Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toisesta ja kolmannesta jne lapsestakin laitettava onnittelukortti?

Vierailija
17.09.2007 |

Tuli vaan mieleeni kun meille tuli esikoinen ja yksiltä sukulaisilta ei tullut korttia. Kyseltiin sitten vähän kautta rantain, että miksi ei, niin tuli tietoa, että olivat loukkaantuneet siitä kun ei ole onniteltu heidän lastensa syntymistä.

Mutta olihan onniteltu!

Esikoisen syntymästä tietysti onniteltiin. Mutta ei tullut kyllä mieleenkään laittaa onnitteluja toisesta ja kolmannesta. Tästä olivat ottaneet herneen nenään.

Onko tämä sitten jotenkin tapana, että pahnan pohjimmaisistakin pitää onnitella oikein kortin kera? Serkkutasolla siis tapahtui.

Itse kyllä harmittelen, että ei saatu serkulta onnitteluja esikoisesta. Saihan hänkin meiltä onnittelukortin kun sai omansa. Minun mielestäni toisen ja kolmannen lapsen syntymä nyt ei vain ole verrattavissa esikoisen syntymään, ainakaan onnittelutasolla.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastit oman mielipiteesi osuvasti jo aloituksessa, älä yritä enää paikkailla tilannetta. näissä käy vaan huonosti.

nim. merk. äiti-mammasen muistoa kunnioittaen

Vierailija
42/50 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiseltä. Et edes tiennyt hänen saanen pari muksua.

Ei todellakaan ole tavallista että jotkut kaukaiset sukulaiset tai lapsuuden kaverit kahden kymmenen vuoden takaa muistavat kortilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esikoisen onnittelussa on kyse niin paljon muustakin kuin vaan siitä vauvasta. Ennenkaikkea onnitellaan siitä että nyt olette VANHEMPIA. Miten tämä asia muuttuu toisen ja kolmannen kohdalla? Ei mitenkään.

ap

Haloo!

Outoja olette molemmat.

Vierailija
44/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun nauraa =DD

Sorry =))))))))))

Vierailija
45/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olet idiootti, kun et tajua että jokaisen, siis joka ikisen lapsen syntymä on niin iso ja tärkeä asia, että siitä ehdottomasti pitää onnitella, etenkin, jos kyseessä on läheisen serkkusi lapsi!!! Älä itke onnittelujen perään, jos olet niin aivoton idiootti, ettet tajua onnitella muita.

Vierailija:

Miksi en saisi olla pahoillani siitä, että serkkuni ei onnitellut minua kun sain esikoiseni? Minusta se on ikävää. Miksi olen idiootti kun odotin onniteluja ensimmäisestä vauvastani? Miksi? Miksi olen idiootti jos odotan, että ihminen jonka kanssa vietin lapsena kaikki kesälomani onnittelisi minua kun saan oman lapseni?

Laitoinhan minäkin hänelle onnittelut vauvasta ja joka ikinen joulu olen laittanut lapsillensa joulukortit. Näin se huomaavaisuus sitten palkitaan.

Vierailija
46/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka oisit voinut soittaa tai vaikka vaivautua laittamaan tekstarin: " Huomasin joulukortista, että olette saaneet vauvan. Paljon onnea!" Oisko ollut liian vaativa tehtävä?

Vierailija:

Vasta joulukortista huomasin, että jaahas, taas uusi nimi. Aika paha onnitella jos ei tiedä että vauva on syntynyt, VAI MITÄ ???

ap

Vierailija
47/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lukisit ketjun ennenkuin vastaat - teit vain itsesi naurunalaiseksi kun et nyt näytä edes tietävät miten asiat menevät vaan arvostelet toista heti alkuunsa.

Vierailija
48/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska olet idiootti, kun et tajua että jokaisen, siis joka ikisen lapsen syntymä on niin iso ja tärkeä asia, että siitä ehdottomasti pitää onnitella, etenkin, jos kyseessä on läheisen serkkusi lapsi!!! Älä itke onnittelujen perään, jos olet niin aivoton idiootti, ettet tajua onnitella muita.

Vierailija:

Miksi en saisi olla pahoillani siitä, että serkkuni ei onnitellut minua kun sain esikoiseni? Minusta se on ikävää. Miksi olen idiootti kun odotin onniteluja ensimmäisestä vauvastani? Miksi? Miksi olen idiootti jos odotan, että ihminen jonka kanssa vietin lapsena kaikki kesälomani onnittelisi minua kun saan oman lapseni?

Laitoinhan minäkin hänelle onnittelut vauvasta ja joka ikinen joulu olen laittanut lapsillensa joulukortit. Näin se huomaavaisuus sitten palkitaan.

Vierailija
49/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä serkkusi ajattelee, että kun ei sinulta ole onnitteluja tullut (siis toisesta ja kolmannesta lapsesta), miksipä hänkään onnittelisi sinua. Ja jospa hänelle kaikki lapset ovat samanarvoisia, eikä hän mieti, onko kyseessä eka, toka, kolmas vai kenties kymmenes.

Vierailija:

Mutta kun minä ONNITTELIN esikosesta! Ehkä SIKSI olisin odottanut OMALLEKIN ESIKOISELLENI onnittelukorttia, nou ???

Vierailija
50/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, tiedän että oli typerä vertaus mutta sama ajatustapa kuitenkin vai?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä