Anoppi 47 vee oli ajanut pimpsan posliiniksi.
Käytiin tänään uimahallissa ja huomasin tän jo pukuhuoneessa. Ei edes yhtään peitellyt sitä. Meitin 5 vuotiaskin katsoi ihmeissään.
Kommentit (44)
Vai pitäiskö sun anoppis lopettaa eläminen koska hänellä on lapsenlapsia ja miniä...
huonosti kasvatettu 5-vuotias, kun katsoi ihmeessään!
Ja tämän kirjoittaja oli järjen jättiläinen. Tsiisus mikä törppö kirjottaja.
Elämäs taitaa olla todella virtuaalista, oot aika pahasti vieraantunut todellisuudesta.
Viimeiset 15 vuotta olen pitänyt karvani kokonaan poissa kaulasta alaspäin. Myös häpykarvat. Lapset ei tätä ole koskaan kummastelleet.
Hän on kyllä nuori, lapsensa ovat 26v,22v ja 11v.
Itse olen naimisissa tuon 26vn kanssa.
Anoppi on nuorena tehnyt ensimmäisensä, kuten mekin. Miedän lapset on nyt 3v ja 1v.
Mutta asiaan: En minä ihmettelisi jos anoppi olisi posliiniksi ajanut. Sehän on vain kivaa vaihtelua. Eikä meidän 3-vuotias ainakaan ihmettelisi, mulla on välillä karvat ja välillä ei.
... mutta itse en kehtaisi mennä edes uimahalliin, jos olisin ihan posliini. Pelkäisin, että ap:n kaltaiset av-mammat tuijottavat 5-vuotiaineen!
t. 29v.
Miksi ajanut posliiniksi? Hygieniaksyistä? Seksihän täytyy lopettaa viimeistään 45 vuotiaana!
Onko tähän ihan pelkät moraaliset syyt vai onko jotain tieteellistä faktaa väitteen tueksi? Voisi olla helpompi perustella, jos olisi kunnon syyt!
T. äiti 46 v
Vierailija:
Miksi ajanut posliiniksi? Hygieniaksyistä? Seksihän täytyy lopettaa viimeistään 45 vuotiaana!
Voi kauheaa!!!
Pitäisköhän sinunkin se karvahattu trimmata kuin noin ottaa päähän.
Täällä on kyllä outoja juttuja....
Mieskin joskus ajelee karvansa, kuten itsekin usein teen.
... kun annatte karvojen kasvaa takaisin, eikö teillä satu ja kutise ihan julmetusti, kun on se sänkivaihe? Oon pari kertaa ajellut, mutta se takaisinkasvu on ihan järkyttävää.
Sellainen oravanpyörä siintä tulee. Vahauksella ei tuu sänkeä, joten aloitan taas varmaan vahan ja pinsettien käytön.
Mä ostin mun 53v äidille vibran lahjaksi :)
Käytän melko kapeita suikaleita, ja mies apuna.
Mä olen 41v. ja toivoisin, etten tulisi anopiksi ainakaan seur. 15 vuoteen. Esikoiseni on nyt 11v. ja kyllä minusta on parasta avioituessaan ollaan ainakin 25v. että on ehtinyt aikuiseksi. Sittenkin ehtii vielä oikein mainiosti.
Oma anoppini on 74v.
Minä olen kesäisin poslari, talvisin on kapea kiila " lämmikkeenä" . Anopin karvoista en välitä tietääkään, mutta olisin äärettömän hämmästynyt, jos ne olisi millään tavoin ajeltu - mistään.
Tai lähinnä siis olla alasti anopin edessä, olis tosi ahdistavaa. Muuten sitten onkin ihan sama olla alasti esim. uimahallin suihkussa, mutta ei anopin edessä o_O
Kai se on ihan yleistä olla posliini nykyisin?? Ja kun noinkin nuori anoppi on vielä kyseessä niin ei kai tuo kummakaan ole..
Neljä vuotta sitten (kun vietettiin etelässä minun nelikymppisiä) ajelin eka kerran elämässäni pimpankarvat pois. Sen jälkeen ovat poissa olleet, ja pidän edelleenkin. En ole anoppi, ja toivottavasti en vielä muutamaan vuoteen tulekaan..