Anoppi 47 vee oli ajanut pimpsan posliiniksi.
Käytiin tänään uimahallissa ja huomasin tän jo pukuhuoneessa. Ei edes yhtään peitellyt sitä. Meitin 5 vuotiaskin katsoi ihmeissään.
Kommentit (44)
Milloin tämä posliini on tullut kuvioihin. Itse en ennen av-palstaa ole koskaan kuullut tai nähnyt, että joku ajanut pimperonsa kaljuksi.
Siis se, että se oli just anoppi (myönnän, itsekin tässä kohtaa hätkähtäisin - tosin te ette tunne mun anoppiani)
Vai se, että niin " ikivanha" kuin 47 vee ajaa posliinin?
En ollut ennen tajunnutkaan olevani ikivanha. t. 47. v.
Itsekin olen aina posliini, eikä meidän kummatkaan muksut tätä mitenkään ihmettele.
23v. äippä
Aja ihmeessä sinäkin karvareuhka pois ja kasvata lapsesi paremmin ettei kommentoi sellaisia asioita, jotka eivät kommentointia kaipaa!
Mutta koittakaas niille lapsille kuitenkin ennen murrosikää kertoa, että karvat on ihan luonnollisia, ettei sitten 12-vuotias luule apinaksi muuttuvansa...
Kaikki 3 muksua on nähnyt mut ilman karvoja ja myös karvallisena. Olen kertonut sen kuuluvan naisten kauneuden hoitoon, siis tän karvojen poiston. Anopista en tiedä...
Mitä se kellekin kuuluu onko posliini vai ei ?
Hän myös yleensä (kun olen nähnyt) on ihan karvaton.
Minä olen 39 v, enkä toivottavasti ole anoppi kahteenkymmenenen vuoteen.
Eikä meidän lapset ole koskaan sitä tuijotelleet tai kyselleet, vaikka saunotaan mamman kanssa noin kerran viikossa, ja mulla itselläni ei poslaria ole (muttei myöskään mitään rämemajavaa).
Äitini 55 on aina ollut posliini t:s en ole koskaan hänellä karvoja nähnyt. Kai se oma posliiniksi ajelu sieltä kotoa sai alkunsa. Samoin mun molemmat (minua vanhemmat) systerit on nuoresta asti olleet posliineja.
Ja yliopisto-opinnot on suorittaneet molemmat äiti ja anoppi ja me lapsetkin myöhemmin. (Sanon vaan ennen kuin kukaan pääsee kuittaileen.)
en osais kuvitellakaan olevani mummo :0
Minun anoppi on 60, enkä ole koskaan ollut saunassa hänen kanssa. Äidilläni on (52) melko usein karvat ajeltu, kuten itsellänikin. Ei kai tämä nyt mikään maailman ihme-juttu ole?
Ja tosiaan mun anopilla on vielä itselläänkin lapsi 11v. Anoppi oli aika nuori kun sai ensimmäisensä, mutta tavallaan aika vanha kun sai viimeisen, ei minusta paha ollenkaan. Sitä kun voi olla sekä äiti että mummi, kun tekee monta lasta harvakseltaan. Itsestäkin se voisi olla kivaa, nyt on kaksi lasta ja ainakaan lähivuosina ei lisää tiedossa. Ehkä 10 vuoden päästä, jolloin olen edelleenkin suht. nuori.