Auttakaa! Onko vielä toivoa plussasta?
Laitoin tämän viestin tänne odotuspuolellekin, josko joku teistä osaisi auttaa toisesta kuumeilevaa =)
Kuinka myöhään olette plussanneet vielä, jos testit sitä ennen olleet negaa?
Kiertoni ovat aina olleet säännölliset ja normaalisti 28 päivää. Kerran meni niin, että vasta kp 31/28 alkoi kuukautiset. Nyt mennään kp 34/28 ja mitään ei kuulu. Eilen tuli kerran tuhrua pyyhkiessä ja tänään sama juttu, muuten ei merkkiäkään tädistä. Oireetkaan ei ole kuin yleensä tätiä odotellessa, jolloin vatsaa on juilinut jo oikein kunnolla.
Nyt on ollut vain selkä kipeä, rinnat arat ja lievää jomotusta vatsassa. Eli siis itselläni raskausoireita, jos vertaan tuntemuksiini esikoista odottaessani.
Viimeksi tänään aamulla testasin negan Prismasta ostetulla Fertestin liuskalla.
Kuinka myöhään olette plussanneet? Voiko olla niin, että ovis ja hedelmöitys olisivat olleet myöhemmin ja siksi ei vieläkään näkyisi raskaustestissä plussaa? Onko siis vielä toivoa plussasta, vai pitääkö vain heittää toiveet ja uskoa, että ei se tässäkään kierrossa tärpännyt?
Olen suunnattoman kiitollinen, jos joku vastaa. Haluan kovasti kuulla muiden kokemuksia (ja tietysti niitä positiivisia ... =))!
Nalle
Kommentit (6)
varmoilla tuotteilla! ite en ostanut yhtäkään testiä vaan soitin suoraan neuvolaan!
Minulla kävi niin, että viikko siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, testi näytti negaa. Tein testejä, apteekista ostettuja, ja aina vain näytti negaa. Sitten kolmen viikon päästä sain plussan, ja oliskohan ollut neljäs testi. Eli toivoa on...:)
Niin, ja ultrassa laskettuaika piteni kahdella viikolla....
Mulla liuskatestit näytti negaa koko ajan. Apteekin testi näytti plussaa pienellä viivalla menkkojen tulematta jättämisestä 2viikon päästä.ja 2½viikon päästä oli kunnon viiva testissä.
Itsellä kakkosesta taisi olla jossain kymmenen päivän tienoilla vasta edes haalea viiva. Apteekin testillä siis. Se apteekin testi näytti selkeää plussaa vasta kahden viikon jälkeen. Ei taida olla kovin tarkka. Exact Sure step vai mikä lie on aiemmin näyttänyt mulla kaikissa kolmessa :)
Ei kannata heittää kirvestä kiveen siisen!
-Duppis
Kokeile ostaa esim apteekin raskaustesti ja tee sellainen.
Jos se myös näyttää negatiivista eikä kuukautisia kuulu seuraavan 7pvä:n kuluessa tee uusi testi. Jos se näyttää vielä negaa niin käy ihmeessä lääkärissä ja pyydä tekemään testi verestä