Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämeenlinnalainen yh-äiti tosiystäväksi?

20.09.2007 |

Heippu :)

Olisipa ihanaa löytää toinen yh-äiti tosiystäväksi Hämeenlinnasta tai lähitienoilta! Tätä elämänvaihetta on toisinaan himputin kurja käydä läpi ilman kohtalotoveria - ihmistä, jonka kanssa voisi jakaa niin arkisia iloja kuin mielen myrskyjäkin.

Olisi kiva, kun olisi ystävä jolle soitella aivan tavallisia kuulumisia, jonka kanssa puuhastella päivisin lasten kera, ehkä käydä ajoittain tuulettumassakin pienten ollessa isällään... Luoda kunnollinen ja kestävä ystävyyssuhde, kun viime vuodet ovat ainakin minun tapauksessani kuluneet liiaksi lasten isän kanssa vääntäessä, aiempien ystävien kulkiessa elämässään etäämmäs.

Lapsia minulla on kaksi; viisivuotias poika ja kaksivuotias tyttö. Luonteeltani olen pääosin iloinen ja hyväntuulinen, lukuisista asioista kiinnostunut 29-vuotias puuhastelija, joka ei vieroksu myöskään vaikeista aiheista puhumista. Totta kai itsellekin tulee hetkiä, jolloin kaipaa ajatuksilleen sparraajaa & eteenpäin potkijaa :) Ihan olen siis ihmisenä tavallinen, ja sinunkin toivoisin olevan oma, aito itsesi hymyinesi ja kyyneleinesi; miltä nyt milloinkin sattuu tuntumaan.

Elämänkin pitäisi voida näkyä sellaisenaan; kyläilemään mennä ilman tarvetta sutia kotia tip top -edustuskuntoon sun muuta :)

Laitapa viestiä, niin katsellaan olisiko meistä ystäviksi!

oceanflow@luukku.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla