Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni aikoo jättää pikkuveljensä hautajaiset väliin, koska ei voi perua lomamatkaa..!

Vierailija
17.03.2023 |

Olen NIIN vihainen, että voisin sanoa sille narsistille suorat sanat!!

Mun setä siis kuoli yllättäen. Isoäitini soitti heti uutisten jälkeen ja itkettiin molemmat.
Nuori mies oli, ja kaikki tehtiin elvytyksestä lähtien. Serkut ja täti myös aivan rikki tietysti, heiltä meni isä ja aviomies.

Laitoin viestiä isälle, ei vaivautunut vastaamaan. Hänen puolisonsa lähetti kolme päivää myöhemmin viestin että "voi kun sattuikin niin että ne hautajaiset on just meidän Kroatian lomamatkan aikana. Kun se kerran jo peruttiin C-vitavirukshen tähden niin kyllä nyt mennään. Voi voi sitten setääsi."

Omaa pikkuveljeään ei jouda kuoppaamaan. Palvelukset kyllä aina kelpasi, ja se että pikkuveli katsoi ylöspäin menestynyttä isääni.

Oksettaa.

Isoäitini on väkevä ja terävä kuin mikä, mutta nyt ehkä 86-vuotiaana kaipaisi ainoan elossa olevan pojan tukea.
Eipä ole poikaa missään.
Tietysti hän lähetti kalleimman ja hienoimman kukkalaitteen ja netissä addressin. Se on tärkeää.

Suututtaa.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No

jos on narsisti ja tiesit sen niin mikset myöskin hyväksyisi sen

Narsisti ei välitä

Vierailija
2/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, tosi huono :(

Vierailija
4/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut se joka jätti hautajaiset väliin jo varatun lomamatkan vuoksi. Isoisän syntymäpäivät myös, samasta syystä.

Hautajaisia/muita peijaisia järjestävä voisi ottaa yhteyttä ainakin lähisukuun ja yhdessä päätettäisiin sopiva päivä.

Vierailija
5/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta olen oppinut, että hautajaiset on turha pönötysjuhla, jonne menevät vain ne, jotka ei tajua, ettei se vainaja enää mistään mitään tiedä. Siellä ollaan pällistelemässä surevia ja ihmetellään, kun ne itkee ja muistotilaisuudessa on typeriä puheita eikä kukaan oikeasti muista, että se kuollut olisi mieluummin vetänyt pään täyteen kuin kuunnellut ylistystään.

Joten fiksuhan tuo Kroatiaan lähtevä on, ei siellä hautajaisissa tapahdu mitään, mitä ei voisi ajatella meren rannalla lomaillessa.

Vierailija
6/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut se joka jätti hautajaiset väliin jo varatun lomamatkan vuoksi. Isoisän syntymäpäivät myös, samasta syystä.

Hautajaisia/muita peijaisia järjestävä voisi ottaa yhteyttä ainakin lähisukuun ja yhdessä päätettäisiin sopiva päivä.

Meillä pappi antoi kaksi vaihtoehtoa, ei siinä ihmeemmin neuvoteltu. Seurakunnassa tietyt toimet on tiettynä päivänä eli sai valita kahdesta perjantaista.

Vierailija
7/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, 86-vuotiaalla "nuori mies" poikana. Ja muutenkin, hautajaiset mikään pakko olisi, vaikkei provo olisikaan. Ne oikeasti kerro mitään suremisesta tai muistamisesta.

Vierailija
8/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, että hautajaispäivä on lyöty lukkoon noin vain. Eikö tiedustella lähipiiristä onko ehdottomasti päiviä, jotka ei sovi. Tuskin olivat edes läheisiä.

Itse en hautajaisista perusta ollenkaan. Sillä on väliä kuka ihmisen elämässä on mukana, ei sillä kuka on siellä hautajaisissa.

Vierailija
9/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään peruisi, varsinkaan jos ei vakuutus korvaisi täysin. Tuskin se vainaja ketään kaipaa. Omaisia voi lohdutella muulloinkin (jos niin tekisi).

Vierailija
10/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe tässä mitään ongelmaa. Velikin varmaan toivoisi, että muut jatkavat elämää, rahojakaan tuskin enää saa takaisin jos matkan peruu. Ei mua haittaa, jos joku jättää mun hautajaiset väliin.

Vierailija
11/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut ei tiedä keitä siellä on paikalla. Jos näkee tärkeämmäksi lomamatkan, niin en näe siinä mitään väärää. Jokainen tekee omat valintansa. Eihän hautajaisissa edes ole mukavaa. Sinne mennään hyvästelemään vainaja, jos ei koe tätä tarpeelliseksi, niin en näe syytä, miksi hautajaisiin pitäisi osallistua. 

Vierailija
12/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalla veljelläni olisi matka tai muu meno hautajaisteni aikaan, niin todellakin toivoisin hänen pitävän kiinni siitä menostaan. En minä hänen poissaolostaan siinä vaiheessa enää mitenkään kärsi.

Vierailija
13/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osallistunut ukkini hautajaisiin, koska olimme menossa vaelluslomalle Itävaltaan. Rahoja ei olisi saanut takaisin eikä lomapäiviäkään lisää.

Sellaista se nyt vaan on. Kaikki ei aina pääse, ne osallistuu jotka pääsee. Ei se vainajaa enää loukkaa.

Kuollutta voi katsos surra ja muistella muutenkin kuin hautajaisseremoniassa. Mekin kohotimme maljan ukilleni vuoren huipulla auringon laskiessa.

Vierailija
14/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se veli saadaan haudattua ilmankin. Jos kerran jo olivat peruneet matkan, niin antaa mennä vaan.

Vierailija
15/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex anoppi jätti oman äitinsä hautajaiset väliin lomamatkan takia. Perinnön perään kyllä jaksoi itkeä

Vierailija
16/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No

jos on narsisti ja tiesit sen niin mikset myöskin hyväksyisi sen

Narsisti ei välitä

Minulla on vahva veikkaus, ettei kyseinen henkilö täyttäisi ensimmäistäkään narsismin kriteeriä, vaan hänestä tuli narsisti ap:n tekstissä koska ap:n maailmassa kaikki ovat narsisteja elleivät toimi kuten hän haluaisi.

Vierailija
17/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä on ongelma MIKÄ?

Eiköhän isäsi ole ollut aikuinen sen verran kauemmin kuin sinä, että voi päättää miten elämänsä järjestää?

Ehkä sinäkin ymmärrät, kun tulet aikuiseksi? Toivon niin.

Vierailija
18/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnold Schwarzenegger ei ollut isänsä eikä veljensä hautajaisissa.

Vierailija
19/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lähisukukin jo niin iso, että olisi ihme, jos joku päivä kävisi kaikille yhtäkkiä muutaman viikon varoitusajalla. On aivan luonnollista, että kaikki eivät välttämättä pääse ja se on siis ihan ok. Ei meidän suvussa ihmetellä lainkaan, etteivät kaikki peru leikkauksiaan, ulkomaanmatkojaan tai ota lopareita työpaikastaan siksi, että on jonkun maahanpanijaiset.

Vierailija
20/93 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt mummoni hautajaisiin enkä ole käynyt haudalla kertaakaan. Mummo oli erittäin rakas ja muistot hänestä ihania <3 Hän ei välittänyt yhtään muodollisuuksista eikä esimerkiksi ollut omien lastensa häissä aikoinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä