Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Au paireista...

Vierailija
24.10.2008 |

Kun palkkaan kuuluu taskuraha, huone ja ruoka - kuuluuko minun ostaa esim kahvia hänelle, vaikka me emme itse juo kahvia?

Meillä on ollut vasta kolme viikkoa au pairi, mutta minusta tuntuu että tämä ei ole ihan sellainen kuin olisin toivonut. Hänelle ei kuulu mitään muuta kuin olla 3v:n kanssa n. 25 h viikossa (ei mitään siivousta ym) mutta joka kerta kun tulen kotiin tämä tapaus istuu vaan telkan edessä ja haukottelee. Ja tulen siis kotiin päivällä...

Ja ainakin kun minä olen kotona hän ei puhu mitään lapselle, eikä tosin minullekaan. Jos kysyn jotain vastaa tyyliin yhdellä sanalla..

Asutaan ulkomailla ja meillä on suomalainen au pair.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kertonut au pairille paljon asioita mitä voisi lapsen kanssa tehdä...

Ja au pair on ammatiltaan lastenhoitaja, joten luulisi että jotain osaa ja tietää lapsista...

Vierailija
22/23 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on ensimmäistä kertaa asumassa pois kotoa, vieraiden ihmisten nurkissa. Ei hän tunne vielä teitä, eikä varmaan oikein tiedä, miten olla ja mitä puhua teidän kanssanne. Ehkä vaistoaa teidänkin oudoksuntanne. Minä tekisin niin, että alkuun ottaisin "puoliväkisin" tytön mukaan perheen yhteisiin, kivoihin tekemisiin, esim. retkille ja shoppailemaan, ja höpöttäisin hänelle kuten höpöttelisin esim. ujolle siskontytölle. Vetäisin hänet ulos kuorestaan antamalla hänen huomata, että olemme kivoja ihmisiä, joille voi jutella mitä vain.

Tyttö ei ole vielä kotiutunut teille. Auta häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on ollut mukana joka paikassa perheen kanssa siitä asti kun tuli taloon!

Ollaan käyty joka helvetin nähtävyys läpi ja olen näyttänyt kaikki kivat paikat mitä vaan olen keksinyt ja kertonut vihjeitä mitä voisi tehdä. Ja olen tutustuttanut hänet myös toiseen suomalaiseen au pairiin tällä paikkakunnalla!!!!!!!!!!!!!!!!