G: Käytkö suihkussa illalla vai aamulla? Miksi?
Aloitan: aamulla. Tuntuu, että vasta herään aamusuihkussa ja lisäksi on kiva aloittaa päivä suihkunraikkaana ja hyväntuoksuisena. Yön aikana kuitenkin "nuhjaantuu", vaikkei paljon hikoilisikaan.
Kommentit (87)
Haluan mennä puhtaana nukkumaan. Minulla on lyhyet hiukset, joten ne pitää pestä mömmöistä joka ilta. Lisäksi iltasuihku on mulle rauhoittumisrituaali, sen jälkeen en tee enää mitään tv:n katselua tai kirjan lukemista kummempaa ja nukahtan helposti syvään uneen kun nukkumaanmenon aika koittaa.
Jos joskus käyn aamulla suihkussa, mua alkaa väsyttää ihan armottomasti! Olen kai niin ehdollistunut siihen, että suihkun jälkeen mennään nukkumaan :)
Aamulla pesen kasvot, pyyhkäisen kainalot ja rintojen aluset kostealla pyyhkeellä ja pesen alapään bideesuihkulla. Ihan raikas olen enkä haise :)
ennen nukkumaanmenoa.
En voisi kuvitellakaan meneväni yön jälkeisillä hiuksilla töihin :)
Lämmin suihku rentouttaa kivasti ja on miellyttävää mennä puhtaana nukkumaan. Voi kaikessa rauhassa kuivatella, kun ei ole kiire minnekään. Aamulla on kiire, enkä halua herätä enää yhtään aikaisemmin ehtiäkseni suihkuun. Ja eikä vähäisimpänä (mutta ehkä vähän kummallisena) syynä: minusta on kamalaa kastua ja olla märkänä väsyneenä (jota aina aamuisin olen).
aamulla olen muutenkin kylmissäni
Muina kuin hiustenpesupäivinä käyn suihkussa illalla tai aamulla, ihan fiiliksen mukaan.
Illalla, en ehdi aamulla (pitkä ja paksu tukka)
Minullakin pitkä ja paksu tukka. Ja nimenomaan käyn aamulla, koska jos kävisin illalla se olsi vielä kostea kun menen nukkumaan. Ja sitten se olisi aamulla ihan miten sattuu.
Illalla, aamulla palelee niin ettei tarkene.
Suihku on niin kuumalla kuin sietää ja lillun siellä niin kauan kunnes lihakset ovat yön jäljiltä pehmenneet ja olo on lämmin ja liikkuvainen.
En halua viedä sänkyyn päivän likaa, hikeä, pölyä, ruuankäryä, pyllyvaon hajua ja muuta nuhjaantuneiuutta.
Tykkään nukkua puhtaasti ja rakastella iho puhtaana. Voin käydä aamulla uudelleen pikasuihkussa.
En voisi mennä lakanoihini peseytymättä.
Haluan kastella ja pestä hiukset aamulla, jotta saan ne föönattua kivasti. Jos pesen illalla ja menen märillä hiuksilla nukkumaan, on ne aivan räjähtäneet aamulla. Joutuisin ne kastelemasn kuitenkin. Käyn kyllä välillä illallakin suihkussa, varsinkin, jos sängyssä on puhtaat lakanat.
Aamulla ei ehdi ja paleluttaakin niin vietävästi.
Sauna lämmitetään lähes joka ilta.
herään n. klo 5, siinä sitten aamupesut, kahvit ja koirien lenkitys. Töihin klo 7.00. En todellakaan ala heräämään klo 4 suihkuun, johan siinä naapuritkin häiriintyisi kerrostalossa, ja pitkät hiukseni olisivat märkänä tuntikausia. Vilustuisin koirien kanssa lenkillä. Iltasuihku siis, ja aamuisin kasvot, kainalot ja alapesu.
ja suihkussa joka ilta. En osaa mennä muuten nukkumaan. Sitä paitsi se on meille myös perheen yhteinen rentoumishetki, jossa kerrotaan päivän tapahtumat.
mun hiukset sojottaa joka suuntaan ja ne on pakko kastella kokonaan, samantien sitten suihkuun niin herää.
Hiukset sojottavat ties minne, jos käyn illalla. Käyn suihkussa yleensä joka päivä, hiukset pesen joka toinen päivä.
Mut silloin kun viitsin niin tosiaan iltaisin. Kun aloitan työt, niin pakko kai jaksaa mennä joka ilta:( HUOH.
en millään halua mennä aamulämpimänä kastelemaan itseäni....
Haluan kastella ja pestä hiukset aamulla, jotta saan ne föönattua kivasti. Jos pesen illalla ja menen märillä hiuksilla nukkumaan, on ne aivan räjähtäneet aamulla. Joutuisin ne kastelemasn kuitenkin. Käyn kyllä välillä illallakin suihkussa, varsinkin, jos sängyssä on puhtaat lakanat.
Likaisena nukkumaan likaisiin lakanoihin. Onneksi peseydyt edes aamulla ja toivottavasti vaihdat lakanat vähintään viikon välein ;D
Illalla käyn koska päivän aikana likaantuu enemmän. Jos kesähelteiden aikaan myös aamulla.