät flunssaisina ihan töissäkin), niin sitten olisi kyllä syytä aikaistaa sitä " postituspäiväänsä" .

Vierailija
18/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä niistä. Minullakin on postituspäivät ja poikkeustapauksissa ilmoitan ostajille viivästyksestä. Koskaan ei ole ollut ongelmia.

Sinuna pistäisin negan ostajalle.

Vierailija
19/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tarviskaan.

Vierailija
20/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älä välitä niistä. Minullakin on postituspäivät ja poikkeustapauksissa ilmoitan ostajille viivästyksestä. Koskaan ei ole ollut ongelmia.

Sinuna pistäisin negan ostajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän