Monesti kannattaa ratsata teinin huone kunnolla - löysimme huumeita tytön huoneen pistorasian sisältä
Ei riitä että katsotte laatikot ja patjan alta. Kyllä nuoriso temput osaa.
Kommentit (24)
Tuo on itse asiassa aika tavallinen kätkö. Monesti ovat luovempia.
Se, että oma teinisi on narkkari, ei tarkoita, että muut ovat.
Hyvin olet kasvattanut Pirihutsusi
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa se tarkoittaa juuri sitä. Huumeita käytetään ehkä suhteessa enemmän varakkaissa perheissä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä et löydä lapseltasi huumeita ei tarkoita sitä että hän ei niitä käyttäisi.
Kaikkein helpointa olisi ihan vaan rohkeasti ratsata se PUHELIN.
Vuokra-asunnosta löydettiin tyttöystävän kanssa aineita ja rahaakin jonkin verran. Rahat pistettiin omaan taskuun aineista ilmoitettiin poliisille.
Eivät kaikki käytä. Ehkä osa yrittää helpottaa oloaan ja ahdistusta jollakin. Tosin synteettinen aine ei helpota varmaan, vaikka se ensin antaa siitä vaikutelman. Saati alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä et löydä lapseltasi huumeita ei tarkoita sitä että hän ei niitä käyttäisi.
Puhutteko te lastenne kanssa koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta nykypäivänä moni nuori käyttää huumeita. Ennen nuoret käyttivät alkoholia. Fakta on, että huumeet aiheuttavat enemmän käytös- ja muita häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta nykypäivänä moni nuori käyttää huumeita. Ennen nuoret käyttivät alkoholia. Fakta on, että huumeet aiheuttavat enemmän käytös- ja muita häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Eeeeei meidän Ida!!!
Se, juuri se.
Enolla on 3 lasta ja kaikki käyttää tai on käyttänyt huumeita melkein koko elämänsä teini-iästä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutteko te lastenne kanssa koskaan?
Minulla joka tuon toisen viestin kirjoitin ei ole lapsia. Töissäni valitettavasti joudun näiden kanssa tekemisiin ja liian usein asia tulee vanhemmille yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa se tarkoittaa juuri sitä. Huumeita käytetään ehkä suhteessa enemmän varakkaissa perheissä.
niitä on helpompi hommata kun alkoholia, eiköhän ne kaikki sosiaaliset teinit tiiä mistä huumeita sais
moro, älä exposaa mun piiloja heitän sua kirveellä päähän
okei nyt on huumeet löytyneet, mitäs seuraavaksi tehdään ?
Monesti on syytä ihan huumekoiran käynnille teinien huoneissa.