Lue keskustelun säännöt.
Mitä lasissa?
Kommentit (3)
Siis hirveä lasissa varmasti mielenkiintoine marinadi.
Itselläni on olut saunomisen merkeissä sekä olutta että siideriä. Punaviinipullo on jäähtymässä , eli sitä on kohtapuoliin.
Vierailija - 24.10.2008 20:13 (ID 884622)
Oli
punaviiniä hirven sisäfileen kera :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viimeviikkoiselta Tallinnanreissulta.
Tuoremehua...