Olisitteko tässä tilanteessa antaneet Huutismyyjälle negan? ov
Yksi kohteeni sulkeutui 3.9 ja ostaja maksoi 4.9 ja rahat näkyivät tililläni 7.9. Mulla on tietyt postituspäivät (ma ja to/pe) ja ne on selvästi ilmoitettu kohteissa. Olin viime viikolla flunssassa ja kuumeessa ja informoin ostajaa asiasta (laitoin ostajalle kolme viestiä viime viikolla ja edellisellä viikolla yhden viestin, missä ilmoitin rahojen olevan tilillä).
Postitin paketin maanantaina ja ostaja sai sen eilen ja hän sitten lätkäisi negan, missä haukkuu hitaasta toimituksesta, huonosta kommunikoinnista jne. jne. jne.
Kommentit (24)
EN missään. Kohteissani on ilmoitus, että odotan maksua viikon. N. kuuden päivän päästä laitan ostajalle muistutusviestin ja annan päivämäärän, johon asti odotan maksua.
Ja miten niin 10 päivää? Rahat olivat perjantaina tililläni, joten postitus olisi tapahtunut maanantaina!!! Eli postitus viivästyi viikon.
ap
Vierailija:
EN missään. Kohteissani on ilmoitus, että odotan maksua viikon. N. kuuden päivän päästä laitan ostajalle muistutusviestin ja annan päivämäärän, johon asti odotan maksua.
Ja miten niin 10 päivää? Rahat olivat perjantaina tililläni, joten postitus olisi tapahtunut maanantaina!!! Eli postitus viivästyi viikon.
ap
Mutta mitä sä et tajua???? Jos mä postitan kaksi kertaa viikossa, niin ostaja joutui odottamaan viikon. Onko sitä nyt noin vaikea tajuta???
ap
Ihan turha selittää mitään 10 päivän viivästymästä. Ostaja teki ihan oikein, ettei hyssytellyt. Neutraalikin olisi riittänyt, mutta missään tapauksessa ei positiivista.